Chip tuning Kia Stinger 3.3

forum użytkowników Kia Stinger
Janash
Posty: 2
Rejestracja: 27 kwie 2024, 14:48
model samochodu: Kia Stinger 3.3 RWD

Re: Chip tuning kia stinger 3.3

Post autor: Janash »

Dobrze Panie Heko, przeczytałem całą dyskusję więc akurat tobie wierze na słowo. W takim razie odwracamy kolejności celujemy najpierw w Sporttig'a i będę bookował wizytę Krakowie :D A uda nam się wgrać taki subtelny popcorn/bulgotanie?
HEKO
Posty: 51
Rejestracja: 09 wrz 2019, 20:10
model samochodu: Stinger GT
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Chip tuning kia stinger 3.3

Post autor: HEKO »

Janash pisze: 27 kwie 2024, 17:08 Dobrze Panie Heko, przeczytałem całą dyskusję więc akurat tobie wierze słowo. W takim razie odwracamy kolejności celujemy najpierw w Sporttig'a i będę bookował wizytę Krakowie :D A uda nam się wgrać taki subtelny popcorn/bulgotanie?
no jak nie, jak tak :D
Stinger GT 590KM 800Nm
piecka19
Posty: 11
Rejestracja: 18 lut 2024, 13:28
model samochodu: Kia Stinger 3,3

Re: Chip tuning kia stinger 3.3

Post autor: piecka19 »

Witam Panowie a tak z innej beczki

czy po tych modyfikacjach robiliście też coś z hamulcami ? tarcze klocki ? Jak tak to jakie ? Zastawiam się nad podniesieniem mocy ale seryjne tarcze i klocki w moim odczuciu nie dają rady.
Mayhen
Posty: 1
Rejestracja: 27 lis 2024, 18:03
model samochodu: Kia Stinger 3.3

Re: Chip tuning Kia Stinger 3.3

Post autor: Mayhen »

HEKO pisze: 29 gru 2022, 18:23 Podstawa w 3.3GT to wydech, jest dość restrykcyjny, seryjny puści max do 460KM, do 480-500KM wystarcza sam catback, dalej już trzeba podziękować drugim katom/gpf
do powiedzmy 460-470KM fabryczny intercooler ogarnia
fabryczny dolot do ok. 480KM też wystarcza
w/w mam wszystko zrobione :)

do tego aby auto naprawdę było szybkie, trzeba zrobić program skrzyni biegów, z ok. 50-ciu Stingerów które zrobiłem, 80% mają także soft skrzyni
sam soft skrzyni daje ok. 0.5sek 0-100!! to zasługa poprawy launch control, który fabrycznie właściwie nie istnieje :D
dalej, szybsza zmiana biegów, przy pracy łopatkami, biegi same się nie zmieniają, skrzynia sama nie wraca na "D" jak w serii
przy jeździe na "D" z kick down, biegi nie przeciągają do odcinki 6700, tylko zmieniają się przy 6000, gdzie jest moc max
tak przygotowane auto, robi 0-100 3.7sek. 100-200 9sek. i ćwiartka 11.7 :D
i prędkość max 308kmh z licznika :D

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Czyli jeżeli 0-100 jest 3,7sec i 100-200 jest 9sec to 0-200 daje nam 12,7 zamiast 11,7? Tak mnie zainteresowało, sorry za odgrzewanie bez celu.
HEKO
Posty: 51
Rejestracja: 09 wrz 2019, 20:10
model samochodu: Stinger GT
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Chip tuning Kia Stinger 3.3

Post autor: HEKO »

różne pomiary, różne dni
teraz mam zazwyczaj 0-100 3.7...3.8 i 100-200 7.9...8
Stinger GT 590KM 800Nm
radekgw
Posty: 1
Rejestracja: 15 sty 2025, 23:37
model samochodu: Kia stinger

Re: Chip tuning Kia Stinger 3.3

Post autor: radekgw »

Heko pisał o czasie na ćwiartkę 11,67 a nie o czasie 0-200 stąd ta różnica...
ODPOWIEDZ

Wróć do „Kia Stinger”