Zrobiłem rozeznanie w temacie zamontowania dodatkowego zabezpieczenia do Optimy GT (sedan). Ampire WFS300-BT bo tak nazywa się to zabezpieczenie. Diler w salonie powiedział mi żebym mu podesłał instrukcje montażu urządzenia. Po kilku dniach odpisał że po konsultacji z kierownikiem serwisu jest możliwość zainstalowania takiego zabezpieczenia bez utraty gwarancji ale u nich w serwisie. Równocześnie zapytałem też w serwisie zajmującym się instalacją takiego zabezpieczenia ile by to kosztowało z montażem 1500 zł (ProAudio Tychy) czas montażu około 4 godz. ( no ale w tedy jak się dowiedziałem od dilera KIA tracimy gwarancję na coś tam...). Na stronie creativ.net.pl jest dostępne takie urządzenie za około 1100 zł. Jednak do urządzenia trzeba wgrać odpowiednie oprogramowanie dla danego modelu samochodu. Otrzymałem informację od sprzedawcy w sklepie creativ że mogą wgrać takie oprogramowanie bo mają do KIA optima z 2017 r. więc pozostaje tylko dogadać się z serwisem KIA o montaż takiego zabezpieczenia. Minusem takiego rozwiązanie jest to że wówczas nie mamy gwarancji na urządzenie której udziela serwis montujący na 36mc.
Czy ktoś z forumowiczów może miał już styczność z takim zabezpieczeniem w samochodzie?
Keyless - częsciowa deaktywacja
Re: Keyless - częsciowa deaktywacja
Kia Optima GT (2018) Gravity Blue
Re: Keyless - częsciowa deaktywacja
Podłączę się i odświeżę ten temat. Otóż przeglądałem na YT filmiki nawiązujące do tematyki dostępu bez kluczykowego oraz sposobów zabezpieczania się przed kradzieżą "na walizkę" i poza wspomnianym w temacie keyprotectorem (za jedyne ponad 500 PLN) oraz wszelkiego rodzajami etui odcinającymi połączenia radiowe kluczyk-auto, trafiłem na filmik pokazujący możliwość wyłączenia wspomnianego systemu z poziomu pilota + wciśniecie przycisku na klamce w autach grupy VW. I teraz pytanie, czy od czasu ostatnich wpisów w tym temacie (początek 2018) Kia zrobiła jakiś update softu który pozwoliłby na deaktywację wspomnianego systemu?
Pozdrawiam
PS.
omyłkowo zamieściłem podobny post na Kia Stonic, przepraszam za dublowanie...
Pozdrawiam
PS.
omyłkowo zamieściłem podobny post na Kia Stonic, przepraszam za dublowanie...
Re: Keyless - częsciowa deaktywacja
Ja od 3 dni mam KeyLessProtektor i daje radę. Jak się uzbroi to pilot jest "martwy". Nie uzbraja się w czasie jazdy.
Aczkolwiek zaskoczył mnie uzbrojeniem się w czasie postoju i i nie mogłem odpalić silnika, a zastawiałem bramę i musiałem szybko odjechać Zanim się połapałem chwilę zajęło
Aczkolwiek zaskoczył mnie uzbrojeniem się w czasie postoju i i nie mogłem odpalić silnika, a zastawiałem bramę i musiałem szybko odjechać Zanim się połapałem chwilę zajęło
Optima GT 2.0T MY19
Re: Keyless - częsciowa deaktywacja
Jak tam się sprawuje keyless protector?VanB pisze: ↑28 mar 2019, 08:56 Ja od 3 dni mam KeyLessProtektor i daje radę. Jak się uzbroi to pilot jest "martwy". Nie uzbraja się w czasie jazdy.
Aczkolwiek zaskoczył mnie uzbrojeniem się w czasie postoju i i nie mogłem odpalić silnika, a zastawiałem bramę i musiałem szybko odjechać Zanim się połapałem chwilę zajęło
Re: Keyless - częsciowa deaktywacja
Bez problemu
Tylko "inteligentna klapa tylna" przestała mieć sens. Jak się nie poklepiesz po kieszeni to się nie otworzy. A przecież została wymyślona po to żeby działać jak masz 2 ręce zajęte, a jak masz 2 ręce zajęte to się nie poklepiesz po kieszeni ....
A poza tym robi robotę
Tylko "inteligentna klapa tylna" przestała mieć sens. Jak się nie poklepiesz po kieszeni to się nie otworzy. A przecież została wymyślona po to żeby działać jak masz 2 ręce zajęte, a jak masz 2 ręce zajęte to się nie poklepiesz po kieszeni ....
A poza tym robi robotę
Optima GT 2.0T MY19