Cewki zapłonowe w silniku 1.0 T-GDI 100 KM
Re: Cewki zapłonowe w silniku 1.0 T-GDI 100 KM
@Kinuch: 20000 tys kilometrów??? Takiego rekordu przejechanych kilometrów jeszcze nie słyszałem/widziałem
-
- Posty: 40
- Rejestracja: 06 gru 2020, 14:25
- model samochodu: Stonic 1.0 T-GDI 100KM L+BL
- Lokalizacja: Kraśnik
Re: Cewki zapłonowe w silniku 1.0 T-GDI 100 KM
Witam Jakiś czas temu był poruszany temat cewek zapłonowych w którym to opisałem krótko także swój problem z nimi od początku użytkowania auta... Opiszę tu jak to wygląda na chwilę obecną... Jakieś 3 miesiące temu padła któraś z cewek po raz drógi, ponieważ auto potrzebne na dojazdy do pracy musiałem w serwisie wymienić ją na już (koszt ok 650 wraz z wymianą, mimo że zgłaszałem świeżo po wymianie pierwszej poszarpywanie auta - w tym serwisie w którym podłączali auto pod komputer i w którym nie pokazało żadnych błędów i w drugim serwisie podczas 1-go przeglądu gdzie przejechał się pracownik i który oczywiście żadnego poszarpywanie nie zaobserwował) i teraz już znowu poszarpuje mi auto podczas przyspieszania i czeka mnie wymiana 3 cewki, ale tym razem podziękuję już ASO gdzie krzyczą sobie za diagnostyke 350 zł mimo że auto na gwarancji od początku z fabrycznie wadliwymi cewkami... Daruje sobie wnikanie czy cewka ktora poszarpuje jest to ta ostatnio wymieniana na którą była by jeszcze gwarancja i zakupię jedną lub wymienię komplet z innej firmy, już nie Denso bo to widzę badziew niesamowity... Czy pomógłby ktoś w wyborze? Bo jest kilka takich cewek od ok 200 do 400 zł tylko z 4pinami w złączu a w oryginale Denso są trzy i czy po wymianie na takie będzie jakiś problem w komputerze? Czy ktoś już wymieniał na nie orginalne? i czy warto było by wymienić przy okazji świece? Samochód ma przejechane 40 000km (2021r silnik 1.0 tgdi 100KM) Bardzo proszę o sugestie i pomoc
Re: Cewki zapłonowe w silniku 1.0 T-GDI 100 KM
Kwant pisze: ↑24 sie 2023, 11:26 Witam Jakiś czas temu był poruszany temat cewek zapłonowych w którym to opisałem krótko także swój problem z nimi od początku użytkowania auta... Opiszę tu jak to wygląda na chwilę obecną... Jakieś 3 miesiące temu padła któraś z cewek po raz drógi, ponieważ auto potrzebne na dojazdy do pracy musiałem w serwisie wymienić ją na już (koszt ok 650 wraz z wymianą, mimo że zgłaszałem świeżo po wymianie pierwszej poszarpywanie auta - w tym serwisie w którym podłączali auto pod komputer i w którym nie pokazało żadnych błędów i w drugim serwisie podczas 1-go przeglądu gdzie przejechał się pracownik i który oczywiście żadnego poszarpywanie nie zaobserwował) i teraz już znowu poszarpuje mi auto podczas przyspieszania i czeka mnie wymiana 3 cewki, ale tym razem podziękuję już ASO gdzie krzyczą sobie za diagnostyke 350 zł mimo że auto na gwarancji od początku z fabrycznie wadliwymi cewkami... Daruje sobie wnikanie czy cewka ktora poszarpuje jest to ta ostatnio wymieniana na którą była by jeszcze gwarancja i zakupię jedną lub wymienię komplet z innej firmy, już nie Denso bo to widzę badziew niesamowity... Czy pomógłby ktoś w wyborze? Bo jest kilka takich cewek od ok 200 do 400 zł tylko z 4pinami w złączu a w oryginale Denso są trzy i czy po wymianie na takie będzie jakiś problem w komputerze? Czy ktoś już wymieniał na nie orginalne? i czy warto było by wymienić przy okazji świece? Samochód ma przejechane 40 000km (2021r silnik 1.0 tgdi 100KM) Bardzo proszę o sugestie i pomoc
Ja coś: drugi pisze się przez u (U - otwarte) i było o tym w drugiej klasie szkoły podstawowej.
