Ładowarka do PHEV padła po 3 miesiącach

Porady, problemy, opinie dotyczące napędów hybrydowych w samochodach Kia
Awatar użytkownika
Tolinek
Posty: 604
Rejestracja: 04 sie 2022, 14:54
model samochodu: Fiat 500, Xceed PHEV

Ładowarka do PHEV padła po 3 miesiącach

Post autor: Tolinek »

Równo po 3 miesiącach od kupna zepsuła mi się ładowarka. Czy Wam też dali ładowarkę Green Cell w zestawie z pojazdem?
Awatar użytkownika
Tolinek
Posty: 604
Rejestracja: 04 sie 2022, 14:54
model samochodu: Fiat 500, Xceed PHEV

Re: Ładowarka do PHEV padła po 3 miesiącach

Post autor: Tolinek »

A jednak nie padła ładowarka tylko onboard charger (OBC). Okazuje się że to znany, częsty i powtarzający się problem w phevach koreańskiego czebola. Szkoda, że nikt nie napisał tego nigdzie na forach w rozmowach o usterkach. Niemcy są bardziej wylewni. 150 kpln za niekończącą się przygodę z OBC. W niektórych samochodach nawet od pierwszego ładowania. Coś czuję, że będzie jak z gpf w sportage... :( se kurwa kupiłem hybrydę plugin bez plugin.

https://www.motor-talk.de/forum/kia-xce ... 83618.html

A tu nawet są zdjęcia zaśniedziałych pinòw wewnątrz power convertera:
https://www.motor-talk.de/forum/kia-xce ... 83618.html
Awatar użytkownika
Tolinek
Posty: 604
Rejestracja: 04 sie 2022, 14:54
model samochodu: Fiat 500, Xceed PHEV

Re: Ładowarka do PHEV padła po 3 miesiącach

Post autor: Tolinek »

Głupio to wygląda że sam ze sobą gadam więc mam pytanie do wszystkich użytkowników zelektryfikowanych pojazdów. Czy ktokolwiek z was dostał z samochodem wtyczkową ładowarkę green cell, o taką:
Załączniki
green-cell-ladowarka-mobilna-36kw-type-2-schuko-65m-gc-powercable-do-ladowania-samochodow-elektrycznych-i-hybryd-plug-in.jpg
green-cell-ladowarka-mobilna-36kw-type-2-schuko-65m-gc-powercable-do-ladowania-samochodow-elektrycznych-i-hybryd-plug-in.jpg (20.47 KiB) Przejrzano 1919 razy
Awatar użytkownika
Tolinek
Posty: 604
Rejestracja: 04 sie 2022, 14:54
model samochodu: Fiat 500, Xceed PHEV

Re: Ładowarka do PHEV padła po 3 miesiącach

Post autor: Tolinek »

A jednak to ładowarka GC się zepsuła. 4 dni poładowałem bez problemu nową oryginalną ładowarką Kia którą sobie dokupiłem, więc się odważyłem ponownie użyć Green Cell. Od razu się ucegliła. Tuż potem bez problemu zacząłem ładować oryginalną cegłą. GC miewa problemy z bootowaniem jak jest zimna. Gdy się nieco rozgrzeje działa już bez zarzutòw.
phev_dex
Posty: 2
Rejestracja: 17 maja 2023, 21:57
model samochodu: Optima PHEV 2.0 205km

Re: Ładowarka do PHEV padła po 3 miesiącach

Post autor: phev_dex »

Siema, to chyba jakas zsynchronizowana akcja.

Wczoraj tez mi padla ale oryginalna ladowarka. Dzis podjechalem do serwisu i gosc mi powiedzial, ze to ladowarka do uzytku awaryjnego a nie do pelnego ladowania. I troche mnie zgasilo, bo po co mi ladowarka jesli mam jej uzywac tylko awaryjnie. Awaryjnie to ja mam silnik spalinowy. Nie wiem czy typ jakis niepowazny, czy producent ladowarki. Ladowanie z innego zrodla dziala normalnie.

Mam umowiona wyzyte w serwisie, maja sprawdzic mi ladowarke i samochod, ale dopiero za miesiac :roll:
Załączniki
l234062a.jpg
Awatar użytkownika
Tolinek
Posty: 604
Rejestracja: 04 sie 2022, 14:54
model samochodu: Fiat 500, Xceed PHEV

Re: Ładowarka do PHEV padła po 3 miesiącach

Post autor: Tolinek »

Dostałem nową ładowarkę. Zajęło im to 4 miesiące bez kilku dni gdyż iż bo ponieważ dlatego że byłem pierwszym na świecie osobnikiem reklamującym ten typ ładowarki. Działa, ładuje. So far, so good. Zobaczymy co przyniesie jesień/zima.
Awatar użytkownika
renegade
Posty: 159
Rejestracja: 03 lis 2021, 20:31
model samochodu: OPTIMA PHEV 2.0 205 KM

Re: Ładowarka do PHEV padła po 3 miesiącach

Post autor: renegade »

Tolinek pisze: 01 kwie 2023, 09:00 Czy ktokolwiek z was dostał z samochodem wtyczkową ładowarkę green cell, o taką:
Dziwne, powinieneś dostać oryginalną KIA, z tego co wiem one przychodzą z autami więc nie ma mowy o jakichś GC no chyba, że w ASO podmienili i teraz głupa rżną.
phev_dex pisze: 17 maja 2023, 22:07 Dzis podjechalem do serwisu i gosc mi powiedzial, ze to ladowarka do uzytku awaryjnego a nie do pelnego ladowania
Zmień serwis bo jakieś głupoty Ci wciskają :shock:
OPTIMA PLUG-IN 2.0 205 KM - C3S (aluminium silver) '16
CEE'D HB 1.6 DOHC 126 KM FL OPTIMUM - AA1 (infra red) '09
ODPOWIEDZ

Wróć do „Hybrydowe”