KIASZROT
Re: KIASZROT
Ale chyba oprócz numeru zgłoszenia, jeszcze chyba jakieś informacje od serwisu otrzymałeś? Naprawią, nie naprawią czy może coś innego?
-
- Posty: 39
- Rejestracja: 23 wrz 2021, 20:05
- model samochodu: stonic
Re: KIASZROT
Minął właśnie miesiąc i dostałem od producenta samochodów marki kia taką oto wiadomość, że nie mają do nich części zamiennych ale mnie uspakajają,
że winni są kooperanci. Mam cierpliwie czekać, aż znajdą. Miesiąc zajęło tej zacnej firmie szukanie w europejskim centrum kia komputera pokładowego
oczywiście z żadnym skutkiem. Teraz pewnie szukają części w miejscach takich jak w tytule posta.
0 lat gwarancji kia motor Polska.
że winni są kooperanci. Mam cierpliwie czekać, aż znajdą. Miesiąc zajęło tej zacnej firmie szukanie w europejskim centrum kia komputera pokładowego
oczywiście z żadnym skutkiem. Teraz pewnie szukają części w miejscach takich jak w tytule posta.
0 lat gwarancji kia motor Polska.
Re: KIASZROT
Teraz jest problem z elektroniką w autach. Nie tylko Kia ma z tym problem. Czekaj cierpliwie. Wylewanie żalów na forum nie przyśpieszy naprawy auta.
Ceed 1.4 t-gdi.
-
- Posty: 39
- Rejestracja: 23 wrz 2021, 20:05
- model samochodu: stonic
Re: KIASZROT
Teraz jest problem z elektroniką w autach.
Kupuję nowy samochód w salonie, który zepsuł się po niecałym miesiącu użytkowania. Mam cierpliwie czekać i nie wylewać żalów dziękuję za takie
rady.
Kupuję nowy samochód w salonie, który zepsuł się po niecałym miesiącu użytkowania. Mam cierpliwie czekać i nie wylewać żalów dziękuję za takie
rady.
- KoLoLoLo
- Posty: 304
- Rejestracja: 03 mar 2020, 10:38
- model samochodu: KIA OPTIMA 2017 1.7 CRDI 141KM 6MT
KIA CEED 2023 1.5 T-GDI 160KM 7DCT - Lokalizacja: Niebocko
Re: KIASZROT
Żale możesz wylewać, ale forum nie służy do tego.
Może to kiedyś zrozumiesz.....
Może to kiedyś zrozumiesz.....
KIA OPTIMA II 2017 1.7 CRDI 141KM 6MT
KIA CEED III 2023 1.5 T-GDI 160KM 7DCT
KIA CEED III 2023 1.5 T-GDI 160KM 7DCT
Re: KIASZROT
To kup maść na..., jak Ci się nie chce czekać .fishhunter pisze: ↑05 paź 2021, 14:59 Teraz jest problem z elektroniką w autach.
Kupuję nowy samochód w salonie, który zepsuł się po niecałym miesiącu użytkowania. Mam cierpliwie czekać i nie wylewać żalów dziękuję za takie
rady.
Ceed 1.4 t-gdi.
-
- Posty: 39
- Rejestracja: 23 wrz 2021, 20:05
- model samochodu: stonic
Re: KIASZROT
Jakbym czytał tych trolli z kia motor Polska tylko inwektywy 0 kultury i klasy.
Re: KIASZROT
Nie jestem pracownikiem tylko użytkownikiem Kia. To może tak zapytam (nie wiem, czy to będzie kulturalnie ) : jakiej rady oczekujesz od użytkowników forum?
Ceed 1.4 t-gdi.
-
- Posty: 39
- Rejestracja: 23 wrz 2021, 20:05
- model samochodu: stonic
Re: KIASZROT
Nie Czytasz chyba uważnie, w poprzednich wpisach wszystko wyjaśniłem. W skrócie chcę pokazać jak zostałem potraktowany przez firemkę kia motor Polska, aby zniechęcić potencjalnych klientów do zakupu. Życzę Ci żeby samochód działał niezawodnie. Ja już tego g.... nigdy nie kupię. Nie napiszę jakim samochodem jeżdżę na co dzień nie chcę lokować produktu i nie chcę być posądzony o hejt. Moja ocena jest subiektywna.
Re: KIASZROT
Rozumiem i współczuję nietrafionego zakupu. Ale nie zniechęcaj innych do zakupu aut Kia. Raczej większość jest zadowolona z zakupu. Nie wiem, jak to było u Ciebie, może miałeś pecha, może nie potrafiłeś się dogadać może, może, może..., nie będę tu sędzią. Takie przypadki (jak Twój) zdarzają się w każdej firmie, nie tylko z branży samochodowej. Coś się popsuje, ktoś nie potrafi załatwić sprawy. Już Ci pisałem, że czekaj cierpliwie. Teraz jest ciężki okres z dostępnością części. Poczytaj w necie, jakie firmy samochodowe mają problemy. Tyle z mojej strony w tej sprawie.
Ceed 1.4 t-gdi.