KIASZROT
-
- Posty: 39
- Rejestracja: 23 wrz 2021, 20:05
- model samochodu: stonic
Re: KIASZROT
W życiu się do niczego nie przyznają taką już mają naturę ale to chyba tak jest prawie we wszystkich serwisach. W Maździe jak cokolwiek robię w serwisie zawsze robią protokół i zdjęcia. Pewnie w innych markach też tak jest. Masz pecha, że Trafiłeś na wrednego skubańca!
-
- Posty: 39
- Rejestracja: 23 wrz 2021, 20:05
- model samochodu: stonic
Re: KIASZROT
Ad vocem na pewno naprawa będzie znacznie więcej kosztować. Zrób to jak już Musisz z AC bo wydatek znaczny. Dojście do tego miejsca jest paskudne ale to pewnie Wiesz.
-
- Posty: 334
- Rejestracja: 17 lip 2019, 20:54
- model samochodu: Kia ceed kombi 1,6 benzyna 2012/13
Re: KIASZROT
No jak robiłem szybę robili zdjęcia całego auta
Re: KIASZROT
Jak zostawiałeś auto, pracownik nie obejrzał ewntualnych uszkodzeń? Nie zrobił tego, czyli można uznać, że ich nie było. Jest jakiś protokół, czy coś odbioru auta przez pracownika? Sądze, że masz prawo domagać się naprawy na koszt serwisu, skoro nikt z serwisu nie zapisał tego uszkodzenia.
Ceed 1.4 t-gdi.
Re: KIASZROT
Oczywiście że nie odpuszczaj, skoro nie było protokołu że takie uszkodzonie było wcześniej l. Dodatkowo miejsce wskazuje że faktycznie to może być podnośnik, niech dają numer OC jak nie dadzą z to ewidentnie ich wina.
-
- Posty: 39
- Rejestracja: 23 wrz 2021, 20:05
- model samochodu: stonic
Re: KIASZROT
C.D. minęło kolejne 2 tygodnie b/z kia nadal szuka komputera do mojego auta i milczy jak grób. Z tego wynika że nie mają czasu tak się usilnie starają,
na szrocie ciężko im coś znaleźć bo to rocznik 2021.
na szrocie ciężko im coś znaleźć bo to rocznik 2021.
Re: KIASZROT
Polecam poczytać:
https://businessinsider.com.pl/technolo ... ow/6me35ek
https://www.autoexpert.pl/artykuly/brak ... samochodow
https://biznes.autokult.pl/41563,kryzys ... kto-zyskal
https://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/ak ... od/hy2f115
To tylko przykłady. Artukuły dotyczą nowych aut, ale części brakuje także na wymianę.
Polecam cierpliwie czekać. Albo kupić maść... .
https://businessinsider.com.pl/technolo ... ow/6me35ek
https://www.autoexpert.pl/artykuly/brak ... samochodow
https://biznes.autokult.pl/41563,kryzys ... kto-zyskal
https://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/ak ... od/hy2f115
To tylko przykłady. Artukuły dotyczą nowych aut, ale części brakuje także na wymianę.
Polecam cierpliwie czekać. Albo kupić maść... .
Ceed 1.4 t-gdi.
-
- Posty: 39
- Rejestracja: 23 wrz 2021, 20:05
- model samochodu: stonic
Re: KIASZROT
Witam! Pewnie się stęskniliście wiec wracam.
Komputer został wymieniony na nowy, po około trzech miesiącach czekania. Od razu zaczęły się problemy z jego poprawnym działaniem. Samochód był na przeglądzie w Kia przez tydzień od + - 8.12. do 15.12. (fachowcy nie znaleźli przyczyny ). Ponieważ dalej nie działa komputer pokładowy złożyłem kolejne zgłoszenie serwisowe gwarancyjne w dniu 18.12.2021 nr. dok. 2/601/02874/2021. Jak do tej pory nikt z kia motors europe się ze mną nie skontaktował. Pewnie znowu dostanę info, że mam się zapoznać z nowymi modelami. Nigdy w życiu nie zrobię już tego błędu żeby dokonać zakupu badziewia przez kia produkowanego. Na 4 poprzednie skargi nie dostałem żadnej odpowiedzi sądzę, że na tą też nie dostanę. 5 miesięcy użytkowania kilkanaście wizyt w serwisie kia. Bedę was " polecał " każdemu kto będzie chciał kupić to .....
