Volvo odpada - nie jest warte swojej ceny. Ew. Highlander - 250 tys. full, z lepszym zestawem napędowym. Toyota nie cierpi na kryzys, podobno ma swoje fabryki półprzewodników i sprzedaż jej rośnie na łeb, na szyję. Za tydzień jazda próbna. Któryś z kolegów miał jakieś doświadczenia z Highlanderem? Według mnie niezbyt to ładne i śmierdzi w środku. Tu Sorento wygrywa:)Bugaloo pisze: ↑09 paź 2021, 12:20Większość producentów (zwłaszcza tych porządniejszych) daje albo jedno albo drugie. Przy połączeniu grzania i HUD'a, ten drugi wygląda zazwyczaj jak kupa. A po wymianie szyby to już w ogóle dzieją się cuda wianki.
Sorento nie dla Ciebie, dołóż 150k i bierz xc90 albo Touarega.
Prywatnie polecam Velara z v6
Kia sorento IV HEV
-
- Posty: 1258
- Rejestracja: 05 paź 2021, 09:14
- model samochodu: KIA SORENTO MY22 PHEV XL+PNS, SNOW PEARL WHITE
Re: Kia sorento IV HEV
Re: Kia sorento IV HEV
Highlander odpadł przez wnętrze... i prowadzenie wydechu, same proporcje też lekko "dziwne". Będziesz w salonie, stań 3-4m za autem (lekko z boku) i zobacz co widzisz. No ale przynajmniej końcówki ukryte a nie rurki jak w Rav4... no i podświetlone guziki do sterowania szybami
Co do Volvo, dla mnie klasa. Ale mam v90cc więc mogę być stronniczy
Co do Volvo, dla mnie klasa. Ale mam v90cc więc mogę być stronniczy
-
- Posty: 1258
- Rejestracja: 05 paź 2021, 09:14
- model samochodu: KIA SORENTO MY22 PHEV XL+PNS, SNOW PEARL WHITE
Re: Kia sorento IV HEV
Dzięki za rady. V90CC to już grubo Przymierzałem się do V60CC, ale przegrał z Superbem ilością miejsca, spalaniem, v-maxem 180km/h i fatalnymi hamulcami:) Ciekawe jak hamuje V90tka?Bugaloo pisze: ↑09 paź 2021, 16:33 Highlander odpadł przez wnętrze... i prowadzenie wydechu, same proporcje też lekko "dziwne". Będziesz w salonie, stań 3-4m za autem (lekko z boku) i zobacz co widzisz. No ale przynajmniej końcówki ukryte a nie rurki jak w Rav4... no i podświetlone guziki do sterowania szybami
Co do Volvo, dla mnie klasa. Ale mam v90cc więc mogę być stronniczy
Re: Kia sorento IV HEV
Może coś w aucie którym jechałeś było skopane?
Testowałem masę Volvo, jeżdzę trzema i w każdym hamulce są ok. V90 kawał auta, 330 koni i działają bez zarzutu.
Testowałem masę Volvo, jeżdzę trzema i w każdym hamulce są ok. V90 kawał auta, 330 koni i działają bez zarzutu.
-
- Posty: 1258
- Rejestracja: 05 paź 2021, 09:14
- model samochodu: KIA SORENTO MY22 PHEV XL+PNS, SNOW PEARL WHITE
Re: Kia sorento IV HEV
To też Panu sprzedawcy zasugerowałem, że skopane. Przejechał się i stwierdził, że tak ma być. No OK:) Tak pożegnałem się z VV. Odnoszę wrażenie, że ostatnimi czasy coraz trudniej o dobre hamulce w aucie, a może wpływ na to mają moje doświadczenia ze sportowymi autami
-
- Posty: 15
- Rejestracja: 06 kwie 2021, 13:19
- model samochodu: Hyundai Tucson MY 2022
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: Kia sorento IV HEV
Ja np. bardzo długo się zastanawiałem nad superbem w kombi. Dużo miejsca z tyłu dla rodziny, bagażnik ogromny.
