STINGER AMERYKA RADIO
Re: STINGER AMERYKA RADIO
lukasmasdes coś się tak uczepił tych aut z usa, przecież ludzie sprowadzają auta z usa dlatego że są lepszej jakości. W Europie obowiązują inne normy spalin auta z europejskiego rynku traktowane normą euro6d nie wytrzymują tyle ile te same auta w stanach. Niektóre modele np jak hyundai tuscon na stany szedł w innych gabarytach jest większy. W Audi, vw jak miał afere z norma spalin to zostało to wychwycone w stanach i w stanach producent przyjmował auto i oddawał całą gotówkę plus 3000 dolarów zadośćuczynienia. W Polsce ściągali na zmiane oprogramowania.W tym twoim ASO nie mówie że wszędzie ale poziom mechaników przekracza czasami ludzkie pojęcie. Podam następny przykład klient z Krakowa auto i30 rocznik 2020 tam objezdził wszystkie serwisy aso i wszędzie krzyczeli nie da rady załączyć kliejent otrzymał na to fv. podzwoniłem w okolicy Śląska keler stawowy każdy to samo nie ma możliwości załączenia pakietu bezpieczeństwa AEB, tak samo nie ma możliwości załączenia systemu rozpoznawania znakow drogowych.
Klient przyjechał załączyliśmy oby dwa systemy i pojechał zadowolony. ASO też mogło to załączyć ale nikt nie potrafił a sprzęt mają taki sam jak ja więc niestety brakuje szkoleń i wiedzy.
Klient przyjechał załączyliśmy oby dwa systemy i pojechał zadowolony. ASO też mogło to załączyć ale nikt nie potrafił a sprzęt mają taki sam jak ja więc niestety brakuje szkoleń i wiedzy.
Re: STINGER AMERYKA RADIO
Nie można zabronić kupowania ludziom uszkodzonych aut, używanych, lub ściągać z za granicy, tak samo nie można zabronić kupowania używanych czesci.
I powtarzam jeszcze raz forum jest dla LUDZI którzy pomagają innym osobą, wymieniają się doświadczeniami, pomagają w rozwiązaniu problemu.
Kupujesz auta co 2 lata na FIRMĘ ale jesteś kozak. A kolega kupił w dobrej cenie w USA za własne pieniądze bez kombinowania z VAT jak ty.
I co nie może ?
Nie może kupić czesci używanej?
Też jak będę wymieniał hamulce to nie kupię w ASO, tylko coś lepszego w sklepie a może na allegro, i co nie mogę?
Pozdrawiam( i wcale mi żyłka nie pęknie)
I powtarzam jeszcze raz forum jest dla LUDZI którzy pomagają innym osobą, wymieniają się doświadczeniami, pomagają w rozwiązaniu problemu.
Kupujesz auta co 2 lata na FIRMĘ ale jesteś kozak. A kolega kupił w dobrej cenie w USA za własne pieniądze bez kombinowania z VAT jak ty.
I co nie może ?
Nie może kupić czesci używanej?
Też jak będę wymieniał hamulce to nie kupię w ASO, tylko coś lepszego w sklepie a może na allegro, i co nie mogę?
Pozdrawiam( i wcale mi żyłka nie pęknie)
-
- Posty: 369
- Rejestracja: 22 cze 2018, 23:28
- model samochodu: Stinger GT, CEED III GT
Re: STINGER AMERYKA RADIO
Nie nie spisałem o braniu na firmę. Ale nawet gdyby tak było to dalej kupuję za swoje, bez "kombinowania", a nie za twoje. Po drugie kupując nowe auto, nawet jeśli odliczam 50% VAT, to drugie 50% płacę. A ty ile VATu odprowadzasz z ulepa? odpowiem - jakieś 10% z zapłaconej przeze mnie połowy, wiec się nie ośmieszaj. Czy można zabronić kupowania części na allegro? Nie można, ale można zabronić kupowania kradzionych części, niezależnie od miejsca ich nabycia. Nawet już to zrobiono wprowadzając art. 292 k.k.
Widzę, że jednak masz duży problem z czytaniem ze zrozumieniem, wiec szkoda mojego czasu na dalsze tłumaczenie. Waszym jedynym sposobem jest obrażanie innych, co przy braku elementarnej wiedzy z zakresu prawa i ekonomii czyni dyskusję bezprzedmiotową.