Re: Cewki zapłonowe w silniku 1.0 T-GDI 100 KM
Nie ma nic do powiedzenia w temacie i nie wytrzymał musiał błysnąć Miodek kuźwa
-
- Posty: 40
- Rejestracja: 06 gru 2020, 14:25
- model samochodu: Stonic 1.0 T-GDI 100KM L+BL
- Lokalizacja: Kraśnik
Re: Cewki zapłonowe w silniku 1.0 T-GDI 100 KM
To chyba taki typowy polski po.eb, sportowe Proceed GT wiele tłumaczy. To taki co się trochę lubi powywyższać, na ekspresówce zawsze na zderzaku, na lewym pasie mruga światłami. Zajeżdża drogę cham bez kultury, na światłach oczywiście pierwszy, dwie rury wydechowe atrapowić zoobligowywuje. Takiemu to i litera w wyrazie przeszkadza, zaraz by się pajac w dresie rwał do bicia tylko już w tych swoich ambicjach nie zauważył, że już poprawnie po raz "drugi" napisałem. Jakie to trzeba mieć puste życie żeby do niego potrzebować jeszcze ortografi
Re: Cewki zapłonowe w silniku 1.0 T-GDI 100 KM
Daj spokój. Za dużo wyciągasz wniosków odnośnie samochodu, dresów i ogólnych zachowań na drodze.Kwant pisze: ↑01 wrz 2023, 17:43 To chyba taki typowy polski po.eb, sportowe Proceed GT wiele tłumaczy. To taki co się trochę lubi powywyższać, na ekspresówce zawsze na zderzaku, na lewym pasie mruga światłami. Zajeżdża drogę cham bez kultury, na światłach oczywiście pierwszy, dwie rury wydechowe atrapowić zoobligowywuje. Takiemu to i litera w wyrazie przeszkadza, zaraz by się pajac w dresie rwał do bicia tylko już w tych swoich ambicjach nie zauważył, że już poprawnie po raz "drugi" napisałem. Jakie to trzeba mieć puste życie żeby do niego potrzebować jeszcze ortografi
Re: Cewki zapłonowe w silniku 1.0 T-GDI 100 KM
Jak to mówią: uderz w stół a cymbał się odezwie.Kwant pisze: ↑01 wrz 2023, 17:43 To chyba taki typowy polski po.eb, sportowe Proceed GT wiele tłumaczy. To taki co się trochę lubi powywyższać, na ekspresówce zawsze na zderzaku, na lewym pasie mruga światłami. Zajeżdża drogę cham bez kultury, na światłach oczywiście pierwszy, dwie rury wydechowe atrapowić zoobligowywuje. Takiemu to i litera w wyrazie przeszkadza, zaraz by się pajac w dresie rwał do bicia tylko już w tych swoich ambicjach nie zauważył, że już poprawnie po raz "drugi" napisałem. Jakie to trzeba mieć puste życie żeby do niego potrzebować jeszcze ortografi
Pisz poprawnie po polsku to nikt nie będzie się ciebie czepiał.
-
- Posty: 40
- Rejestracja: 06 gru 2020, 14:25
- model samochodu: Stonic 1.0 T-GDI 100KM L+BL
- Lokalizacja: Kraśnik
Re: Cewki zapłonowe w silniku 1.0 T-GDI 100 KM
A pajac dalej swoje... Idź trolować gdzie indziej panie sfrustrowany polonisto
Re: Cewki zapłonowe w silniku 1.0 T-GDI 100 KM
Dzień dobry
Też wymieniałem 2 cewki zapłonowe i powiązane z nimi świece. Mechanik sugerował żebym zmienił stację benzynową.
Też wymieniałem 2 cewki zapłonowe i powiązane z nimi świece. Mechanik sugerował żebym zmienił stację benzynową.