1.7 nierówny wykres z hamowni
1.7 nierówny wykres z hamowni
Hej , mam taki problem że moja Kia Optima gdzieś ucina moc po drodze silnik to 1.7 diesel Egr wywalony, DPF po regeneracji, kierowniczki w turbo chodzą płynnie zawor od ciśnienia turbo Nowy, przepływomierz też był podmieniany Efekt jest gdy silnik jest już rozgrzany . Ktoś ma pomysł co to może być ? Kto na Śląsku mógłby to ogarnąć?
-
- Posty: 71
- Rejestracja: 28 wrz 2020, 17:12
- model samochodu: Proceed 1.6 TGDI MY20
- Lokalizacja: Uć
Re: 1.7 nierówny wykres z hamowni
Kiedyś widziałem podobne zachowanie po za mocnym chipie (jakaś honda to była), pomógła tam nowa wersja softu i od nowa zrobienie mapy.
Re: 1.7 nierówny wykres z hamowni
To jest wykres na oryginalnych parametrach
Re: 1.7 nierówny wykres z hamowni
Trzeba chyba zrobić diagnostykę/logowanie pod obciążeniem i poszukać jaki parametr powoduje ucięcie doładowania.
W pierwszej kolejności szukałabym ogarniętego tunera, bo to on będzie miał narzędzia do diagnostyki. Zapytaj np w dynosofcie. Może pomogą.
W pierwszej kolejności szukałabym ogarniętego tunera, bo to on będzie miał narzędzia do diagnostyki. Zapytaj np w dynosofcie. Może pomogą.