Cewki zapłonowe w silniku 1.0 T-GDI 100 KM

forum użytkowników Kia Stonic
pasqudek
Posty: 28
Rejestracja: 09 lip 2022, 16:27
model samochodu: KIA PICANTO

Re: Cewki zapłonowe w silniku 1.0 T-GDI 100 KM

Post autor: pasqudek »

@Kinuch: 20000 tys kilometrów??? Takiego rekordu przejechanych kilometrów jeszcze nie słyszałem/widziałem :)
Kwant
Posty: 40
Rejestracja: 06 gru 2020, 14:25
model samochodu: Stonic 1.0 T-GDI 100KM L+BL
Lokalizacja: Kraśnik

Re: Cewki zapłonowe w silniku 1.0 T-GDI 100 KM

Post autor: Kwant »

Witam Jakiś czas temu był poruszany temat cewek zapłonowych w którym to opisałem krótko także swój problem z nimi od początku użytkowania auta... Opiszę tu jak to wygląda na chwilę obecną... Jakieś 3 miesiące temu padła któraś z cewek po raz drógi, ponieważ auto potrzebne na dojazdy do pracy musiałem w serwisie wymienić ją na już (koszt ok 650 wraz z wymianą, mimo że zgłaszałem świeżo po wymianie pierwszej poszarpywanie auta - w tym serwisie w którym podłączali auto pod komputer i w którym nie pokazało żadnych błędów i w drugim serwisie podczas 1-go przeglądu gdzie przejechał się pracownik i który oczywiście żadnego poszarpywanie nie zaobserwował) i teraz już znowu poszarpuje mi auto podczas przyspieszania i czeka mnie wymiana 3 cewki, ale tym razem podziękuję już ASO gdzie krzyczą sobie za diagnostyke 350 zł mimo że auto na gwarancji od początku z fabrycznie wadliwymi cewkami... Daruje sobie wnikanie czy cewka ktora poszarpuje jest to ta ostatnio wymieniana na którą była by jeszcze gwarancja i zakupię jedną lub wymienię komplet z innej firmy, już nie Denso bo to widzę badziew niesamowity... Czy pomógłby ktoś w wyborze? Bo jest kilka takich cewek od ok 200 do 400 zł tylko z 4pinami w złączu a w oryginale Denso są trzy i czy po wymianie na takie będzie jakiś problem w komputerze? Czy ktoś już wymieniał na nie orginalne? i czy warto było by wymienić przy okazji świece? Samochód ma przejechane 40 000km (2021r silnik 1.0 tgdi 100KM) Bardzo proszę o sugestie i pomoc
Kwant
Posty: 40
Rejestracja: 06 gru 2020, 14:25
model samochodu: Stonic 1.0 T-GDI 100KM L+BL
Lokalizacja: Kraśnik

Re: Cewki zapłonowe w silniku 1.0 T-GDI 100 KM

Post autor: Kwant »

Ktoś coś?
saron22
Posty: 630
Rejestracja: 04 paź 2022, 13:34
model samochodu: Proceed GT, Sportage V BL.

Re: Cewki zapłonowe w silniku 1.0 T-GDI 100 KM

Post autor: saron22 »

Kwant pisze: 24 sie 2023, 11:26 Witam Jakiś czas temu był poruszany temat cewek zapłonowych w którym to opisałem krótko także swój problem z nimi od początku użytkowania auta... Opiszę tu jak to wygląda na chwilę obecną... Jakieś 3 miesiące temu padła któraś z cewek po raz drógi, ponieważ auto potrzebne na dojazdy do pracy musiałem w serwisie wymienić ją na już (koszt ok 650 wraz z wymianą, mimo że zgłaszałem świeżo po wymianie pierwszej poszarpywanie auta - w tym serwisie w którym podłączali auto pod komputer i w którym nie pokazało żadnych błędów i w drugim serwisie podczas 1-go przeglądu gdzie przejechał się pracownik i który oczywiście żadnego poszarpywanie nie zaobserwował) i teraz już znowu poszarpuje mi auto podczas przyspieszania i czeka mnie wymiana 3 cewki, ale tym razem podziękuję już ASO gdzie krzyczą sobie za diagnostyke 350 zł mimo że auto na gwarancji od początku z fabrycznie wadliwymi cewkami... Daruje sobie wnikanie czy cewka ktora poszarpuje jest to ta ostatnio wymieniana na którą była by jeszcze gwarancja i zakupię jedną lub wymienię komplet z innej firmy, już nie Denso bo to widzę badziew niesamowity... Czy pomógłby ktoś w wyborze? Bo jest kilka takich cewek od ok 200 do 400 zł tylko z 4pinami w złączu a w oryginale Denso są trzy i czy po wymianie na takie będzie jakiś problem w komputerze? Czy ktoś już wymieniał na nie orginalne? i czy warto było by wymienić przy okazji świece? Samochód ma przejechane 40 000km (2021r silnik 1.0 tgdi 100KM) Bardzo proszę o sugestie i pomoc
Kwant pisze: 27 sie 2023, 18:40Ktoś coś?
Ja coś: drugi pisze się przez u (U - otwarte) i było o tym w drugiej klasie szkoły podstawowej.
grojek83
Posty: 70
Rejestracja: 04 paź 2019, 20:03
model samochodu: KIA STONIC

