Jakiś link do tego?
Chip tunning Kia Stinger (2.0T oraz 3.3BT)
-
- Posty: 54
- Rejestracja: 08 wrz 2019, 10:50
- model samochodu: Kia Stinger 2.0 T-GDI GT Line My2019
Re: Chip tunning Kia Stinger (2.0T oraz 3.3BT)
Pamietajcie aby pomiary robic RaceLogic inaczej nie ma sensu.
soon Kia XXX
Re: Chip tunning Kia Stinger (2.0T oraz 3.3BT)
Spoko, ciekawią mnie wykresy z hamowni po tych bajerach
soon Kia XXX
-
- Posty: 54
- Rejestracja: 08 wrz 2019, 10:50
- model samochodu: Kia Stinger 2.0 T-GDI GT Line My2019
Re: Chip tunning Kia Stinger (2.0T oraz 3.3BT)
To jak Panowie, robił ktoś boxa, chipa w silniku 2.0 ?
Re: Chip tunning Kia Stinger (2.0T oraz 3.3BT)
Widać,że będę pierwszy,poinformuję Was jak się sprawuje i jaki realny przyrost mocy.
Re: Chip tunning Kia Stinger (2.0T oraz 3.3BT)
Box masakra zrobiłem w czerwcu auto po kilku dniach weszło w tryb awaryjny zero mocy.
Chip dodał sporo ale ze względu na bardzo słabo wydajna chłodnice powietrza ujelismy około 20koni i 20niuta bo na niskich obrotach występowało sporadycznie ale jednak spalanie stukowe. Wiec dla wersji 2.0 wyszło 290koni i 430niuta. Przy bardzo chłodnym dolocie bylo okolo 10koni i niuta wiecej i tak auto jeździ od 5tysiecy kilometrów bez problemow.
Najwiecej nam wyszlo 320koni i 450niuta na zimnym dolocie przed ujęciem mocy, wymienic intercooler i myślę bylo by ok.
Chip dodał sporo ale ze względu na bardzo słabo wydajna chłodnice powietrza ujelismy około 20koni i 20niuta bo na niskich obrotach występowało sporadycznie ale jednak spalanie stukowe. Wiec dla wersji 2.0 wyszło 290koni i 430niuta. Przy bardzo chłodnym dolocie bylo okolo 10koni i niuta wiecej i tak auto jeździ od 5tysiecy kilometrów bez problemow.
Najwiecej nam wyszlo 320koni i 450niuta na zimnym dolocie przed ujęciem mocy, wymienic intercooler i myślę bylo by ok.
-
- Posty: 48
- Rejestracja: 09 wrz 2019, 20:10
- model samochodu: Stinger GT
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Chip tunning Kia Stinger (2.0T oraz 3.3BT)
3-ci zbiornik paliwa zalany, wiec
Najpóźniej w środę wrzucam gt na rolki i zaczynam zabawę
Na razie zdążyłem stwierdzić że seryjny IC wystarczy na stabilne 350KM
Już dokrecajac 5ty bieg do odcinki, przy 20st, w dolocie jest 45 i rośnie
Co oznacza że nawet na boxie, przy powiedzmy 420KM, moc natychmiast drastycznie spada
Najpóźniej w środę wrzucam gt na rolki i zaczynam zabawę
Na razie zdążyłem stwierdzić że seryjny IC wystarczy na stabilne 350KM
Już dokrecajac 5ty bieg do odcinki, przy 20st, w dolocie jest 45 i rośnie
Co oznacza że nawet na boxie, przy powiedzmy 420KM, moc natychmiast drastycznie spada
Stinger GT 530KM 750Nm
Re: Chip tunning Kia Stinger (2.0T oraz 3.3BT)
Witam
Moj bolid to KS MY2019 2.0T.
Box V-tech założony przy przebiegu 3000km. Obecnie 17.000km.
Priorytetem bylo ustawienie na PB95 bo na takim paliwie jezdze na codzień.
Na PB98 jest lepiej - seria na poziomie podawanym przez producenta - 243KM, Box - 277KM
Niestety gdzieś przefiurtalem wydruk z PB98.
Najbardziej jestem zadowolony ze spalania.
To z odcinka autostrady ok. 200km, tempomat 120km/h
Moj bolid to KS MY2019 2.0T.
Box V-tech założony przy przebiegu 3000km. Obecnie 17.000km.
Priorytetem bylo ustawienie na PB95 bo na takim paliwie jezdze na codzień.
Na PB98 jest lepiej - seria na poziomie podawanym przez producenta - 243KM, Box - 277KM
Niestety gdzieś przefiurtalem wydruk z PB98.
Najbardziej jestem zadowolony ze spalania.
To z odcinka autostrady ok. 200km, tempomat 120km/h