Witam,
Mam problem z moją KIA XCeed Plugin. Samochód przestał się ładować z gniazdka. Gniazdo ładowania nie "łapie" wtyczki ładowarki. Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem? Czy to może być wada fabryczna gniazda ładowania?
Serwis KIA mocno przeciąga wymianę gniazda, zasłaniając się procedurami i koniecznością kilku wizyt. Najpierw sprawdzili komputer pod kątem błędów, a teraz – w pierwszym wolnym terminie za dwa tygodnie – mają przeczyścić gniazdo. Jeśli to nie pomoże, dopiero wtedy zamówią nowe.
Co ciekawe, to już drugi raz w tym czteroletnim aucie, a usterka pojawiła się zaraz po wizycie na akcji serwisowej. Czy ktoś z Was miał podobne doświadczenia? Jak udało się rozwiązać problem?
Pozdrawiam,
Marecki
KIA XCeed Plugin – problemy z ładowaniem baterii i serwisem gniazda ładowania
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 27 gru 2024, 12:03
Re: KIA XCeed Plugin – problemy z ładowaniem baterii i serwisem gniazda ładowania
Jest taka akcja na onboard charger... Woda się kondensuje w środku(OnBC) , ścieka do wtyczki(wodoszczelnej) i jest tam akwarium
pierwsze objawy opisane w tbs to przerywające się samoczynnie ładowanie albo problem z ryglem w gniazdku...

-
- Posty: 1
- Rejestracja: 04 sty 2025, 14:34
- model samochodu: KIA XCEED PHEV TECH
- Lokalizacja: Hiszpania
Re: KIA XCeed Plugin – problemy z ładowaniem baterii i serwisem gniazda ładowania
Cześć, mam ten sam problem, co Marecki. Dzisiaj zdarzyło mi się to po raz pierwszy. Podłączam ładowarkę do gniazda w samochodzie, słychać te same dźwięki co zawsze, ale samochód się nie ładuje.
Samochód wykrywa ładowarkę, ponieważ na prędkościomierzu pojawia się ikona ładowarki. Na ekranie ładowarki domowej również widzę ikonę samochodu, więc nie wygląda to na problem z ładowarką.
Wygląda na to, że problem dotyczy samochodu.
W aplikacji Kia Connect nie pojawia się żadna diagnoza.
Samochód wykrywa ładowarkę, ponieważ na prędkościomierzu pojawia się ikona ładowarki. Na ekranie ładowarki domowej również widzę ikonę samochodu, więc nie wygląda to na problem z ładowarką.
Wygląda na to, że problem dotyczy samochodu.
W aplikacji Kia Connect nie pojawia się żadna diagnoza.