Niestabilne prowadzenie wersji GT

forum użytkowników Kia Stinger
ACextreme
Posty: 308
Rejestracja: 13 lis 2018, 20:38
model samochodu: Stinger

Re: Niestabilne prowadzenie wersji GT

Post autor: ACextreme »

Hmmm... nie mam pojęcia jakim cudem, lecz u mnie gdy wyłączę asystenta pasa ruchu (gdzie trzyma sam pas / skręca itp) to zostaje wyłączony na stałe.
Auto hold muszę włączać, a start/stop wyłączać za każdym uruchomieniem, ale ten asystent wyłączony tak zostaje.
W ceedzie też mam ten system i tak samo działa - wyłączony nie włącza się sam po kolejnym uruchomieniu silnika.
michal84
Posty: 561
Rejestracja: 27 paź 2017, 10:01
model samochodu: Kia Stinger [MY2018]

Re: Niestabilne prowadzenie wersji GT

Post autor: michal84 »

ACextreme pisze: 10 cze 2021, 23:09 Hmmm... nie mam pojęcia jakim cudem, lecz u mnie gdy wyłączę asystenta pasa ruchu (gdzie trzyma sam pas / skręca itp) to zostaje wyłączony na stałe.
Auto hold muszę włączać, a start/stop wyłączać za każdym uruchomieniem, ale ten asystent wyłączony tak zostaje.
W ceedzie też mam ten system i tak samo działa - wyłączony nie włącza się sam po kolejnym uruchomieniu silnika.
Mówisz o pilocie MY2021?
ACextreme
Posty: 308
Rejestracja: 13 lis 2018, 20:38
model samochodu: Stinger

Re: Niestabilne prowadzenie wersji GT

Post autor: ACextreme »

A! Może tu pies pogrzebany. Mam 2018 po lifcie 2.0 - tam chyba nie ma pilota tylko prowadzenie po pasie ruchu
michal84
Posty: 561
Rejestracja: 27 paź 2017, 10:01
model samochodu: Kia Stinger [MY2018]

Re: Niestabilne prowadzenie wersji GT

Post autor: michal84 »

zmiana polegająca na automatycznym włączaniu lka wskoczyła z MY2021 i o tym się toczy dyskusja.
baniaq
Posty: 10
Rejestracja: 07 kwie 2021, 13:24
model samochodu: Stinger

Re: Niestabilne prowadzenie wersji GT

Post autor: baniaq »

Prowadzenie mojego samochodu nie ma nic wspólnego z asystentem pasa ruchu. Jest on u mnie wyłączony przez 100% czasu. Przynosi on więcej szkód niż pożytku dla bezpieczeństwa jazdy.

Problem polega tylko i wyłącznie na tym, że samochód nie trzyma zbieżności - trzeba ją ustawiać co 1000km. Aktualnie znowu jest do ustawienia po 900km od poprzedniego ustawienia. Wiem, że to nie jest pojedynczy problem i że wszystkie ASO w Polsce olewają ten temat. Proszę o kontakt wszystkich tych, którzy mają podobny problem.
Iwald
Posty: 9
Rejestracja: 02 sie 2022, 12:30
model samochodu: Stinger GT

Re: Niestabilne prowadzenie wersji GT

Post autor: Iwald »

baniaq pisze: 15 cze 2021, 19:26 Prowadzenie mojego samochodu nie ma nic wspólnego z asystentem pasa ruchu. Jest on u mnie wyłączony przez 100% czasu. Przynosi on więcej szkód niż pożytku dla bezpieczeństwa jazdy.

Problem polega tylko i wyłącznie na tym, że samochód nie trzyma zbieżności - trzeba ją ustawiać co 1000km. Aktualnie znowu jest do ustawienia po 900km od poprzedniego ustawienia. Wiem, że to nie jest pojedynczy problem i że wszystkie ASO w Polsce olewają ten temat. Proszę o kontakt wszystkich tych, którzy mają podobny problem.
Witam
Czy udało się rozwiązać problem ?Mam u siebie takie same objawy,na początku myślałem że sztywne zawieszenie i twarde i w ogóle ale faktycznie coś jest nie tak.
seeya
Posty: 92
Rejestracja: 30 lip 2022, 14:18
model samochodu: STINGER GT

Re: Niestabilne prowadzenie wersji GT

Post autor: seeya »

czy sprawdzaliście ciśnienie w oponach. Ja po odebraniu z salonu miałem w lewej oponie 39 ps, a w prawej 48!! przez to po najechaniu na krawężnik opona pękła i na śmietnik. Według tabliczki w oponach powinno być 36 ps, jakoś lekko poniżej 250 barów. Po spuszczeniu powietrza idzie o wiele lepoej na nierównościach.
margru
Posty: 27
Rejestracja: 10 paź 2019, 08:41
model samochodu: Stinger GT-Line 2.0 T-GDI

Re: Niestabilne prowadzenie wersji GT

Post autor: margru »

Też kiedyś po odebraniu samochodu z serwisu olejowego sprawdziłem i okazało się że na jednej stronie mam dużo za duże ciśnienie. Zadzwoniłem i ich opieprzylem, od tej pory albo nie dotykali opon albo się lepiej przykładają, bo już jest po równo.
seeya
Posty: 92
Rejestracja: 30 lip 2022, 14:18
model samochodu: STINGER GT

Re: Niestabilne prowadzenie wersji GT

Post autor: seeya »

a dlaczego grzebali Ci w oponach? mi się wydaje, że problem z moją oponą był od tego czasu co auto przyjechało i czekało na leasing i rejestrację więc ok 1 miesiąc, dlatego też napompowali aby to było na mnie. Czy orientujecie się czy komputer robi zapisy ciśnienia w oponach?
Awatar użytkownika
GeRRaD
Posty: 460
Rejestracja: 07 cze 2018, 14:26
model samochodu: STINGER 3.3 GT 370 V6 K&N Intake

Re: Niestabilne prowadzenie wersji GT

Post autor: GeRRaD »

Zgodnie z procedurą przeglądową powinni sprawdzić/skorygować ciśnienie w oponach - ja akurat wolę wyższe, więc wk....a mnie jak upuszczają :!:
ODPOWIEDZ

Wróć do „Kia Stinger”