Książeczka gwarancyjna / akcja serwisowa
Książeczka gwarancyjna / akcja serwisowa
Dzień dobry. Okej, dziwna sprawa, więc słuchajcie odebrałam swoje Picanto gdzieś w marcu. Niedawno dostałam list o akcji serwisowej o świetle przeciwmgielnym (jakiś błąd w oprogramowaniu) . Zadzwoniłam umówić się na wizytę, wszystko fajnie. I nagle pojawiła mi się myśl, że przecież nie posiadam tej książeczki gwarancyjnej. Nie wiem jak to się mogło stać. Czy sprzedawca mógł mi ja zapomnieć wydać? Przyznaje się do błędu, ze sama nawet o tym braku nie pomyślałam. Pierwszy raz kupowałam samochód z salonu i wszystko było dla mnie nowe. Jutro będę dzwonić do tego pana od którego kupowałam. Czy myślicie, że da się to jakoś załatwić jeszcze? Mieliście podobna sytuację?
-
- Posty: 480
- Rejestracja: 22 lis 2021, 22:20
Re: Ksiazeczka gwarancyjna/ akcja serwisowa
Poproś o powinni wydać bez problemu.
-
- Posty: 203
- Rejestracja: 06 paź 2020, 22:13
- model samochodu: CEED 1,4 T-GDI SW 2020
- Lokalizacja: SR
Re: Książeczka gwarancyjna / akcja serwisowa
Dostałaś czarna teczkę z m.in. instrukcja obsługi. Zerknij tam, raczej mało prawdopodobne ze zapomnieli Ci ja dać. To ta sama książeczka co serwisowa.
- gisio
- Posty: 529
- Rejestracja: 21 wrz 2018, 18:01
- model samochodu: Cadenza 3,5 V6 A/T 286 KM
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Książeczka gwarancyjna / akcja serwisowa
K.G. powinnaś dostać w czarnym etui wraz z I.O. i innymi dokumentami. Jeśli z jakiś względów jej nie dostałaś to ASO może wystąpić do Kia Polska o wydanie duplikatu. W przypadku tego wezwania do serwisu posiadania K.G. nie ma znaczenia.
Cadenza 3,5 V6 A/T 286 KM