Ps. w międzyczasie skontaktowało się ze mną kilku użytkowników kia stonic nowy model z 2021, którzy mają ten sam problem z komputerem pokładowym
są w ten sam sposób traktowani. Więc problem jest komputerze firma się do tego nie przyzna, zamiatanie sprawy pod dywan, kupiłeś to sp.............
Nie wylewam żalów. Ostrzegam przed kupnem tak pięknie reklamowanego...................!
Komputer został wymieniony na nowy, po około trzech miesiącach czekania. Od razu zaczęły się problemy z jego poprawnym działaniem. Samochód był na przeglądzie w Kia przez tydzień od + - 8.12. do 15.12. (fachowcy nie znaleźli przyczyny ). Ponieważ dalej nie działa komputer pokładowy złożyłem kolejne zgłoszenie serwisowe gwarancyjne w dniu 18.12.2021 nr. dok. 2/601/02874/2021. Jak do tej pory nikt z kia motors europe się ze mną nie skontaktował. Pewnie znowu dostanę info, że mam się zapoznać z nowymi modelami. Nigdy w życiu nie zrobię już tego błędu żeby dokonać zakupu badziewia przez kia produkowanego. Na 4 poprzednie skargi nie dostałem żadnej odpowiedzi sądzę, że na tą też nie dostanę. 5 miesięcy użytkowania kilkanaście wizyt w serwisie kia. Bedę was " polecał " każdemu kto będzie chciał kupić to .....
Ps. w międzyczasie skontaktowało się ze mną kilku użytkowników kia stonic nowy model z 2021, którzy mają ten sam problem z komputerem pokładowym
są w ten sam sposób traktowani. Więc problem jest komputerze firma się do tego nie przyzna, zamiatanie sprawy pod dywan, kupiłeś to sp.............
Nie wylewam żalów. Ostrzegam przed kupnem tak pięknie reklamowanego...................!
Re: KIASZROT
Czyli chyba dobrze, że nie udało mi sie kupić Stonica i finalnie kupiłem Toyotę?
też miałem awarię i mocno rozczarował mnie termin czekania na częsci 14 dni, a tu sie okazuje że to było bardzo szybko. I nikt nie unikał rozmowy czy naprawy. Wręcz przeciwnie. Sami zadzwonili żeby przyjechać jak dostali części.
Miałem już nowego VW, KIA a teraz Toyota. I muszę się zgodzić-najsłabszy serwis ma KIA. Stwierdzenie przez serwis, ze auto jest sprawne wymagało 3 dni stania na parkingu.
też miałem awarię i mocno rozczarował mnie termin czekania na częsci 14 dni, a tu sie okazuje że to było bardzo szybko. I nikt nie unikał rozmowy czy naprawy. Wręcz przeciwnie. Sami zadzwonili żeby przyjechać jak dostali części.
Miałem już nowego VW, KIA a teraz Toyota. I muszę się zgodzić-najsłabszy serwis ma KIA. Stwierdzenie przez serwis, ze auto jest sprawne wymagało 3 dni stania na parkingu.
-
- Posty: 249
- Rejestracja: 04 wrz 2021, 23:12
- model samochodu: Mondeo, Astra, Sorento
Re: KIASZROT
Ja natomiast odebrałem nowe Sorento ( za 200 k ) z przegryzionymi przewodami od chłodnicy, wygłuszeniem silnika, przejechałem max 1 km ( 1000 metrów ) i telefon, prosze wracać - alee nie powiem uwinęli się bardzo szybko. W 3 dni sprowadzili cześci z Niemiec, wymienili przewody, obicie nadkola. NAtomiast na wygłuszenie silnika czekam. Dodatkowo spryskali komorę silnika tunapem - na kuny.
Nie było mi miło odbierając nowy samochód i mając takie doświadczenia ale cóż skoro się już stało to jednak reakcja była ok
Nie było mi miło odbierając nowy samochód i mając takie doświadczenia ale cóż skoro się już stało to jednak reakcja była ok