Zdecydował fakt, że nawet w trasie rzadko jeżdzę więcej niż 140 (może dlatego, że zawsze miałem słabe benzynowe auta), dużo auta uzywam w mieście (70%, temu hybryda) i lubię wygodne siadanie na kanapie. Plus w superb jest mocno skoszona tylna klapa, nawet w kombi która wydaje mi się ogranicza przestrzeń bagażową w górę, co ma znaczenie przy wózkach dla dzieci. Ale kusiły mnie te wszystkie bajery wyposażenia i dumałem, czy jak będę miał takie auto to nagle zacznę jeździć po autostradach 160, bo efektywny diesel w takim aucie zachęca do tego... Ale żona nie lubi tak szybkiej i niebezpiecznej jazdy
Zdecydował fakt, że nawet w trasie rzadko jeżdzę więcej niż 140 (może dlatego, że zawsze miałem słabe benzynowe auta), dużo auta uzywam w mieście (70%, temu hybryda) i lubię wygodne siadanie na kanapie. Plus w superb jest mocno skoszona tylna klapa, nawet w kombi która wydaje mi się ogranicza przestrzeń bagażową w górę, co ma znaczenie przy wózkach dla dzieci. Ale kusiły mnie te wszystkie bajery wyposażenia i dumałem, czy jak będę miał takie auto to nagle zacznę jeździć po autostradach 160, bo efektywny diesel w takim aucie zachęca do tego... Ale żona nie lubi tak szybkiej i niebezpiecznej jazdy
-
- Posty: 1258
- Rejestracja: 05 paź 2021, 09:14
- model samochodu: KIA SORENTO MY22 PHEV XL+PNS, SNOW PEARL WHITE
Re: Kia sorento IV HEV
160 to w Polsce prędkość "autostradowa" Jeśli jeździłeś "słabymi benzynami" i nie przywykłeś do pewnych elementów wyposażenia, to Sorento będziesz zachwycony, bo to obiektywnie bardzo fajne i solidnie wyposażone auto. A i wózków więcej upchasz w SUVie:)kiauser pisze: ↑11 paź 2021, 09:23 Ja np. bardzo długo się zastanawiałem nad superbem w kombi. Dużo miejsca z tyłu dla rodziny, bagażnik ogromny.
Zdecydował fakt, że nawet w trasie rzadko jeżdzę więcej niż 140 (może dlatego, że zawsze miałem słabe benzynowe auta), dużo auta uzywam w mieście (70%, temu hybryda) i lubię wygodne siadanie na kanapie. Plus w superb jest mocno skoszona tylna klapa, nawet w kombi która wydaje mi się ogranicza przestrzeń bagażową w górę, co ma znaczenie przy wózkach dla dzieci. Ale kusiły mnie te wszystkie bajery wyposażenia i dumałem, czy jak będę miał takie auto to nagle zacznę jeździć po autostradach 160, bo efektywny diesel w takim aucie zachęca do tego... Ale żona nie lubi tak szybkiej i niebezpiecznej jazdy
-
- Posty: 109
- Rejestracja: 28 cze 2021, 11:48
- model samochodu: Mercedes CLS 55 AMG; Kia Sorento HEV AWD PL
Re: Kia sorento IV HEV
Ja testowałem no i jest to straszna krowa ale w środku nie ma wcale dużo więcej miejsca.inquis pisze: ↑09 paź 2021, 15:38Volvo odpada - nie jest warte swojej ceny. Ew. Highlander - 250 tys. full, z lepszym zestawem napędowym. Toyota nie cierpi na kryzys, podobno ma swoje fabryki półprzewodników i sprzedaż jej rośnie na łeb, na szyję. Za tydzień jazda próbna. Któryś z kolegów miał jakieś doświadczenia z Highlanderem? Według mnie niezbyt to ładne i śmierdzi w środku. Tu Sorento wygrywa:)Bugaloo pisze: ↑09 paź 2021, 12:20Większość producentów (zwłaszcza tych porządniejszych) daje albo jedno albo drugie. Przy połączeniu grzania i HUD'a, ten drugi wygląda zazwyczaj jak kupa. A po wymianie szyby to już w ogóle dzieją się cuda wianki.
