Witam!
Jestem od niedawna posiadaczem Stingera GT 3.3 z 2018 roku, Auto sprowadzone z USA. Czy u Was też jest tak że przy włączonym AUTOHOLD ( lub poprostu wciśnięty hamulec nożny ) i ustawieniu skrzyni na N, w momencie przełączenia na D auto ciągnie do przodu, Hamulec trzyma ale czuć że tył siada w dół i jak włączę znowu na N odpuszcza. Mam też Hyundia z automatem DSG i nie zauważyłem żeby coś takiego występowało.
Czasami jest też tak że jak zaparkuje, wrzucam P, ręczny, a później jak chce cofać wrzucam R z oporem i jest takie szarpnięcie, jakbym wrzucił bieg bez sprzęgła... To normalne w tych samochodach czy coś jest nie tak ?
Dziwna praca skrzyni biegów
Re: Dziwna praca skrzyni biegów
Ja mam nowy z 2022 i jak silnik zimny i na ssaniu odrazu dam D i rusze i po 2m bede chcial sie zatrzymać to mocno auto ciagnie bez gazu , ale ssanie zniknie, obroty zejda i potem jest juz ok jak w innych autach z automatem.
Ostatnio zmieniony 29 mar 2023, 10:12 przez Niko123, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Dziwna praca skrzyni biegów
Dokładnie - bardziej jest to odczuwalne w RWD - pamietam jak kiedyś zimą na śliskim zaraz po odpaleniu na zimnym włączyłem D na parkingu chciałem powoli ruszyć to tył pchał tak do przodu ze o mało w innym aucie nie zaparkowałem
Re: Dziwna praca skrzyni biegów
Tak, to też już zauważyłem jak przymroziło i przy dojeżdżaniu do skrzyżowania chciałem się zatrzymać a tył mnie pchał do przodu, Trzeba mocno hamulec wcisnąć żeby tylnie koła stanęły.
Re: Dziwna praca skrzyni biegów
Ale macie też tak że jak wrzucacie z P na D to z takim szarpnięciem że aż dźwignia ciężko przeskakuje ? coś jak by się wrzuciło P na górce i potem jest właśnie taki efekt.