Jeśli Adblue to dla Ciebie udziwnienia, to chciałbym przypomnieć, że kupujesz turbodoładowaną hybrydę z bezpośrednim wtryskiem. Diesel z Adblue to przy tym prosta konstrukcja nawet MHEV. Uczeń już dawno przerósł mistrza.nagdob pisze: ↑16 sty 2022, 10:49 Przez większość życia jeździłem dieslami więc czas na zmianę. Mam dość bądź co bądź głośnego silnika, a teraz jeszcze ździwianego jakimiś dodatkami adblue, straszeniem, że wyjdą z użytku, coraz większymi ograniczeniami wjazdu do niektórych obszarów miast itd. itp. Chociaż uważam, że te nowoczesne wcale nie odbiegają emisją CO2 od benzynowych. No cóż, taka polityka. Mógłby być jeszcze elektryk albo PHEV, no ale w daleką trasę elektryk odpada, a cena PHEV (elektryka z resztą też) to jakaś farsa.
Postanowione, że będzie tak: 1.6 T-GDI 230 KM 6 AT AWD, wersja Business Line + lakier + dach + AE+ + HAR + LTH, czyli full opcja. Do tego dojdzie jeszcze hak, ale nie mają jeszcze w dodatkowym wyposażeniu.
Dla mnie sama idea doładowanej hybrydy jest śliska. Wolałbym żeby ktoś inny przetestował to w boju. Zwłaszcza że masz zamiar jednak tym trochę jeździć, a nie trzymać pod płotem.
Rozumiem że można nie lubić diesla, ale myślę do takiej jazdy będzie on najlepiej dopasowany i najtańszy (uwzględniając też cenę zakupu).
A jak wejdą u nas jakiekolwiek ograniczenia dotyczące wjazdu do miast, to hybryda tak samo nie wjedzie jak diesel.