Cos wiadomo z drugą generacją?
-
- Posty: 717
- Rejestracja: 22 maja 2020, 12:55
- model samochodu: Stonic 1.0 120
Cos wiadomo z drugą generacją?
Bo Kona II już jest. Choc inni producenci się nie kwapią tez do zmian. Tcross i Troc są od 2017 czy 2018, podobnie Arona i nowszych modeli nie widać. Gdyby coś ktoś wiedział to dajcie proszę znać:)
-
- Posty: 717
- Rejestracja: 22 maja 2020, 12:55
- model samochodu: Stonic 1.0 120
Re: Cos wiadomo z drugą generacją?
Dalej nic nie słychać? są forumowicze którzy uznają mnie za upierdliwego ale nic bardziej mylnego- spytałem po 5 m-cach a do ludzi którzy mieli ze 100 postów o czekaniu na zamówiony- nic nie miałem.
Re: Cos wiadomo z drugą generacją?
Nikt nic nie miał. Ci ludzie co czekali, wreszcie się doczekali i przestali kwasić.StonicScross pisze: ↑03 wrz 2023, 19:00 Dalej nic nie słychać? są forumowicze którzy uznają mnie za upierdliwego ale nic bardziej mylnego- spytałem po 5 m-cach a do ludzi którzy mieli ze 100 postów o czekaniu na zamówiony- nic nie miałem.
-
- Posty: 274
- Rejestracja: 05 gru 2021, 14:35
- model samochodu: YB G4LF
Re: Cos wiadomo z drugą generacją?
Technicznym odpowiednikiem Stonica nie jest Kona, ale Bayon.
-
- Posty: 717
- Rejestracja: 22 maja 2020, 12:55
- model samochodu: Stonic 1.0 120
Re: Cos wiadomo z drugą generacją?
Ale razem z Kona weszły w 2017. Można dywagowac czy Kona to odpowiednik Stonica czy Xceeda, tak jak T-roca czy T crossa.
-
- Posty: 274
- Rejestracja: 05 gru 2021, 14:35
- model samochodu: YB G4LF
Re: Cos wiadomo z drugą generacją?
Stonic i Bayon są zbudowane na tej samej płycie podłogowej (pochodzącej z Rio/i20).
Kona jest zbudowana na innej płycie podłogowej.
Facelifing Bayona jest przewidziany na 2024.
Kona jest zbudowana na innej płycie podłogowej.
Facelifing Bayona jest przewidziany na 2024.
-
- Posty: 717
- Rejestracja: 22 maja 2020, 12:55
- model samochodu: Stonic 1.0 120
Re: Cos wiadomo z drugą generacją?
To dywagujemy dalej. Stonic to klasa B ++, a Kona I to klasa C - -
Kona II urosla
Brzydal Bajon ma tylko zaletę ze nie kosztuje bajońskich sum.
Nie tylko płyta się liczy.
Ale właśnie patrząc na Bajona, Kone II czy Niro - auta koncernu niestety odchodzą od ładnej europejskiej stylistyki; zaczęli wydziwiać po azjatycku.
Więc oby Stonic II nie był też w ten desen. Obecnie jest dość podobny do T roca T cross i Arony.
Kona II urosla
Brzydal Bajon ma tylko zaletę ze nie kosztuje bajońskich sum.
Nie tylko płyta się liczy.
Ale właśnie patrząc na Bajona, Kone II czy Niro - auta koncernu niestety odchodzą od ładnej europejskiej stylistyki; zaczęli wydziwiać po azjatycku.
Więc oby Stonic II nie był też w ten desen. Obecnie jest dość podobny do T roca T cross i Arony.
-
- Posty: 274
- Rejestracja: 05 gru 2021, 14:35
- model samochodu: YB G4LF
Re: Cos wiadomo z drugą generacją?
Z samochodów koncernu Hyundai/Kia europejską stylistykę mają te zaprojektowane przez Petera Schreyera (np. Rio i Stonic).
Te zaprojektowane przez kogoś innego mają azjatycką stylistykę.
Te zaprojektowane przez kogoś innego mają azjatycką stylistykę.
-
- Posty: 717
- Rejestracja: 22 maja 2020, 12:55
- model samochodu: Stonic 1.0 120
Re: Cos wiadomo z drugą generacją?
Jakaś EV3 tylko elektryczna ma być...
-
- Posty: 717
- Rejestracja: 22 maja 2020, 12:55
- model samochodu: Stonic 1.0 120
Re: Cos wiadomo z drugą generacją?
Uj doopa i kamieni koopa. Jeszcze chcą za L Business Line 1.0 100 manual wg roku modelowego 2025 ponad 105k i jeszcze rabatów nie dają. Chociaż to ze chcą dużo za nowy to akurat dobrze bo jest szansa na dobrą kwotę za używkę.