Uwagi o serwisie Wojtanowicza i dealerach Trójmiasta

Lista warsztatów w województwie Pomorskim
Dystryb Brow
Posty: 2
Rejestracja: 10 cze 2019, 16:19
model samochodu: eclipse, peugeot508, sorento

Uwagi o serwisie Wojtanowicza i dealerach Trójmiasta

Post autor: Dystryb Brow » 11 cze 2019, 16:36

Zdrowie motofanów !
Mam pytanie o jakość serwisu dealerów Kia i dalekowschodnich innych. Mnie interesuje Trójmiasto (a spólke-córkę Śląsk). Przymierzamy się do nowej floty przedstawicieli. Mam dobre doświadczenia z serwisami francuzów, no ale Kia i Daleki Wschód nadrabia produktem. Czy serwisy są równie sprawny? Macie jakieś własne doświadczenia?

rejestrator
Posty: 2
Rejestracja: 11 cze 2019, 20:23
model samochodu: Vitara, Astra, nissan

Re: Uwagi o serwisie Wojtanowicza i dealerach Trójmiasta

Post autor: rejestrator » 14 cze 2019, 15:54

ODRADZAM Wojtanowicza ! Podam mój przykład – bieżący, w toku, nierozwiązany od 4 miesięcy.
Suche fakty:
1-23 stycznia żony Vitarę przytarł gość na parkingu. Okolice przedniej lampy. 
2-po wszystkich formalnościach ubezpieczeniowych z compensą, odwiedziliśmy serwis Wojtanowicza na Kcyńskiej, gdzie pracownica p. Tomasza Głuszko zrobiła z 20 zdjęć i podpisaliśmy zlecenie dla tego dealera o prowadzenie dalszych formalności i naprawy, 
3-19 lutego otrzymaliśmy -my i p. Głuszko  – wycenę. (żeby było jasne -chodzi o nową VITARĘ 2017 kupioną U TEGOŻ DEALERA !)
4-żona dzwoni (mnie już nie było na miejscu) z zapytaniem kiedy będzie coś wiedział – p. Głuszko informuje że jak coś będzie wiedział to napisze i zadzwoni
5-to samo w drugim tygodniu…
6-to samo w trzecim tygodniu..
7-to samo w drugim miesiącu…, 
8-to samo w trzecim miesiącu..
9- po moim powrocie ze zdziwieniem zorientowałem się że auto nie jest naprawione ?!? W maju otrzymaliśmy maila z compensy (z wiadomością do KK Wojtanowicza) , że kasa jest już u niego !!
10-napisałem maila na trzy adresy kierownictwa Wojtanowicza. Potwierdzono dojście, ale pan Krzysztof właśnie wyjechał na urlop, sprawę przekazano kierownikowi serwisu -zwierzchnikowi p. Głuszko.
11- mamy 14 czerwca, mijają trzy tygodnie. Żadnego maila, żadnego telefonu od kierownictwa, zero PRZETRZYMYWANEJ kasy. Prawie 4 miesiące zwodzenia i unikania kontaktu przez p. Głuszko. 

Tak wygląda serwis Suzuki, Kia i Mitsubishi, marek o które troszczą się tysiące ludzi na świecie. Dwóch znajomych znając mój przypadek zrezygnowało już z chęci nabycia Swifta i Sportaga.  
Żeby nie było, że jestem spamerem z konkurencji podaję nr sprawy – 2264736.

kaszubyblond
Posty: 1
Rejestracja: 10 cze 2019, 18:59
model samochodu: sportage

Re: Uwagi o serwisie Wojtanowicza i dealerach Trójmiasta

Post autor: kaszubyblond » 14 cze 2019, 20:21

no ale jak to? zabrali pieniądze z ubezpieczalni i udają że ich nie ma? to tylko bezczelność czy już złodziejstwo? a czy kia motors polska to toleruje???

rejestrator
Posty: 2
Rejestracja: 11 cze 2019, 20:23
model samochodu: Vitara, Astra, nissan

Re: Uwagi o serwisie Wojtanowicza i dealerach Trójmiasta

Post autor: rejestrator » 15 cze 2019, 11:54

Centrala może zareaguje gdy będzie głośno i publicznie - proszę więc udostępniać. Jak klientem jest osoba, kobieta, która po prostu jeździ, a nie zna się na naprawach, to wmawiają głupoty. Przykre.

kon
Posty: 171
Rejestracja: 06 sty 2019, 17:37

Re: Uwagi o serwisie Wojtanowicza i dealerach Trójmiasta

Post autor: kon » 15 cze 2019, 21:53

Heh dobre.
Najpierw z jednego konta zapytanie o serwisy w dwóch różnych lokalizacjach, ale w tytule wymieniony z nazwy konkretnie jeden serwis.
Następnie wielkie ostrzeżenie przed tym właśnie wymienionym serwisem przez użytkownika Suzuki (na forum Kia).
I do tego jeszcze jeden użytkownik podpytuje i grzeje temat.
Wszyscy zarejestrowani w jednym czasie i po 1 poście na koncie.

Kolego - serwis nie chce zarobić to zabieraj zabawki i idź do innego i tyle.

Dystryb Brow
Posty: 2
Rejestracja: 10 cze 2019, 16:19
model samochodu: eclipse, peugeot508, sorento

Re: Uwagi o serwisie Wojtanowicza i dealerach Trójmiasta

Post autor: Dystryb Brow » 16 cze 2019, 12:34

Pytam na wielu forach. Zarejestrowałem się jak normalny człowiek dopiero gdy ma pytania, bo tak jak teraz jest 70 obserwujących a tylko 6 zarejestrowanych.
Sprawdziłem nr w kompensie u znajomego - i zgadza się, to nie fejk. Wysłałem zapytania na strony fb central, bo ani u siebie, ani w innych firmach handlowych nie znoszę chamstwa wobec zwykłego klienta. Muszę wiedzieć czy centrale ww firm w Polsce też to tępią, zobaczymy.
Zgodziłbym się, że powinien iść do innego serwisu, gdyby nie to, że ten serwis już dostał pieniądze z ubezpieczalni - zauważyłeś ?
Chętnie przeczytam inne doświadczenia forumowiczów o innych serwisach w Trójmieście (i na Śląsku). Nawet jeśli specjalnie po to zarejestrowałeś się wczoraj, bo po to są fora.

na zdrowie!

ODPOWIEDZ