Kia sorento IV HEV
-
- Posty: 208
- Rejestracja: 14 maja 2021, 12:06
- model samochodu: Sorento HEV AWD XL, Prestige Line + Panorama, MY22
Re: Kia sorento IV HEV
Ja dzisiaj w końcu zrobiłem porządną służbową traskę Poznań - Sosnowiec - Poznań, więc ponad 7h i 800 km w dupie i w kręgosłupie w jeden dzień
Jakby kogoś interesowało spalanie czysto z S5 i A4 z tempomatem odpowiednio 135 i 145 km/h to poniżej screen.
Generalnie wrażenie po tak długiej jeździe całkiem spoko, twardość fotela dla mnie optymalna, pomaga regulacja na podudzia.
Trochę muszę się przyzwyczaić do asystenta HDA, czasami mam wrażenie za nerwowo się zachowuje . Ale generalnie auto stabilne i pewne przy wyższych prędkościach nawet pomimo wiatru dzisiaj.
Co do hałasu, to szumi jak duży kwadratowy SUV, tego się nie da oszukać. Na plus, żadnych dodatkowych szumów od panoramy. Generalnie na szumy mam rozwiązanie w postaci słuchawek z ANC i podcastów, no rewelacyjne rozwiązanie na kilka godzin jazdy i wysiadam mniej zmęczony.
Mocy według mnie nie brakuje przy wskakiwaniu na lewy pas itp., większość trasy w SMART bo tempomat aktywny szybciej wraca do zadanej prędkości niż w ECO. Skrzynia mam wrażenie czasem niepotrzebnie redukuje, ale może przy tych 130 km/h już trochę brakuje powera.
Tak czy siak Sorka daje radę w trasie. Nie spieszyłem się dzisiaj więc zobaczymy jeszcze przy następnej okazji jak będzie przy 160 km/h na tempomacie.
Aha i jeszcze jedno, idealnie działa dongle do bezprzewodowego Apple Carplay, ani razu się nie rozłączył co zdarzało się dość często w 5008.
Jakby kogoś interesowało spalanie czysto z S5 i A4 z tempomatem odpowiednio 135 i 145 km/h to poniżej screen.
Generalnie wrażenie po tak długiej jeździe całkiem spoko, twardość fotela dla mnie optymalna, pomaga regulacja na podudzia.
Trochę muszę się przyzwyczaić do asystenta HDA, czasami mam wrażenie za nerwowo się zachowuje . Ale generalnie auto stabilne i pewne przy wyższych prędkościach nawet pomimo wiatru dzisiaj.
Co do hałasu, to szumi jak duży kwadratowy SUV, tego się nie da oszukać. Na plus, żadnych dodatkowych szumów od panoramy. Generalnie na szumy mam rozwiązanie w postaci słuchawek z ANC i podcastów, no rewelacyjne rozwiązanie na kilka godzin jazdy i wysiadam mniej zmęczony.
Mocy według mnie nie brakuje przy wskakiwaniu na lewy pas itp., większość trasy w SMART bo tempomat aktywny szybciej wraca do zadanej prędkości niż w ECO. Skrzynia mam wrażenie czasem niepotrzebnie redukuje, ale może przy tych 130 km/h już trochę brakuje powera.
Tak czy siak Sorka daje radę w trasie. Nie spieszyłem się dzisiaj więc zobaczymy jeszcze przy następnej okazji jak będzie przy 160 km/h na tempomacie.
Aha i jeszcze jedno, idealnie działa dongle do bezprzewodowego Apple Carplay, ani razu się nie rozłączył co zdarzało się dość często w 5008.
- Załączniki
-
- Przechwytywanie2.jpg (82.93 KiB) Przejrzano 301 razy
Re: Kia sorento IV HEV
super, podeślij jakieś info o dongle, tez to juz sobie zaplanuje..radzique pisze: ↑19 sty 2022, 22:18 Ja dzisiaj w końcu zrobiłem porządną służbową traskę Poznań - Sosnowiec - Poznań, więc ponad 7h i 800 km w dupie i w kręgosłupie w jeden dzień
Jakby kogoś interesowało spalanie czysto z S5 i A4 z tempomatem odpowiednio 135 i 145 km/h to poniżej screen.
