Kia Connected Services
: 17 maja 2019, 11:16
Wątek dotyczący Kia Connected Services (funkcji udostępnionych przez TomToma) w nowych samochodach Kia.
Chciałbym się dowiedzieć, czy ktoś z Was miał do czynienia z tym systemem i jakie są odczucia.
W moim nowym Ceedzie połączenie ze zdalnymi usługami nie działa - mimo zestawionych połączeń Bluetooth i WiFi (WiFi ma dostęp do Internetu), usługa nie łączy się i tylko wyświetla się komunikat, żebym skontaktował się z dilerem. Byłem u dilera, ale tam nie wiedzieli, jak ten problem rozwiązać - zatem mam system, za który zapłaciłem, ale który nie działa.
Chciałbym się dowiedzieć, czy ktoś z Was miał do czynienia z tym systemem i jakie są odczucia.
W moim nowym Ceedzie połączenie ze zdalnymi usługami nie działa - mimo zestawionych połączeń Bluetooth i WiFi (WiFi ma dostęp do Internetu), usługa nie łączy się i tylko wyświetla się komunikat, żebym skontaktował się z dilerem. Byłem u dilera, ale tam nie wiedzieli, jak ten problem rozwiązać - zatem mam system, za który zapłaciłem, ale który nie działa.