Sorento nie dla Ciebie, dołóż 150k i bierz xc90 albo Touarega.
Prywatnie polecam Velara z v6
Silnik oczywiście trochę ciekawszy 2.5 wolnossąca hybryda.
Poza tym jakoś wnętrze mniej premium niż w Sorento.
U mnie na końcu został Highlander i Sorento.
Highlander - chociaż dostępny od ręki w każdej wersji - to odpadł z powodu ceny ubezpieczania.
Ubezpieczenie pod leasing (OC/AC/NNW/GAP/Assitance):
- Sorento 4-5k
- Highlander 10-12k
- RAV 4 8-9k
Ubezpieczyciel mi powiedział, że to normalne u Toyoty bo kradną.
Re: Kia sorento IV HEV
No kradną kradną. U mnie w firmie w ciągu miesiąca 2 Corolle hybrydy poszły.sfetrzak pisze: ↑11 paź 2021, 11:35Ja testowałem no i jest to straszna krowa ale w środku nie ma wcale dużo więcej miejsca.inquis pisze: ↑09 paź 2021, 15:38Volvo odpada - nie jest warte swojej ceny. Ew. Highlander - 250 tys. full, z lepszym zestawem napędowym. Toyota nie cierpi na kryzys, podobno ma swoje fabryki półprzewodników i sprzedaż jej rośnie na łeb, na szyję. Za tydzień jazda próbna. Któryś z kolegów miał jakieś doświadczenia z Highlanderem? Według mnie niezbyt to ładne i śmierdzi w środku. Tu Sorento wygrywa:)Bugaloo pisze: ↑09 paź 2021, 12:20
Większość producentów (zwłaszcza tych porządniejszych) daje albo jedno albo drugie. Przy połączeniu grzania i HUD'a, ten drugi wygląda zazwyczaj jak kupa. A po wymianie szyby to już w ogóle dzieją się cuda wianki.
Sorento nie dla Ciebie, dołóż 150k i bierz xc90 albo Touarega.
Prywatnie polecam Velara z v6
Silnik oczywiście trochę ciekawszy 2.5 wolnossąca hybryda.
Poza tym jakoś wnętrze mniej premium niż w Sorento.
U mnie na końcu został Highlander i Sorento.
Highlander - chociaż dostępny od ręki w każdej wersji - to odpadł z powodu ceny ubezpieczania.
Ubezpieczenie pod leasing (OC/AC/NNW/GAP/Assitance):
- Sorento 4-5k
- Highlander 10-12k
- RAV 4 8-9k
Ubezpieczyciel mi powiedział, że to normalne u Toyoty bo kradną.
-
- Posty: 208
- Rejestracja: 14 maja 2021, 12:06
- model samochodu: Sorento HEV AWD XL, Prestige Line + Panorama, MY22
Re: Kia sorento IV HEV
Dla chcących mieć Apple Carplay bezprzewodowy jest adapter, który się bardzo dobrze sprawdza.
Mam taki, używałem w 5008 i działał bez zarzutów. W KIA i Huyndai też ponoć działa elegancko.
Wrzucam, bo akurat jest bardzo dobra cena, może się komuś przyda:
https://www.pepper.pl/promocje/carlinki ... box-444950
Mam taki, używałem w 5008 i działał bez zarzutów. W KIA i Huyndai też ponoć działa elegancko.
Wrzucam, bo akurat jest bardzo dobra cena, może się komuś przyda:
https://www.pepper.pl/promocje/carlinki ... box-444950