Super John Wayne opis.
A mnie się coraz bardziej wydaje ze problem tkwi gdzie indziej.
Kontrolka nawet jesli się powinna zapalać przy statusie "4" to powinna gasnac przy "3".
To jest qrde jasne jak słońce. Tak jak się rezerwa paliwa zapala jak zostało 10 litrów, dolewasz no może nie 2 ale dajmy na to 5 czy 10 kontrolka rezerwy gasnie.
A zachowanie kontrolki można porównać do sytuacji ze cisnienie w oponach spada z 2,4 do 2,3, już upierdliwie świeci ale żeby przestało świecić to trzeba na zapas na 2,7 podpompowac.
Do Komisji Europejskiej trzeba pismo napisać ze Hyundai i Kia wymaga jeżdżenia po autostradach po 100km żeby kontrolka zgasła.
Czyli antyekologia. W prawie europejskim zwraca się bardzo uwagę na tzw.obejscie prawa.
Jeszcze raz powtarzam - ja nigdy nie miałem problemu ale solidaryzuje się po opisach. 100 ludzi naraz nie zmyśla. Co niby, marki niemieckie i francuskie sfinansowały farmę trolli?
