KIASZROT
-
- Posty: 39
- Rejestracja: 23 wrz 2021, 20:05
- model samochodu: stonic
KIASZROT
Dziękujemy za wysłanie wiadomości!
Nasi konsultanci skontaktują się z Tobą tak szybko jak to tylko możliwe. W międzyczasie zachęcamy do zapoznania się z naszymi modelami i aktualnymi ofertami!
Kia Motors Polska
Taką odpowiedź dostałem od Kia. Niecałe 2 miesiące temu kupiłem w salonie nowy samochód KIA Stonic rocznik 2021 z jego zakupu cieszyłem niecały miesiąc. Po czym samochód zepsuł się ( centralny 8 calowy komputer pokładowy ). Kia Motors Polska nie czuje się w obowiązku naprawić wyrządzoną mi szkodę. Nikt z tej firmy
nie chce udzielić mi informacji kiedy samochód zostanie naprawiony, nikt nie czuje się odpowiedzialny. Zamiast tego mam się zapoznać z modelami Kia i aktualnymi ofertami. Nie chcę używać słów wulgarnych, które same cisną się na usta. Czy 7 letnia gwarancja to chwyt marketingowy! Czy moja Kia będzie 7 lat naprawiana i po tym czasie zezłomowana! Cóż 70 tys zł wyrzucone w błoto.
Szkodę zgłosiłem 30.08.2021 nr SB/01555/2021. Do dzisiaj nikt się ze mną nie skontaktował! Ciekawe kiedy moderatorzy usuną ten post.
Nasi konsultanci skontaktują się z Tobą tak szybko jak to tylko możliwe. W międzyczasie zachęcamy do zapoznania się z naszymi modelami i aktualnymi ofertami!
Kia Motors Polska
Taką odpowiedź dostałem od Kia. Niecałe 2 miesiące temu kupiłem w salonie nowy samochód KIA Stonic rocznik 2021 z jego zakupu cieszyłem niecały miesiąc. Po czym samochód zepsuł się ( centralny 8 calowy komputer pokładowy ). Kia Motors Polska nie czuje się w obowiązku naprawić wyrządzoną mi szkodę. Nikt z tej firmy
nie chce udzielić mi informacji kiedy samochód zostanie naprawiony, nikt nie czuje się odpowiedzialny. Zamiast tego mam się zapoznać z modelami Kia i aktualnymi ofertami. Nie chcę używać słów wulgarnych, które same cisną się na usta. Czy 7 letnia gwarancja to chwyt marketingowy! Czy moja Kia będzie 7 lat naprawiana i po tym czasie zezłomowana! Cóż 70 tys zł wyrzucone w błoto.
Szkodę zgłosiłem 30.08.2021 nr SB/01555/2021. Do dzisiaj nikt się ze mną nie skontaktował! Ciekawe kiedy moderatorzy usuną ten post.
-
- Posty: 39
- Rejestracja: 23 wrz 2021, 20:05
- model samochodu: stonic
Re: KIASZROT
Moim celem nie jest wylewanie żalu! moim celem jest pokazanie szacunku do klienta z jakim spotkałem w tej firmie. Chyba, że jedynym aspektem tego forum jest włażenie do ......... Kupiłeś kiedyś nowy samochód, który zepsuł się w 1 miesiącu użytkowania? Wiem po co są odpowiednie instytucje.
Pragnę jedynie poinformować innych jak zostałem potraktowany przez tę "firmę". Może ktoś się zastanowi zanim kupi. Będzie to mój osobisty sukces jak nie. Miałem wiele nowych samochodów a z czymś tak żałosnym nigdy się nie spotkałem!
Pragnę jedynie poinformować innych jak zostałem potraktowany przez tę "firmę". Może ktoś się zastanowi zanim kupi. Będzie to mój osobisty sukces jak nie. Miałem wiele nowych samochodów a z czymś tak żałosnym nigdy się nie spotkałem!
Re: KIASZROT
KRKiK , zadzwoń, oni tylko czekaja na takie informacje , nie masz sie czego obawiać
-
- Posty: 334
- Rejestracja: 17 lip 2019, 20:54
- model samochodu: Kia ceed kombi 1,6 benzyna 2012/13
Re: KIASZROT
Mi plastik urwał się w klamce , zadzwoniłem umówiłem wizytę naprawili w ramach gwarancji. Trzeba dzwonić a nie pisać maile
-
- Posty: 39
- Rejestracja: 23 wrz 2021, 20:05
- model samochodu: stonic
Re: KIASZROT
Byłem osobiście w salonie KIA, gdzie kupiłem Stonica, telefonowałem i pisałem e-maile do KIA POLSKA mają to w głębokim poważaniu. Tak, że dziękuję za poradę!
