Oj tam oj tam, niech się Kolega cieszy, że to ja a nie Brzydka Wieśka bo by za ...jajca złapała a nie słówkakejdzejejdzem pisze: ↑17 sty 2022, 20:51Proszę mnie nie łapać za słówka , to była hiperbolaBrzydkiWacek pisze: ↑17 sty 2022, 00:09 Oj Kolega popłynął- z czym jak z czym ale nie zgodzę się, że w Rav4 przy 40km jest tak głośno jak Kolega sugeruje. Chyba, że Kolega miał otwarte okna - to OK. W Rav 4 głośno się robi od ok 80-90km, chyba, że wciskamy gaz do dechy i CVT buczeć zaczyna
Uwaząm że przejazd Rav 4 po autostradzie do przyjemnych nie należał, było głośniej niż w moim Mondeo z 2008 ( benzyna 2,0 145kM i w gazie ).
Dodatkowo brzydkie w środku ale mój szef co 3 lata wymienia na nową i mówi tylko toyota rav 4. Co kto lubi.
Do Sorento ravka w ogóle nie ma podejścia
A na poważnie, to Rav4 jest bardzo nieprzyjemna przy prędkościach autostradowych - brak laminowanych szyb, słabe wygłuszenie i szum od lusterek. Subiektywnie rzecz biorąc da się do tego przyzwyczaić - wystarczy nie jeździć lepszymi autami a tylko Ravką Ja tak miałem(ale z Mondeo), ale już nie mam. Miałem głównie Mondziaki w poprzedniej firmie i powiem tak, że Mondeo zawsze było baaardzo wygodnym autem i cichym - MK4 wygodniejsze niż MK5(poza Vignale) MK3 nie dane mi było jeździć - aż szkoda, że teraz Mondeo tylko na Chiny:/ I wsiadłem do Citroena C5 Aircross trzy lata temu(obecna służbówka) - fotele mega wygodne, zawieszenie super komfortowe, 2.0 HDI to jest to - naprawdę trudno mi teraz znaleźć równie wygodne auto. Sorento jest super ale nie wszystko mi w nim pasuje - mimo wszystko zamówiłem - może oddam kolejkę innemu gdy się przejadę czymś lepszym dla mnie Możę C5X albo Mazda CX60 będą fajne? Z tego co wiem, to C5X ma laminowane wszystkie szyby i powinno być super cicho w środku. Z drugiej strony adaptacyjne/aktywne zawieszenie dają tylko z hybrydą plugin - bez sensu jak dla mnie...