Optima 1.6 T-GDI 180km + 7DCT - recenzje, spalanie, osiagi
Re: Optima 1.6 T-GDI 180km + 7DCT - recenzje, spalanie, osiagi
Spalanie w mieście trzeba traktować dość ostrożnie, bo warunki drogowe w różnych miastach potrafią być skrajnie różne.
Re: Optima 1.6 T-GDI 180km + 7DCT - recenzje, spalanie, osiagi
Też się z tym zgodzę, bo na dobrą sprawę w mieście w korkach to każde auto dużo spali. Ja nie mieszkam w dużym mieście, nie pracuję w dużym mieście, więc praktycznie w korkach nie stoję wcale.
Re: Optima 1.6 T-GDI 180km + 7DCT - recenzje, spalanie, osiagi
Przywrócić ustawienia domyślne w audio, to rozwiązuje różne problemy.
Każda marka ma coś za uszami... Wszyscy testują rozwiązania na klientach. Zerknij tutaj: https://youtu.be/RotkQpf6uMg
Optima GT (2018)
Re: Optima 1.6 T-GDI 180km + 7DCT - recenzje, spalanie, osiagi
Ten "most dangerous" bentlej nie umywa się do P307 który potrafił w czasie jazdy wyłączyć kompletnie wszystko włącznie ze światłami, by po paru sekundach ponownie wrócić do normalnej pracy bez żadnego ostrzeżenia czy błędu w komputerze. Taki mały reset. Trochę upierdliwy w nocy poza miastem. Stwierdzone na 2 znanych mi egzemplarzach z początku produkcji.
-
- Posty: 112
- Rejestracja: 08 sty 2019, 23:52
- model samochodu: KIA OPTIMA 1.6 TGDI 180km, wer. L
Re: Optima 1.6 T-GDI 180km + 7DCT - recenzje, spalanie, osiagi
Wracam. Jeszcze do problemu omawianego przez petryna. Ostatnio parę razy zdarzyło mi się, że chciałem dynamicznie wystartować z jakiegoś skrzyżowania. Nie to żeby się ściągać czy coś, tylko mam moc, więc mogę to zrobić bezpiecznie i dymaicznie. A ty niestety niespodzianka. Jeden raz wybaczylem. Stałem na skrzyżowaniu delikatnie pod górkę i było delikatnie mokro. Wciskam gaz, a tam koła mielą w miejscu. I z dynamicznego ruszania wyszła dosyć niebezpieczna sytuacja. Drugi raz podobnie, chce ruszyć z niebezpiecznego skrzyżowania, które obecnie w Bydgoszczy remontuje. Gaz, a tam buksowanie kół podczas jazdy
KIA OPTIMA 1.6 TGDI 180KM, L sedan
Re: Optima 1.6 T-GDI 180km + 7DCT - recenzje, spalanie, osiagi
A gdzie dokładnie jest ta regulacja w przypadku LEDów? Zajrzałem wczoraj z latarką pod maskę i nie za bardzo widzę tam coś co umożliwiałoby ustawienie wysokości. Jest tam jakieś pokrętło/śruba na wierzchu, bo same lampy są mocno zabudowane i tam nie zaglądałem.mjrPit pisze: ↑26 maja 2019, 22:15 mam dokładnie te same odczucia. Po wyjeździe z salonu światła mijania świeciły za krótko, sprawdziłem i okazało się że są mega nisko ustawione. Całe szczęście jest regulacja mechaniczna pod maską i można je podnieść. Podniosłem sam sprawdzając na ścianie w garażu i obecnie jest dobrze - świecą dosyć daleko, wprawdzie tylko dwa razy miałem trasę w nocy ale nikt mi nie mrugał że go oślepiam więc raczej jest ok. Za to długich teraz nie mam, świecą totalnie w kosmos i nic nie oświetlają drogi, co najwyżej znaki z oddali szybciej widać i oślepiam ptaki w koronach drzew
-
- Posty: 176
- Rejestracja: 29 mar 2019, 11:13
- model samochodu: Kia Optima 1.6 t-gdi L+ Navi
- Lokalizacja: Łęczyca
Re: Optima 1.6 T-GDI 180km + 7DCT - recenzje, spalanie, osiagi
Niestety ustawienia domyślne nic nie dają, już drugi raz tak się zrobiło a żeby było smieszniej to jest takie cykanie co jakiś czas jak by się zwarcie robiłoGrzesB pisze: ↑29 maja 2019, 13:49Przywrócić ustawienia domyślne w audio, to rozwiązuje różne problemy.