Generalnie wrażenie po tak długiej jeździe całkiem spoko, twardość fotela dla mnie optymalna, pomaga regulacja na podudzia.
Trochę muszę się przyzwyczaić do asystenta HDA, czasami mam wrażenie za nerwowo się zachowuje . Ale generalnie auto stabilne i pewne przy wyższych prędkościach nawet pomimo wiatru dzisiaj.
Co do hałasu, to szumi jak duży kwadratowy SUV, tego się nie da oszukać. Na plus, żadnych dodatkowych szumów od panoramy. Generalnie na szumy mam rozwiązanie w postaci słuchawek z ANC i podcastów, no rewelacyjne rozwiązanie na kilka godzin jazdy i wysiadam mniej zmęczony.
Mocy według mnie nie brakuje przy wskakiwaniu na lewy pas itp., większość trasy w SMART bo tempomat aktywny szybciej wraca do zadanej prędkości niż w ECO. Skrzynia mam wrażenie czasem niepotrzebnie redukuje, ale może przy tych 130 km/h już trochę brakuje powera.
Tak czy siak Sorka daje radę w trasie. Nie spieszyłem się dzisiaj więc zobaczymy jeszcze przy następnej okazji jak będzie przy 160 km/h na tempomacie.
Aha i jeszcze jedno, idealnie działa dongle do bezprzewodowego Apple Carplay, ani razu się nie rozłączył co zdarzało się dość często w 5008.
-
- Posty: 208
- Rejestracja: 14 maja 2021, 12:06
- model samochodu: Sorento HEV AWD XL, Prestige Line + Panorama, MY22
Re: Kia sorento IV HEV
Ja mam carlinkt 2.0.
Nie wiem czy ten 3.0 to nie ściema, żeby kosztował więcej. Z tego co widzę to wygląda identycznie, sam opis na urządzeniu jest też ten sam.
Nie wiem czy ten 3.0 to nie ściema, żeby kosztował więcej. Z tego co widzę to wygląda identycznie, sam opis na urządzeniu jest też ten sam.
Re: Kia sorento IV HEV
Praktycznie to samo, te same graty w środku. 3.0 ma nowszy soft i Wi-Fi5 866Mbit/s a2.0 wifi4 300 Mbit/s . 3.0 szybciej się bootuje.
Ostatnio zmieniony 20 sty 2022, 12:52 przez Soplus, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Kia sorento IV HEV
Dzięki. Ważne, że działa
-
- Posty: 160
- Rejestracja: 19 kwie 2018, 13:26
- model samochodu: Kia Sorento IV PHEV Prestige Line + dach (2022)
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Kia sorento IV HEV
A czy jest może odpowiednik tego urządzenia dla Android Auto?
Kia Sorento IV PHEV Prestige Line + dach, 2022
była: Kia Optima 2.0 DOHC + automat, L + NAV, snow white pearl, 2018
była: Kia Optima 2.0 DOHC + automat, L + NAV, snow white pearl, 2018
Re: Kia sorento IV HEV
ja dobrze rozumiem, że jeśli chcemy połączyć tel z androidem z sorką, to tylko kabel ?? iphone widze że łączy się bez przewodowo
jeśli ktoś ma działający bez zarzutu adapter dla androida to prośba o podanie sprzętu.
znalazłem coś takiego np:
https://pl.aliexpress.com/i/32829019768.html
jeśli ktoś ma działający bez zarzutu adapter dla androida to prośba o podanie sprzętu.
znalazłem coś takiego np:
https://pl.aliexpress.com/i/32829019768.html
Re: Kia sorento IV HEV
To jest niestety ale nie do fabrycznych systemów. Do Sorento to raczej to https://carsifi.com/.