Klocki i tarcze - Stinger GT

forum użytkowników Kia Stinger
seeya
Posty: 92
Rejestracja: 30 lip 2022, 14:18
model samochodu: STINGER GT

Re: Klocki i tarcze - Stinger GT

Post autor: seeya »

margru pisze: 10 lut 2023, 13:19 Ciekawe kiedy zorientują się, że większość kamer ma wbudowany akumulator i po odłączeniu zasilania nadal działa przez te kilka godzin.
niestety moja się wyłącza wraz z akumulatorem, więc tak samo jak wyszarpanie zasilania :roll:
adzinek7
Posty: 22
Rejestracja: 16 lut 2022, 11:42
model samochodu: Kia Stinger RM2022

Re: Klocki i tarcze - Stinger GT

Post autor: adzinek7 »

Nowe klocki DBA dotarły się idealnie.
Po przebiegu 28k mam połowę grubości tarcz.
Nie robiłem przetaczania itd.
Niko123
Posty: 498
Rejestracja: 07 sty 2021, 21:27

Re: Klocki i tarcze - Stinger GT

Post autor: Niko123 »

Jak ocenisz DBA vs seryjne brembo ?
adzinek7
Posty: 22
Rejestracja: 16 lut 2022, 11:42
model samochodu: Kia Stinger RM2022

Re: Klocki i tarcze - Stinger GT

Post autor: adzinek7 »

Jak spokojnie dotrę, to dam znać. Póki co auto stoi w garażu i czeka na serwis (przebieg poniżej 100km do serwisu, termin za tydzień).
seeya
Posty: 92
Rejestracja: 30 lip 2022, 14:18
model samochodu: STINGER GT

Re: Klocki i tarcze - Stinger GT

Post autor: seeya »

adzinek7 pisze: 06 lut 2023, 19:20 Czy tarcze i klocki w wersji OEM są produkcji Brembo? Czy może same zaciski są brandowane przez Brembo, a reszta to lipa?
Czytam o wielu przypadkach, gdzie tarcze kończą się po 20-30k km - nie licuje to z renomą Brembo.
Mi padły przy 14 000 km... chyba coś nie tak... :shock:
Niko123
Posty: 498
Rejestracja: 07 sty 2021, 21:27

Re: Klocki i tarcze - Stinger GT

Post autor: Niko123 »

Ja mam 16 tys
Klocki maja jeszcze kolo 50% okladziny a tarcze minimalny rant ( moje klocki pewnie bede wymienial przy +/- 30 tys km )
Tarcze powinny wytrzymac te 50 - 60 tys km jak nic sie nie zmieni.
seeya
Posty: 92
Rejestracja: 30 lip 2022, 14:18
model samochodu: STINGER GT

Re: Klocki i tarcze - Stinger GT

Post autor: seeya »

dziwna sprawa.
Mi piszczą przy parkowaniu i cofaniu.
Cała lewa strona rzęzi jak puszcze hamulec. Objawy jak na bank klocki.
Awatar użytkownika
GeRRaD
Posty: 460
Rejestracja: 07 cze 2018, 14:26
model samochodu: STINGER 3.3 GT 370 V6 K&N Intake

Re: Klocki i tarcze - Stinger GT

Post autor: GeRRaD »

MI też piszczą fabryczne klocki przy lekkim hamowaniu - auto garażowane, nie było nic grzebane, a zużycia jest mniej niż 50 % ? ;)
Jarek3
Posty: 35
Rejestracja: 14 lis 2019, 10:49

Re: Klocki i tarcze - Stinger GT

Post autor: Jarek3 »

Im bardziej sportowy klocek tym zazwyczaj bardziej piszczy. Tym bym się raczej nie przejmował.
seeya
Posty: 92
Rejestracja: 30 lip 2022, 14:18
model samochodu: STINGER GT

Re: Klocki i tarcze - Stinger GT

Post autor: seeya »

adzinek7 pisze: 06 lut 2023, 19:20 Czy tarcze i klocki w wersji OEM są produkcji Brembo? Czy może same zaciski są brandowane przez Brembo, a reszta to lipa?
Czytam o wielu przypadkach, gdzie tarcze kończą się po 20-30k km - nie licuje to z renomą Brembo.
kończą się przy 14k km ... i ch**** nie uznają wymiany w ramach gwarancji. Ja nie odpuszczę im... już był rzeczoznawca, KIA EUROPA i teraz sąd. Jeśli ktoś chce dołączyć do pozwu zbiorowego do UOKiK zapraszam na priv
ODPOWIEDZ

Wróć do „Kia Stinger”