Wiadomo że będą komentarze. Saron oboecał że zajmie się jedzeniem popcornu i doglądaniem sprawy pozwu zbiorowego. Słowa nie dotrzymał
Wilgoć wylatuje tylko dzięki wietrzeniu albo pracy klimatyzacji. Podgrzanie wnętrza sprawia że mocno zwiększa się wysycenie powietrza w wodę. Paradoksalnie, grzejąc wnętrze transportujesz doń wodę, szczegòlnie, kiedy źròdło świerzego powietrza jest wysoko wysycone parą. Jeżeli hvac dużo pracuje na recyrkulacji lub bez klimy to cała ta wilgoć będzie w środku. Na szczęście, jest tego niewiele. Myślę że max 15- 20g zamknięte w objętości wnętrza pojazdu.
Zainteresowaliście mnie tematem. Pizdnę se czujkę temperatury i wilgotności w pojeździe i pologuję troszkę. Dynamika zmian w puszce jest jednak większą niż w domu.
Znalazłem opis klapki dla optimy. Da się nią komfortowo jeździć szybko po autostradzie?
Description
The AAF (Active Air Flap) is located between radiator grille and radiator, and consists of an actuator and 6 air flaps. The system receives information from EMS, FATC, TCU, MCU and LDC via CAN communication . With this information, the AAF controls the motor properly then the air flaps adjust air flow from radiator grille.
During high speed driving, it will reduce the air resistance by closing the air flaps. This improves the fuel efficiency and enhance the driving stability. If overheat occurs, the system will open the air flaps to drop the temperature.
During the A/C operation, the system will open the air flaps to maintain the refrigerant pressure.The system will close the air flaps to warm up the engine rapidly during cold start.