Wszystkie przyszły MHEVy do salonów to fakt, ale wszystkie które zostały przeznaczone na salony na pierwszy rzut produkcji tzw. wersje podstawowe bez różnych konfiguracji z dodatkami, stąd jak ktoś zamawiał w styczniu to nagle po miesiącu, dwóch oczekiwania miał auto (najczęściej jeszcze z datą produkcji 2021). Jak już konfigurowało się auto zgodnie ze swoimi oczekiwaniami a nie podstawowe to fabryka nadawała kod FSC do produkowanego auta i grom go wie, czemu nie potrafili złożyć tego również w tak krótkim czasie jak pozostałe, ale z tego co już obserwuje od 3-4 miesięcy to KIA wzięła się mocno za HEVy z racji braku podzespołów do wersji wyżej wyposażonych, a przynajmniej takowa ich taktyka na Polski rynek, co widać po Niemczech, Hiszpani czy Francji, że tam już jest masa wyprodukowanych PHEV,ów, MHEV,ów a u nas w przypadku PHEV są to pojedyncze sztuki, a MHEVy to tylko w wersjach L i BL bez AWD - coś jest na rzeczy, ale co ... to nie wiem bo już za dużo różnych teorii się tworzy.mgr pisze: ↑13 maja 2022, 08:27 Nie wiem Panowie co z zamówionymi przez Was MHEV-ami, ale jak ja zamawiałem w kwietniu auto to dealer mówił, że wszystkie przyszły dotychczas przed terminem, a nawet jedną L-ke + Drive Wise (również taką zamówiłem) oglądałem..
Na YT "Kia oczami doradcy" prowadzący pisze, że auta produkują się i zamówienia do nich spływają.
Wasze przypadki dowodzą jednak, że różnie z tym bywa...
Co do "Kia oczami doradcy" to co ma chłopak mówić, on z tego żyje, z zamówień ... z jednym się uda, będzie FAST, a z drugim będzie blisko terminu (niby też się uda). Niech powie ile PHEV'ów zamówionych już dostał ;]