Hey,
Przed zakupem sprawdź dwie rzeczy:
1. Światła - na tyle na pewno nie ma przeciwmgielnego. Generalnie prostą przeróbką u elektryka można sobie takie światło zrobić.
2. Jest pewna szansa, że trafisz na sztukę z felernym silnikiem:
https://static.nhtsa.gov/odi/rcl/2017/R ... 4-2355.PDF
2% aut miało problemy - były wzywane na akcje serwisową.Tego się nie bój za bardzo bo prawdopodobieństwo, że na taki trafisz jest bardzo małe - sprawdź czy przeszedł akcje serwisową to będziesz na 100% pewny , a jeśli nie przeszedł to w zasadzie dalej to niczego nie oznacza, po prostu właściciel nie pojechał na inspekcje. Można przed zakupem zlać olej i zobaczyć czy pływają w nim opiłki metalu. Wada z tego co mi wiadomo wychodziła względnie szybko w młodych rocznikach, natomiast warto to sprawdzić bo wymiana silnika według relacji jednego z forumowiczów to coś pod 14-18 tys zł.
To są dwie rzeczy, na które na pewno zwróć uwagę. Na temat samego samochodu wypowiadałem się już kilka razy - uważam, że zdecydowanie wart uwagi. Używam od dwóch lat i jestem bardzo zadowolony. Nic się nie psuje, serwis auta 1/3 tego co BMW, 1/2 Audi (jeśli chodzi o hamulce , bo tylko to robiłem)- jest naprawdę dobrze. Auto zwraca na siebie uwagę, rewelacyjnie przyśpiesza, generalnie w dalszym ciągu rzadkie auto na naszych drogach. W pakiecie SXL-a od producenta są dołączone bardzo fajnie wyglądające chromowane felgi 18" - naprawdę robią robotę jeśli chodzi o aspekt wizualny.
Spalanie oscyluje między 8,5 - 13 L / 100km
Na suchym z oponami premium robi 6sec do setki.
Po zakupie obowiązkowo dwie rzeczy do zrobienia:
olej - 5w30 ACEA A5/B5 co 8-10 tys km (polecam co 7-8 )
Olej w skrzyni biegów - do wymiany. - co 60 tys km, natomiast jeśli olej nie był wcześniej wymieniany , a przebieg jest duży to mój serwis zalecił kolejną wymianę po dwóch latach lub 30 tys km. Potem interwał można zwiększyć do 60 tys.
Polecam SXL-a - jestem bardzo zadowolony. Jakbyś miał jeszcze pytania to pisz.