No i chyba mają rację . Forma umowy i jej zapisy określają odpowiedzialność. Smaczku dodaje fakt że salony kierowały o odszkodowanie do KIA Polska co sugeruje że salon miał gwarancję terminu dostawy . Dzisiaj dostałem 4 odpowiedz nie jest w planie produkcyjnym Takiej odpowiedzi akurat się spodziewałem . Kolejne zapytanie 15 08 2022
Jakieś 10 dni temu salony otrzymały listy samochodów do produkcji z 4 tygodniowym wyprzedzeniem . Mojego samochodu nie ma na tej liście pomimo że jest na niej zamówiony automat z końca listopada. Pakiet bezpieczeństwa komplikuje realizacje mojego zamówienia . Tak twierdzi sprzedawca
Chyba nie bo na liście miał prawie 600 samochodów . Mnie się wydaje że KIA Polska ma tyle zapytań że nie wyrabiają . Samochód zamówiony i wyprodukowany po moim zamówieniu to żółta M automat z pakietem smart . Sprzedawca uważa że powinienem otrzymać swój samochód w listopadzie Przekonamy się niebawem .Tak czy siak jesteśmy w czubie kolejki
Zamówienie z 28.09.21 - informacja z dzisiaj, że wyprodukowany i że we wrześniu powinien być w PL.
Konfiguracja L+BL, smoke blue, bez AEB, dodatkowe czujniki przednie
Ostatnio zmieniony 08 sie 2022, 12:17 przez przem3kk, łącznie zmieniany 1 raz.
przem3kk pisze: ↑08 sie 2022, 10:50
Zamówienie z 28.09.22
Zdradź sekret podróży w czasie.
Aj, no tak, pomyłka oczywiście 28.09.2021
Mój był wyprodukowany w połowie stycznia a otrzymałem po majowce wiec od produkcji do odbioru minęło prawie 4 miesiące. Ogolnie mi tez mówiono ze transport szybciej pójdzie ale rzeczywistość co innego pokazuje. Będzie dobrze jak w tym roku dostaniesz. Bo wiadomo jak nasze urzędy działają na przełomie świat i sylwestra - w ogole