-
- Posty: 334
- Rejestracja: 17 lip 2019, 20:54
- model samochodu: Kia ceed kombi 1,6 benzyna 2012/13
Re: KIASZROT
Ja tam jestem zadowolony. Może rzucales się w salonie to postanowili że dadzą nauczkę. Nikt raczej nie lubi klientów cwaniaków
-
- Posty: 1231
- Rejestracja: 18 lut 2016, 18:28
- model samochodu: Była KIA Optima L 2016 sedan 2,0PB manual
Jest Superb 2.0TSI - Lokalizacja: Częstochowa
Re: KIASZROT
fishhunter po pierwsze jedziesz do salonu autem zgłaszasz awarie i mają Tobie otworzyć zlecenie. Nie wiem jak jest w Twoim aucie i czy ta awaria dyskwalifikuje jego używanie. Jeśli tak to kicha bo zastepczego auta nie dostaniesz. Jeśli może jeździć to jeździ dalej i czekaj na info. Oczywiście grzeczne "przypominanie" się co jakiś czas nie zaszkodzi.
Ja jeździłem prawie 5 lat Kia i złego słowa na salon nie powiem, na serwis też (miałem przeglądy nawet dwa razy w roku). Lekceważenie to raczej norma, nie tylko w Kia ale to zależy od konkretnego ASO/człowieka. W Częstochowie było różnie z kontaktem z ich strony, ale tylko z kontaktem, reszta bez zarzutu. Natomiast w Lublińcu rewelacja i jak raz tam pojechać to już do końca u nich serwisowałem ( mimo 40km dojazdu - pojechałem wazelina ale taka jest prawda). Podobnie w Krakowie ale tego ASO Kia już nie ma.
Niestety masz pecha bo teraz jest problem z elektroniką do samochów i może ASO nie być w stanie określić terminu. Wszyscy tłumacza to Covidem. Nie wiem skąd jesteś ale jak masz blisko za granicę to możesz spróbować u sąsiadów albo w innym ASO
Ja jeździłem prawie 5 lat Kia i złego słowa na salon nie powiem, na serwis też (miałem przeglądy nawet dwa razy w roku). Lekceważenie to raczej norma, nie tylko w Kia ale to zależy od konkretnego ASO/człowieka. W Częstochowie było różnie z kontaktem z ich strony, ale tylko z kontaktem, reszta bez zarzutu. Natomiast w Lublińcu rewelacja i jak raz tam pojechać to już do końca u nich serwisowałem ( mimo 40km dojazdu - pojechałem wazelina ale taka jest prawda). Podobnie w Krakowie ale tego ASO Kia już nie ma.
Niestety masz pecha bo teraz jest problem z elektroniką do samochów i może ASO nie być w stanie określić terminu. Wszyscy tłumacza to Covidem. Nie wiem skąd jesteś ale jak masz blisko za granicę to możesz spróbować u sąsiadów albo w innym ASO
Pisał Sebastian
była KIA Optima L 2016 sedan 2,0PB manual
jest Superb 2.0TSI 140kW
była KIA Optima L 2016 sedan 2,0PB manual
jest Superb 2.0TSI 140kW
-
- Posty: 39
- Rejestracja: 23 wrz 2021, 20:05
- model samochodu: stonic
Re: KIASZROT
Pazdzioch masz rację tylko, że wymiana plastiku w klamce a komputera pokładowego to jednak drobna różnica. Poniżej e-mail wysłany do firmy kia (celowo z małej litery) w dniu wczorajszym!
Minął kolejny tydzień od mojej skargi a żaden konsultant ( który miał się szybko ze mną skontaktować) nie znalazł dla mnie czasu! Bo był bardzo zajęty "pracą"
Może rzucicie jakiś kolejny pomysł co mam robić w międzyczasie! Poznawanie waszych promocji i modeli już mi się dawno znudziło.
Minął kolejny tydzień od mojej skargi a żaden konsultant ( który miał się szybko ze mną skontaktować) nie znalazł dla mnie czasu! Bo był bardzo zajęty "pracą"
Może rzucicie jakiś kolejny pomysł co mam robić w międzyczasie! Poznawanie waszych promocji i modeli już mi się dawno znudziło.
Re: KIASZROT
Jeśli masz problem z samochodem, to jedź do serwisu. Przez maila nikt ci samochodu nie naprawi.
-
- Posty: 39
- Rejestracja: 23 wrz 2021, 20:05
- model samochodu: stonic
Re: KIASZROT
Nie problem w tym. że nie byłem w serwisie bo byłem kilka razy. Szkodę zgłosiłem 30.08.2021 nr SB/01555/2021!
KIA MA TO PO PROSTU GDZIEŚ. KAŻDA MOJA INTERWENCJA TO WALENIE GŁOWĄ W MUR MILCZENIA TZW FIRMY KIA
KIA MA TO PO PROSTU GDZIEŚ. KAŻDA MOJA INTERWENCJA TO WALENIE GŁOWĄ W MUR MILCZENIA TZW FIRMY KIA