a no masz rację nie wiedziałem, że są różne długości Tiguana.
Allspace ma mniejszy bagażnik tylko o 61L (760 vs. 821) i 91L (1920 vs 2011)
a co do reszty to radzique chyba odpowiedział
a no masz rację nie wiedziałem, że są różne długości Tiguana.
Było znacznie głośniej, przy 120 wręcz huczało. Może nie tak, żeby głowę urywało, ale jednak było to bardzo wyraźne, przy 140 jazda była bardzo męcząca. Tutaj niestety albo mega wpadka konstrukcyjna, albo ten egzemplarz miał coś nie tak (coś z uszczelkami? huczało po obu stronach). Jeździłem tylko tym jednym, więc nie umiem stwierdzić.
A sprawdzałeś cenę Allspace'a w wyposażeniu porównywalnym z PRL w Sorento? W Highline sporo brakuje, a po doposażeniu wyjdzie pewnie ze 250 tys. I nie mówimy o silniku 1,5 TSI 150 KM. Poza tym Tiguan ma jedną zasadniczą wadę (ma ją też Superb) - jeżdżą ich "miliony", a Sorento to ciągle towar rzadki i takim jeszcze długo pozostanie:)marian pisze: ↑19 paź 2021, 09:18Było znacznie głośniej, przy 120 wręcz huczało. Może nie tak, żeby głowę urywało, ale jednak było to bardzo wyraźne, przy 140 jazda była bardzo męcząca. Tutaj niestety albo mega wpadka konstrukcyjna, albo ten egzemplarz miał coś nie tak (coś z uszczelkami? huczało po obu stronach). Jeździłem tylko tym jednym, więc nie umiem stwierdzić.
Co do dynamiki - wg mnie na tyle porównywalna, że nie umiem wskazać, który jeździł bardziej dynamicznie (Tiguan Allspace 2.0TDI 190KM, DSG, 4x4, ale nieco lżejszy od Sorento). Nie wiem jak z dynamiką przy prędkościach autostradowych, bo tego nie sprawdzałem, ale takie powiedzmy 0-60, 0-100, 60-100 itp w granicach błędu taka sama jak w Sorento. Pewnie silnik nieco traci w VW, ale nadrabia skrzynią i mniejszą masą.
Szczegółów nie pamiętam, bo to było rok temu, ale po wyrównaniu wyposażenia (oczywiście mniej więcej, bo identycznego nie da się), wychodziło bardzo porównywalnie (dla 2.0TDI 190). Dlatego Tiguan szybko odpadł, bo nie wytrzymał takiej konkurencjiinquis pisze: ↑19 paź 2021, 12:48A sprawdzałeś cenę Allspace'a w wyposażeniu porównywalnym z PRL w Sorento? W Highline sporo brakuje, a po doposażeniu wyjdzie pewnie ze 250 tys. I nie mówimy o silniku 1,5 TSI 150 KM. Poza tym Tiguan ma jedną zasadniczą wadę (ma ją też Superb) - jeżdżą ich "miliony", a Sorento to ciągle towar rzadki i takim jeszcze długo pozostanie:)marian pisze: ↑19 paź 2021, 09:18Było znacznie głośniej, przy 120 wręcz huczało. Może nie tak, żeby głowę urywało, ale jednak było to bardzo wyraźne, przy 140 jazda była bardzo męcząca. Tutaj niestety albo mega wpadka konstrukcyjna, albo ten egzemplarz miał coś nie tak (coś z uszczelkami? huczało po obu stronach). Jeździłem tylko tym jednym, więc nie umiem stwierdzić.
Co do dynamiki - wg mnie na tyle porównywalna, że nie umiem wskazać, który jeździł bardziej dynamicznie (Tiguan Allspace 2.0TDI 190KM, DSG, 4x4, ale nieco lżejszy od Sorento). Nie wiem jak z dynamiką przy prędkościach autostradowych, bo tego nie sprawdzałem, ale takie powiedzmy 0-60, 0-100, 60-100 itp w granicach błędu taka sama jak w Sorento. Pewnie silnik nieco traci w VW, ale nadrabia skrzynią i mniejszą masą.
Cennikowo to około 230k. Weź pod uwagę, że w VW wyrwiesz większy rabat. No i finansowanie, szczególnie przy wykupie z dużą wartością rezydualną. Co jak co, ale używane VW trzyma cenę, co oznacza niższa ratę najmu.inquis pisze: ↑19 paź 2021, 12:48A sprawdzałeś cenę Allspace'a w wyposażeniu porównywalnym z PRL w Sorento? W Highline sporo brakuje, a po doposażeniu wyjdzie pewnie ze 250 tys. I nie mówimy o silniku 1,5 TSI 150 KM. Poza tym Tiguan ma jedną zasadniczą wadę (ma ją też Superb) - jeżdżą ich "miliony", a Sorento to ciągle towar rzadki i takim jeszcze długo pozostanie:)marian pisze: ↑19 paź 2021, 09:18Było znacznie głośniej, przy 120 wręcz huczało. Może nie tak, żeby głowę urywało, ale jednak było to bardzo wyraźne, przy 140 jazda była bardzo męcząca. Tutaj niestety albo mega wpadka konstrukcyjna, albo ten egzemplarz miał coś nie tak (coś z uszczelkami? huczało po obu stronach). Jeździłem tylko tym jednym, więc nie umiem stwierdzić.
Co do dynamiki - wg mnie na tyle porównywalna, że nie umiem wskazać, który jeździł bardziej dynamicznie (Tiguan Allspace 2.0TDI 190KM, DSG, 4x4, ale nieco lżejszy od Sorento). Nie wiem jak z dynamiką przy prędkościach autostradowych, bo tego nie sprawdzałem, ale takie powiedzmy 0-60, 0-100, 60-100 itp w granicach błędu taka sama jak w Sorento. Pewnie silnik nieco traci w VW, ale nadrabia skrzynią i mniejszą masą.
Niepokojące jest to, że ten przypadek tylko dlatego został jako-tako rozwiązany, że jest "do porzygania opisany"