Widzę, że jednak masz duży problem z czytaniem ze zrozumieniem, wiec szkoda mojego czasu na dalsze tłumaczenie. Waszym jedynym sposobem jest obrażanie innych, co przy braku elementarnej wiedzy z zakresu prawa i ekonomii czyni dyskusję bezprzedmiotową.
- Gregs
- Posty: 4
- Rejestracja: 15 sty 2023, 13:27
- model samochodu: KIA Stinger GT 2 MR 2022
- Lokalizacja: Warszawa
Re: STINGER AMERYKA RADIO
@lukasmasdes
Skoro jesteś takim etykiem w kwestii uczciwości i podejrzewasz, że samochody z USA są naprawiane z użyciem kradzionych części, to powiedz mi, kto jest uczciwszy? Ten, który naprawia sprowadzony samochód "tanimi" częściami, czy ten, który kupił w Polsce nowy samochód, ale za pieniądze nie do końca uczciwie zarobione. I jednemu i drugiemu trzeba udowodnić przestępstwo, a nie rzucać na lewo i prawo podejrzeniami. Poza tym samochody rozbijają się też w Polsce i są naprawiane w różny sposób. Jedni naprawiają w ASO inni "w garażu". Poza tym nasze prawodawstwo zachęca do przekrętów. Kiedyś (może nie pamiętasz, to zapytaj starszych) było tak, że przy szkodzie całkowitej ubezpieczyciel wypłacał kwotę na jaką był ubezpieczony samochód, a wraka zabierał i obowiązkowo utylizował. Teraz wypłaca kwotę 70% wartości pomniejszoną o wartość wraku, który pozostaje u właściciela. W ten sposób robi się z człowieka handlarza "złomem" i powstaje rynek "ulepów krajowych", które są naprawiane na częściach niewiadomego pochodzenia.
Przy czym tak uszkodzony samochód w USA ma nadany odpowiedni "title" i nigdy nie dostanie zgody na rejestrację, u nas taki wrak bez problemów może być zarejestrowany.
Skoro jesteś takim etykiem w kwestii uczciwości i podejrzewasz, że samochody z USA są naprawiane z użyciem kradzionych części, to powiedz mi, kto jest uczciwszy? Ten, który naprawia sprowadzony samochód "tanimi" częściami, czy ten, który kupił w Polsce nowy samochód, ale za pieniądze nie do końca uczciwie zarobione. I jednemu i drugiemu trzeba udowodnić przestępstwo, a nie rzucać na lewo i prawo podejrzeniami. Poza tym samochody rozbijają się też w Polsce i są naprawiane w różny sposób. Jedni naprawiają w ASO inni "w garażu". Poza tym nasze prawodawstwo zachęca do przekrętów. Kiedyś (może nie pamiętasz, to zapytaj starszych) było tak, że przy szkodzie całkowitej ubezpieczyciel wypłacał kwotę na jaką był ubezpieczony samochód, a wraka zabierał i obowiązkowo utylizował. Teraz wypłaca kwotę 70% wartości pomniejszoną o wartość wraku, który pozostaje u właściciela. W ten sposób robi się z człowieka handlarza "złomem" i powstaje rynek "ulepów krajowych", które są naprawiane na częściach niewiadomego pochodzenia.
Przy czym tak uszkodzony samochód w USA ma nadany odpowiedni "title" i nigdy nie dostanie zgody na rejestrację, u nas taki wrak bez problemów może być zarejestrowany.
Re: STINGER AMERYKA RADIO
Jeśli chodzi o przeróbkę mph na km/h oraz spalania na l/100km to w menu nawigacji. Przeróbka radia na polskie częstotliwości - menu inżynierskim. Jak coś za flaszkę mogę pomoc:)
Re: STINGER AMERYKA RADIO
Napisz jeszcze że km na mile oraz spalanie to tylko w wersji z szerokim wyświetlaczem w liczniku.
Re: STINGER AMERYKA RADIO
to w tym małym wyświetlaczu nie można tego pozmieniać?
Re: STINGER AMERYKA RADIO
Sam pewnie tego nie zmienisz. Ale na pewno https://www.kluczykowo.pl/ ogarnie.
Mi robił konwersję z mil na km w optimie z 2019 i poszło bezproblemowo w 10 minut.
Re: STINGER AMERYKA RADIO
Tak samo jak i inni na Aledrogo lub Olix