KIA STINGER GT - dlaczego nie warto kupować

forum użytkowników Kia Stinger
michalmazur3
Posty: 1
Rejestracja: 30 sty 2023, 08:37
model samochodu: stinger

Re: KIA STINGER GT - dlaczego nie warto kupować

Post autor: michalmazur3 »

seeya pisze: 28 sty 2023, 22:08 4. (za każdym razem) brak możliwości otwarcia bagażnika - jadę autem, parkuję, siedzę w środku, otwieram blokadę drzwi, chcę otworzyć bagażnik z przycisku wewnątrz i nic, (sposób, muszę wyłączyć silnik, włączyć ponownie - i działa!),

A to nie jest tak że wystarczy przestawić bodajże w ustawieniach opcje ryglowania + przełączyć auto w tryb parking ?
seeya
Posty: 92
Rejestracja: 30 lip 2022, 14:18
model samochodu: STINGER GT

Re: KIA STINGER GT - dlaczego nie warto kupować

Post autor: seeya »

michalmazur3 pisze: 30 sty 2023, 08:39
seeya pisze: 28 sty 2023, 22:08 4. (za każdym razem) brak możliwości otwarcia bagażnika - jadę autem, parkuję, siedzę w środku, otwieram blokadę drzwi, chcę otworzyć bagażnik z przycisku wewnątrz i nic, (sposób, muszę wyłączyć silnik, włączyć ponownie - i działa!),

A to nie jest tak że wystarczy przestawić bodajże w ustawieniach opcje ryglowania + przełączyć auto w tryb parking ?
dzięki za sugestię, sprawdzę :)

z dobrych rzeczy to samo z siebie Android Auto pokazuje Yanosika i Mapy Google na cały ekran bez tego boxu po prawej jak było kiedyś 8-)
Awatar użytkownika
bielaPL
Posty: 321
Rejestracja: 06 maja 2021, 14:20
model samochodu: Kia Ceed 3 SW 1.0 T-GDi (M) 120KM

Re: KIA STINGER GT - dlaczego nie warto kupować

Post autor: bielaPL »

seeya
Posty: 92
Rejestracja: 30 lip 2022, 14:18
model samochodu: STINGER GT

Re: KIA STINGER GT - dlaczego nie warto kupować

Post autor: seeya »

seeya pisze: 28 sty 2023, 22:08
seeya pisze: 19 paź 2022, 11:12 Juz wyjaśniać dlaczego:

- kupujesz auto za ponad 250 tys. a jesteś traktowany jak śmieć, jak typowy użytkownik kia stonic czy tego najtańszego modelu,
- serwisy sie nie znają na stingerach i uważają twoją zgłaszana usterkę jako normalną, przetestowane dwa serwisy w Trójmieście - dno totalne...
- auto przyjeżdża uszkodzone - porysowany lakier starymi, suchymi szmatami, ja miałem uszkodzony słupek czarny drzwi zewnętrzny oraz porysowany panel ze stali szczotkowanej obok skrzyni biegów,
- KIA motor polska odpisuje głupoty na twoje skargi i za każdym razem co innego,
- KIA motor polska nie ma sobie nic do zarzucenia w przypadku opóźnienia auta o 3 miesiące, zwalają to na Ciebie lub ostatecznie na salon sprzedaży (od kiedy salon sprzedaży ma wpływ na czas produkcji :lol: :lol: :lol:
- liczne wady i usterki juz po przejechaniu 2000 km: miernej jakości skrzynia biegów, szarpanie w trybie eco a w trybie sport szarpie jak w 10 letnim aucie, ściąganie w bok, kiepskie opony, nagrzewanie się tarcz, kloców, felgi i zapiekanie klockow
- tylko nie zamawiaj wydechu od mg motorsport - to jeszcze większa farsa!! 3 miesiące oczekiwania mimo tego, nikt nie zna terminów, KIA Polska ma to w dupie!! a jakże by inaczej,
- testy na youtube są przekłamane!! auto ma mnóstwo wad i niedopracowań,
- jaki import takie auta...jednym słowem nie jest to auto warte czekania 9 miesięcy albo i dłużej... :lol: :lol: :lol: :lol:
mały update po 7 miesiącach od zakupu, przebieg 6000 km, po wymianie oleju przy 3000 km...

1. (co jakiś czas) piszczenie przy odpalaniu
https://drive.google.com/file/d/1PMTJwQ ... share_link
2. stukanie zawieszenia na wszystkich dziurach poprzecznych, jeszcze nie potwierdzone co to czy wahacz, amortyzator czy bóg wie co, przebieg równo 6000 km, (jakiś kosmos aby zawieszenie pier**** przy takim przebiegu),
3. (za każdym razem) strzelanie przy otwieraniu klapy bagażnika, niczym wystrzał z dubeltówki bądź ak47, dodaję filmik może macie też tak bo na początku nie było: https://drive.google.com/drive/folders/ ... share_link
4. (za każdym razem) brak możliwości otwarcia bagażnika - jadę autem, parkuję, siedzę w środku, otwieram blokadę drzwi, chcę otworzyć bagażnik z przycisku wewnątrz i nic, (sposób, muszę wyłączyć silnik, włączyć ponownie - i działa!),
5. (kilkukrotnie) po zatrzymaniu, wyłączeniu silnika, przycisk włączania silnika nie reaguje,
6. (często) przełączanie profilu dwóch kierowców, profil 1 ma włączony radar HUD, 2 profil nie ma. Po przełączaniu z profilu 2 na profil 1, aktywuje się rada.
7. (często) po wsiadaniu do auta fotelu nie wsuwa się na pozycję do jazdy. Zatrzymuje się w ok. 3/4 odległości, która ma przejechać według ustawień,
8. (czasami) nie działa kick down, gdy chcesz gwałtownie przyśpieszyć,
9. samoczynny restart i usunięcie ulubionych stacji radiowych.
10. piszczenie fotelu przy wysuwaniu do wysiadania.

