Strona 1 z 2

SILNIK 2.0 (120KW / 163KM) MPI

: 20 maja 2019, 09:55
autor: HUMBAK
Witam wszystkich serdecznie.
Mam pytanje czy w silniku 2.0 ( 120 KW - 163 KM ) MPI jest hydrauliczna regulacja luzów zaworowych?
Dzięki zapomoc.
Pozdrawiam.

Re: SILNIK 2.0 (120KW / 163KM) MPI

: 20 maja 2019, 10:20
autor: Piotrek
Jest.

Re: SILNIK 2.0 (120KW / 163KM) MPI

: 22 maja 2019, 21:18
autor: zetek
Chyba podtlenek się marzy.

Re: SILNIK 2.0 (120KW / 163KM) MPI

: 22 maja 2019, 22:16
autor: HUMBAK
Przymierzam się do kupna 😃

Re: SILNIK 2.0 (120KW / 163KM) MPI

: 23 maja 2019, 09:10
autor: HUMBAK
I założenia instalacji LPG ,jeżeli macie doświadczenia z tym silnikiem i instalacją LPG to poproszę o info jak sprawuje się silnik i jakie jest spalanie LPG.
Dzięki za pomoc i informacje.
Pozdrawiam.

Re: SILNIK 2.0 (120KW / 163KM) MPI

: 23 maja 2019, 12:45
autor: dReee
idealny silnik do LPG ;) prosta konstrukcja

Re: SILNIK 2.0 (120KW / 163KM) MPI

: 23 maja 2019, 13:58
autor: Seb
Chyba najwięcej napisze Piotrek bo śmiga na LPG i to sporo.

Re: SILNIK 2.0 (120KW / 163KM) MPI

: 23 maja 2019, 15:00
autor: Piotrek
HUMBAK

Co do spalania ja mam jakieś 125ml/100km Pb plus 9,5-11.8l/LPG przy jeździe 140km/h na tempomacie po autostradzie. W mieście około 10-10,5l/LPG, ale to w Łańcucie. Jakby wyszło w Krakowie nie wiem.
Na autostradzie 180km/h i w górę spalanie jest od 13l/100km. Mnie maxymalnie wyszło coś koło 16l, ale wtedy akurat jechałem w zwyczajowym tempie z jakim podróżuje Seb jak ma okazje 8-) (czyt. 2 była z przodu i tempo szarpane).

Jeżeli chodzi o ten silnik i LPG to współpraca jest ok.Regulacja luzu zaworowego tudzież kompensacja jest hydrauliczna, więc problemu i konieczności sprawdzania tego elementu nie ma. Moc na LPG to 158hp. Serwis gazowy co 10k km, regulacja drogowa co 20k km (czyli jak dla mnie to mały serwis co 2, a duży co 4 miesiące). Instalacja Stag Qnext (więcej info w wątku o LPG).
Jak masz jakieś pytania to pisz tu, albo na priv - tylko nie wysyłaj mi nr telefonu bo nie zadzwonię ;)

Podsumowując ja jestem zadowolony. Póki co przeleciałem na LPG jakieś 66k km.

Re: SILNIK 2.0 (120KW / 163KM) MPI

: 29 sie 2019, 08:47
autor: HUMBAK
A jak spisuje się ten silnik w połączeniu z automatyczną skrzynią biegów , i czy instalacja LPG ma wpływ na prace automatycznej skrzyni biegów?

Re: SILNIK 2.0 (120KW / 163KM) MPI

: 29 sie 2019, 15:12
autor: Piotrek
Ad. 1 do tego silnika lepiej sprawdza się manual, automat jest lekko ospały i, umówmy się, 196Nm nie zwala z nóg elastycznością
Ad 2. Rodzaj paliwa Pb/LPG nie wpływa na pracę skrzyni biegów. Zmiana biegu jest zaprogramowania i zależna od prędkości obrotowej i obliczeń komputera.