Każda marka ma coś za uszami... Wszyscy testują rozwiązania na klientach. Zerknij tutaj: https://youtu.be/RotkQpf6uMg
Optima 1.6 T-GDi L + Navi
Re: Optima 1.6 T-GDI 180km + 7DCT - recenzje, spalanie, osiagi
Na obudowie reflektora (pas przedni pod maską) jest takie oznaczenie U<-->D a centralnie za nim na wprost z tyłu reflektora jest otwór przez który wkłada się śrubokręt i kręci zębatką
Re: Optima 1.6 T-GDI 180km + 7DCT - recenzje, spalanie, osiagi
Witam wszytskich
Od 2-3msc robię przymiarki pod Optime, właśnie wersje z tytułu 1.6 T-GDI 7DCT wariant L + TEC + KSS.
Ale...
Czytam tak kolegów wypowiedzi widzę tutaj dużo mankamentów auta
1) szarpanie na zimny
2) Światła LED - które są moim must have, w sensie dobre
3) Awaryjna skrzynia
4) problemy z przyczepnością
Dochodzę do wniosku, że poczekam jeszcze minimum pół roku i zobaczę jak się sytuacja rozwinie. Będę monitorował wątek
Od 2-3msc robię przymiarki pod Optime, właśnie wersje z tytułu 1.6 T-GDI 7DCT wariant L + TEC + KSS.
Ale...
Czytam tak kolegów wypowiedzi widzę tutaj dużo mankamentów auta
1) szarpanie na zimny
2) Światła LED - które są moim must have, w sensie dobre
3) Awaryjna skrzynia
4) problemy z przyczepnością
Dochodzę do wniosku, że poczekam jeszcze minimum pół roku i zobaczę jak się sytuacja rozwinie. Będę monitorował wątek
Re: Optima 1.6 T-GDI 180km + 7DCT - recenzje, spalanie, osiagi
Jeśli tylko w przyszłym roku (wiosna) nic nie pokombinują (zależy mi na TEC) to Optima w konfiguracji jak napisałeś jest moim typem na zmianę.
Te uwagi które napisałeś są różnej wagi.
Ad1. ponoć ma być poprawka
Ad2. jedno co mnie martwi to brak spryskiwaczy- czyli mniejsza jasność. Póki co nikt obiektywnie nie zmierzył/porównał np. z ksenonami. Regulacja manualna rozwiązuje problem wysokości (w Octavii jest podobny problem z LEDami, ja zresztą moje kesenony tez doregulowywałem).
Ad3. O DSG też twierdzą że awaryjna- póki co 110kkm bez problemów
Ad4. W Octavii 1.4 FSI 150KM DSG - też zdarza mi się zerwać przyczepność przy ruszaniu.I to opon klasy premium.
Te uwagi które napisałeś są różnej wagi.
Ad1. ponoć ma być poprawka
Ad2. jedno co mnie martwi to brak spryskiwaczy- czyli mniejsza jasność. Póki co nikt obiektywnie nie zmierzył/porównał np. z ksenonami. Regulacja manualna rozwiązuje problem wysokości (w Octavii jest podobny problem z LEDami, ja zresztą moje kesenony tez doregulowywałem).
Ad3. O DSG też twierdzą że awaryjna- póki co 110kkm bez problemów
Ad4. W Octavii 1.4 FSI 150KM DSG - też zdarza mi się zerwać przyczepność przy ruszaniu.I to opon klasy premium.