KIA Sorento IV - pierwsze opinie
-
- Posty: 249
- Rejestracja: 04 wrz 2021, 23:12
- model samochodu: Mondeo, Astra, Sorento
Re: KIA Sorento IV - pierwsze opinie
Ja też wybrałem brązowy, jakbym wybierał na podstawie zdjęć w necie, nigdy bym się nie zdecydował. Wybrałbym platinium graphit, na szczęście essence brown miałem na jeździe próbnej a obejrzeć platinium podjechałem do innego miasta.
W brown cały myk polega na tym że z daleka wygląda jak czarny a tylko z bliska i pod słońca jest to czerń lekko przełamana brązem.
Dlaczego więc nie czarny ? bo czarny jest "zbyt czarny" tzn w kolorze tym ( też widziałem na placu ) w mojej ocenie nie widać załamań na karoserii staje się jedną bryłą i trochę traci przez to na charakterze. Podobnie jak w stingerze czarny też nieco odbiera temu samochodowi drapieżności.
Gusta nie podlegają dyskusji dlatego nie chcę aby ktoś czuł się urażony.
A co do porównań, mógłby ktoś porównać Sorento do Ferrari Italia ? Bardzo jestem ciekaw ))))
W brown cały myk polega na tym że z daleka wygląda jak czarny a tylko z bliska i pod słońca jest to czerń lekko przełamana brązem.
Dlaczego więc nie czarny ? bo czarny jest "zbyt czarny" tzn w kolorze tym ( też widziałem na placu ) w mojej ocenie nie widać załamań na karoserii staje się jedną bryłą i trochę traci przez to na charakterze. Podobnie jak w stingerze czarny też nieco odbiera temu samochodowi drapieżności.
Gusta nie podlegają dyskusji dlatego nie chcę aby ktoś czuł się urażony.
A co do porównań, mógłby ktoś porównać Sorento do Ferrari Italia ? Bardzo jestem ciekaw ))))
Re: KIA Sorento IV - pierwsze opinie
Potwierdzam. W słabym świetle Essence Brown wygląda na czarny dopiero bliżej podchodząc lub w słońcu widać wyraźną brązowa nutę.
-
- Posty: 109
- Rejestracja: 28 cze 2021, 11:48
- model samochodu: Mercedes CLS 55 AMG; Kia Sorento HEV AWD PL
Re: KIA Sorento IV - pierwsze opinie
gdyby nie to, że przejąłem zamówienie po kimś to bym brał Mineral Blue (żona chciała) albo Gravity Blue (słońce dość mocno musi świecić żeby dało się odróżnić od czarnego) albo Platinium Graphite (ja chciałem) a tak to będzie czarny, no i masz rację - traci na agresywności bo nie widać tak dobrze przetłoczeń.
-
- Posty: 208
- Rejestracja: 14 maja 2021, 12:06
- model samochodu: Sorento HEV AWD XL, Prestige Line + Panorama, MY22
Re: KIA Sorento IV - pierwsze opinie
ha, a ja przejąłem Mineral Blue i nie mogłem zmienić a tak brałbym biały
Re: KIA Sorento IV - pierwsze opinie
Witam.Jeżdże tydzień wersją HEV.Wskaźnik poziomu naładowania baterii litowo-jonowej był od salonu na poziomie 1/2 i tak sobie się trzyma mniej więcej na tym poziomie czasem coś dodając minimalnie a więcej spadając.Ale "regeneruje się" zawsze do poziomu połowy / lekko ponad.Ktoś wie o co chodzi ? Czy to tak na początku jest czy nigdy nie dochodzi do 100 % bo to np. tylko przy PHEV na pełnym doładowaniu ? Proszę o info vo zielonyu jestem a w salonie nie potrafili mi odpowiedzieć na to pytanie.
Re: KIA Sorento IV - pierwsze opinie
Jeżdżę Toyota HEV. Nigdy poziom akumulatora nie spada poniżej 20% i nigdy nie jest więcej niż 80%. Zazwyczaj w okolicy połowy lub ciut mniej. To jest domena hybryd - kwestia wydłużenia żywotności akumulatorów. Czyli u Ciebie wszystko OK
Re: KIA Sorento IV - pierwsze opinie
2/4 wd ? jak Twoje odczucia dynamiki samochodu, jak spalanie ? napisz coś więcejKoszyk pisze: ↑21 paź 2021, 12:43 Witam.Jeżdże tydzień wersją HEV.Wskaźnik poziomu naładowania baterii litowo-jonowej był od salonu na poziomie 1/2 i tak sobie się trzyma mniej więcej na tym poziomie czasem coś dodając minimalnie a więcej spadając.Ale "regeneruje się" zawsze do poziomu połowy / lekko ponad.Ktoś wie o co chodzi ? Czy to tak na początku jest czy nigdy nie dochodzi do 100 % bo to np. tylko przy PHEV na pełnym doładowaniu ? Proszę o info vo zielonyu jestem a w salonie nie potrafili mi odpowiedzieć na to pytanie.
miłego
-
- Posty: 1258
- Rejestracja: 05 paź 2021, 09:14
- model samochodu: KIA SORENTO MY22 PHEV XL+PNS, SNOW PEARL WHITE
Re: KIA Sorento IV - pierwsze opinie
Spróbuj jeździć w trybie sport. Nie zużywa (ponoć) wtedy prądu z baterii, a silnik spalinowy powinien je podładować.Koszyk pisze: ↑21 paź 2021, 12:43 Witam.Jeżdże tydzień wersją HEV.Wskaźnik poziomu naładowania baterii litowo-jonowej był od salonu na poziomie 1/2 i tak sobie się trzyma mniej więcej na tym poziomie czasem coś dodając minimalnie a więcej spadając.Ale "regeneruje się" zawsze do poziomu połowy / lekko ponad.Ktoś wie o co chodzi ? Czy to tak na początku jest czy nigdy nie dochodzi do 100 % bo to np. tylko przy PHEV na pełnym doładowaniu ? Proszę o info vo zielonyu jestem a w salonie nie potrafili mi odpowiedzieć na to pytanie.