Re: Cewki zapłonowe w silniku 1.0 T-GDI 100 KM

Post autor: grojek83 »

Nie ma nic do powiedzenia w temacie i nie wytrzymał musiał błysnąć Miodek kuźwa
Kwant
Posty: 40
Rejestracja: 06 gru 2020, 14:25
model samochodu: Stonic 1.0 T-GDI 100KM L+BL
Lokalizacja: Kraśnik

Re: Cewki zapłonowe w silniku 1.0 T-GDI 100 KM

Post autor: Kwant »

To chyba taki typowy polski po.eb, sportowe Proceed GT wiele tłumaczy. To taki co się trochę lubi powywyższać, na ekspresówce zawsze na zderzaku, na lewym pasie mruga światłami. Zajeżdża drogę cham bez kultury, na światłach oczywiście pierwszy, dwie rury wydechowe atrapowić zoobligowywuje. Takiemu to i litera w wyrazie przeszkadza, zaraz by się pajac w dresie rwał do bicia tylko już w tych swoich ambicjach nie zauważył, że już poprawnie po raz "drugi" napisałem. Jakie to trzeba mieć puste życie żeby do niego potrzebować jeszcze ortografi
jotes1911
Posty: 207
Rejestracja: 02 lut 2020, 11:48

Re: Cewki zapłonowe w silniku 1.0 T-GDI 100 KM

Post autor: jotes1911 »

Kwant pisze: 01 wrz 2023, 17:43 To chyba taki typowy polski po.eb, sportowe Proceed GT wiele tłumaczy. To taki co się trochę lubi powywyższać, na ekspresówce zawsze na zderzaku, na lewym pasie mruga światłami. Zajeżdża drogę cham bez kultury, na światłach oczywiście pierwszy, dwie rury wydechowe atrapowić zoobligowywuje. Takiemu to i litera w wyrazie przeszkadza, zaraz by się pajac w dresie rwał do bicia tylko już w tych swoich ambicjach nie zauważył, że już poprawnie po raz "drugi" napisałem. Jakie to trzeba mieć puste życie żeby do niego potrzebować jeszcze ortografi
Daj spokój. Za dużo wyciągasz wniosków odnośnie samochodu, dresów i ogólnych zachowań na drodze.
saron22
Posty: 630
Rejestracja: 04 paź 2022, 13:34
model samochodu: Proceed GT, Sportage V BL.

Re: Cewki zapłonowe w silniku 1.0 T-GDI 100 KM

Post autor: saron22 »

Kwant pisze: 01 wrz 2023, 17:43 To chyba taki typowy polski po.eb, sportowe Proceed GT wiele tłumaczy. To taki co się trochę lubi powywyższać, na ekspresówce zawsze na zderzaku, na lewym pasie mruga światłami. Zajeżdża drogę cham bez kultury, na światłach oczywiście pierwszy, dwie rury wydechowe atrapowić zoobligowywuje. Takiemu to i litera w wyrazie przeszkadza, zaraz by się pajac w dresie rwał do bicia tylko już w tych swoich ambicjach nie zauważył, że już poprawnie po raz "drugi" napisałem. Jakie to trzeba mieć puste życie żeby do niego potrzebować jeszcze ortografi
Jak to mówią: uderz w stół a cymbał się odezwie.
Pisz poprawnie po polsku to nikt nie będzie się ciebie czepiał.
Kwant
Posty: 40
Rejestracja: 06 gru 2020, 14:25
model samochodu: Stonic 1.0 T-GDI 100KM L+BL
Lokalizacja: Kraśnik

Re: Cewki zapłonowe w silniku 1.0 T-GDI 100 KM

Post autor: Kwant »

A pajac dalej swoje... Idź trolować gdzie indziej panie sfrustrowany polonisto
Jarek_Or
Posty: 4
Rejestracja: 02 paź 2021, 14:58
model samochodu: KIA STONIC

Re: Cewki zapłonowe w silniku 1.0 T-GDI 100 KM

Post autor: Jarek_Or »

Dzień dobry

Też wymieniałem 2 cewki zapłonowe i powiązane z nimi świece. Mechanik sugerował żebym zmienił stację benzynową.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Kia Stonic”