SILNIK 2.0 (120KW / 163KM) MPI
SILNIK 2.0 (120KW / 163KM) MPI
Witam wszystkich serdecznie.
Mam pytanje czy w silniku 2.0 ( 120 KW - 163 KM ) MPI jest hydrauliczna regulacja luzów zaworowych?
Dzięki zapomoc.
Pozdrawiam.
Mam pytanje czy w silniku 2.0 ( 120 KW - 163 KM ) MPI jest hydrauliczna regulacja luzów zaworowych?
Dzięki zapomoc.
Pozdrawiam.
-
- Posty: 370
- Rejestracja: 26 wrz 2017, 20:45
- model samochodu: Kia Sorento UM 2.0CRDI 4x4 Biznes Line
Re: SILNIK 2.0 (120KW / 163KM) MPI
Chyba podtlenek się marzy.
Re: SILNIK 2.0 (120KW / 163KM) MPI
Przymierzam się do kupna
Re: SILNIK 2.0 (120KW / 163KM) MPI
I założenia instalacji LPG ,jeżeli macie doświadczenia z tym silnikiem i instalacją LPG to poproszę o info jak sprawuje się silnik i jakie jest spalanie LPG.
Dzięki za pomoc i informacje.
Pozdrawiam.
Dzięki za pomoc i informacje.
Pozdrawiam.
Re: SILNIK 2.0 (120KW / 163KM) MPI
idealny silnik do LPG prosta konstrukcja
-
- Posty: 1231
- Rejestracja: 18 lut 2016, 18:28
- model samochodu: Była KIA Optima L 2016 sedan 2,0PB manual
Jest Superb 2.0TSI - Lokalizacja: Częstochowa
Re: SILNIK 2.0 (120KW / 163KM) MPI
Chyba najwięcej napisze Piotrek bo śmiga na LPG i to sporo.
Pisał Sebastian
była KIA Optima L 2016 sedan 2,0PB manual
jest Superb 2.0TSI 140kW
była KIA Optima L 2016 sedan 2,0PB manual
jest Superb 2.0TSI 140kW
Re: SILNIK 2.0 (120KW / 163KM) MPI
HUMBAK
Co do spalania ja mam jakieś 125ml/100km Pb plus 9,5-11.8l/LPG przy jeździe 140km/h na tempomacie po autostradzie. W mieście około 10-10,5l/LPG, ale to w Łańcucie. Jakby wyszło w Krakowie nie wiem.
Na autostradzie 180km/h i w górę spalanie jest od 13l/100km. Mnie maxymalnie wyszło coś koło 16l, ale wtedy akurat jechałem w zwyczajowym tempie z jakim podróżuje Seb jak ma okazje (czyt. 2 była z przodu i tempo szarpane).
Jeżeli chodzi o ten silnik i LPG to współpraca jest ok.Regulacja luzu zaworowego tudzież kompensacja jest hydrauliczna, więc problemu i konieczności sprawdzania tego elementu nie ma. Moc na LPG to 158hp. Serwis gazowy co 10k km, regulacja drogowa co 20k km (czyli jak dla mnie to mały serwis co 2, a duży co 4 miesiące). Instalacja Stag Qnext (więcej info w wątku o LPG).
Jak masz jakieś pytania to pisz tu, albo na priv - tylko nie wysyłaj mi nr telefonu bo nie zadzwonię
Podsumowując ja jestem zadowolony. Póki co przeleciałem na LPG jakieś 66k km.
Co do spalania ja mam jakieś 125ml/100km Pb plus 9,5-11.8l/LPG przy jeździe 140km/h na tempomacie po autostradzie. W mieście około 10-10,5l/LPG, ale to w Łańcucie. Jakby wyszło w Krakowie nie wiem.
Na autostradzie 180km/h i w górę spalanie jest od 13l/100km. Mnie maxymalnie wyszło coś koło 16l, ale wtedy akurat jechałem w zwyczajowym tempie z jakim podróżuje Seb jak ma okazje (czyt. 2 była z przodu i tempo szarpane).
Jeżeli chodzi o ten silnik i LPG to współpraca jest ok.Regulacja luzu zaworowego tudzież kompensacja jest hydrauliczna, więc problemu i konieczności sprawdzania tego elementu nie ma. Moc na LPG to 158hp. Serwis gazowy co 10k km, regulacja drogowa co 20k km (czyli jak dla mnie to mały serwis co 2, a duży co 4 miesiące). Instalacja Stag Qnext (więcej info w wątku o LPG).
Jak masz jakieś pytania to pisz tu, albo na priv - tylko nie wysyłaj mi nr telefonu bo nie zadzwonię
Podsumowując ja jestem zadowolony. Póki co przeleciałem na LPG jakieś 66k km.
Kia Optima L DOHC 2.0 Pb
Re: SILNIK 2.0 (120KW / 163KM) MPI
A jak spisuje się ten silnik w połączeniu z automatyczną skrzynią biegów , i czy instalacja LPG ma wpływ na prace automatycznej skrzyni biegów?
Re: SILNIK 2.0 (120KW / 163KM) MPI
Ad. 1 do tego silnika lepiej sprawdza się manual, automat jest lekko ospały i, umówmy się, 196Nm nie zwala z nóg elastycznością
Ad 2. Rodzaj paliwa Pb/LPG nie wpływa na pracę skrzyni biegów. Zmiana biegu jest zaprogramowania i zależna od prędkości obrotowej i obliczeń komputera.
Ad 2. Rodzaj paliwa Pb/LPG nie wpływa na pracę skrzyni biegów. Zmiana biegu jest zaprogramowania i zależna od prędkości obrotowej i obliczeń komputera.
Kia Optima L DOHC 2.0 Pb