Dodam, że pod koniec listopada na włączonym silniku przez 50 min aktualizowali oprogramowanie w aucie. Niestety aktualizacja nie pomogła w błędach profilu czy ustawień.
edit:
11. strzelanie w dolnej części fotela przy przesuwaniu,
12. samoczynne restarty i wyłączanie w czasie jazdy adroid car auto: https://drive.google.com/drive/folders/ ... share_link
Niko123
Posty: 498
Rejestracja: 07 sty 2021, 21:27

Re: KIA STINGER GT - dlaczego nie warto kupować

Post autor: Niko123 »

Ja osobocie nie mam nic twoich 12 usterek.
No ale jak wypisuje ludzie piszczenie slabej bateri dodatkowego zabezpieczenia omegi jako usterka auta ? :lol: ( usterna auta nr 1 )
Ja mam usterke auta, śnieg w zime na przedniej szybie od strony zewnetrzej jak pada śnieg. ;)
seeya
Posty: 92
Rejestracja: 30 lip 2022, 14:18
model samochodu: STINGER GT

Re: KIA STINGER GT - dlaczego nie warto kupować

Post autor: seeya »

Niko123 pisze: 11 lut 2023, 14:42 Ja osobocie nie mam nic twoich 12 usterek.
No ale jak wypisuje ludzie piszczenie slabej bateri dodatkowego zabezpieczenia omegi jako usterka auta ? :lol: ( usterna auta nr 1 )
Ja mam usterke auta, śnieg w zime na przedniej szybie od strony zewnetrzej jak pada śnieg. ;)
skad mogłem wiedzieć, że to piszczenie dotyczy baterii? kolega pomógł i sprawa nie aktualna. W takim razie Ci zazdroszczę, że masz idealny egzemplarz :lol:
ACextreme
Posty: 308
Rejestracja: 13 lis 2018, 20:38
model samochodu: Stinger

Re: KIA STINGER GT - dlaczego nie warto kupować

Post autor: ACextreme »

seeya pisze: 28 sty 2023, 22:08
mały update po 7 miesiącach od zakupu, przebieg 6000 km, po wymianie oleju przy 3000 km...

2. stukanie zawieszenia na wszystkich dziurach poprzecznych, jeszcze nie potwierdzone co to czy wahacz, amortyzator czy bóg wie co, przebieg równo 6000 km, (jakiś kosmos aby zawieszenie pier**** przy takim przebiegu),
Czy mógłbyś opisać jak Ci to trzaska?
Mi ostatnio z prawej strony coś zaczęło się głucho tłuc - nie na dziurach nawet czy studzienkach, tylko gdy jest jakby pofałdowana / nierówna droga to słychać lekkie głuche dudnienie. Typowo coś gumowego, myślałem że gdzieś się osłona nadkola poluzowała, bo dźwięk podobny, ale nie. Mam wrażenie że to typowo idzie z zawieszenia któregoś z kół. Do ASO na razie nie jadę, bo wyjdę na idiotę, gdyż to cały czas perfidnie nie łupie tylko na specyficznych nierównościach, ale chyba podjadę gdzieś przy okazji na SKP żeby na trzepaczki go wzięli na chwilę - powinno to wtedy wyjść.
seeya
Posty: 92
Rejestracja: 30 lip 2022, 14:18
model samochodu: STINGER GT

Re: KIA STINGER GT - dlaczego nie warto kupować

Post autor: seeya »

ACextreme pisze: 13 lut 2023, 11:24
seeya pisze: 28 sty 2023, 22:08
mały update po 7 miesiącach od zakupu, przebieg 6000 km, po wymianie oleju przy 3000 km...

2. stukanie zawieszenia na wszystkich dziurach poprzecznych, jeszcze nie potwierdzone co to czy wahacz, amortyzator czy bóg wie co, przebieg równo 6000 km, (jakiś kosmos aby zawieszenie pier**** przy takim przebiegu),
Czy mógłbyś opisać jak Ci to trzaska?
Mi ostatnio z prawej strony coś zaczęło się głucho tłuc - nie na dziurach nawet czy studzienkach, tylko gdy jest jakby pofałdowana / nierówna droga to słychać lekkie głuche dudnienie. Typowo coś gumowego, myślałem że gdzieś się osłona nadkola poluzowała, bo dźwięk podobny, ale nie. Mam wrażenie że to typowo idzie z zawieszenia któregoś z kół. Do ASO na razie nie jadę, bo wyjdę na idiotę, gdyż to cały czas perfidnie nie łupie tylko na specyficznych nierównościach, ale chyba podjadę gdzieś przy okazji na SKP żeby na trzepaczki go wzięli na chwilę - powinno to wtedy wyjść.
mi tłucze, jakby metal o metal na wszystkich dziurach poprzecznym, nierównościach poprzecznych drogi, studzienki, hopki, . Byłem na SKP ale powiedzieli, że tego nie zdiagnozują tylko trzeba rozebrać amortyzator.
ACextreme
Posty: 308
Rejestracja: 13 lis 2018, 20:38
model samochodu: Stinger

Re: KIA STINGER GT - dlaczego nie warto kupować

Post autor: ACextreme »

Aaaa to u mnie co innego. Na pewno nic metalowego, taki typowy głuchy dźwięk jakby z gumy/nadkola
ODPOWIEDZ

Wróć do „Kia Stinger”