Ściąganie przy przyśpieszaniu
Ściąganie przy przyśpieszaniu
Witam, może miał ktoś podobny problem, mianowicie moja Kia Stinger podczas przyśpieszania ściąga w prawo ale tylko podczas przyśpieszania bo przy jeździe na luzie auto idzie prosto. Geometria ustawiona, na szarpakach brak widocznych luzów w zawieszeniu. Ktoś ma pomysły lub miał taki przypadek ?
Re: Ściąganie przy przyśpieszaniu
Zajedź jeszcze na wszelki wypadek do wulkanizatora. Niech pościąga koła, sprawdzi wyważenie i dokładnie obejrzy bieżniki. Kiedyś kolega miał podobnie w swoim Porsche. Szukał, pytał, zaglądał. A to się okazało, że opona lewa przednia była wadliwa.Rafałpie pisze: ↑05 maja 2023, 20:00 Witam, może miał ktoś podobny problem, mianowicie moja Kia Stinger podczas przyśpieszania ściąga w prawo ale tylko podczas przyśpieszania bo przy jeździe na luzie auto idzie prosto. Geometria ustawiona, na szarpakach brak widocznych luzów w zawieszeniu. Ktoś ma pomysły lub miał taki przypadek ?
Re: Ściąganie przy przyśpieszaniu
No właśnie myślałem że to opony ale z przodu wymieniłem na nowe i dalej problem występuje
Re: Ściąganie przy przyśpieszaniu
Jak chcesz być pewny to sprawdź opony na wyważarce drogowej. Dopiero ona wykryje ew.wady opony. Jak zakładałem nowe zimowe Vredestainy i okazało się że jedna ma bicie promieniowe. Wulkanizator mówił, że coraz więcej jest opon premium z takimi wadami. Odesłałem ją na gwarancji i oddali mi kasę. Standardowa wyważarka takiego bicie nie wyłapie, a takie wady opony mogą skutkować właśnie ściąganiem, wibracjami itd
Re: Ściąganie przy przyśpieszaniu
W każdym aucie które mialem, a w którym pojawiało się ściąganie w prawo przy przyspieszaniu, winnym okazywały się elementy metalowo-gumowe mocujące tylny most. Tam bym szukał.