lukaszz pisze: ↑06 cze 2019, 23:31
Ja np swojego GT Line zamówiłem w połowie lutego, a odebrałem w połowie maja. Bardzo szybko i sprawnie poszło
@Eryk93, Ty tak na serio? Dajesz swój olej zgodny ze specyfikacją podawaną przez producenta, serwis robi wymianę, wbija wszystko w książkę. Czemu ktokolwiek miałby to kwestionować?
Jakie są argumenty za tym, aby swój olej wieźć na wymianę oleju, a nie zostawić wszystko serwisowi ?
1. W serwisie leją olej Orlenu...
2. ... i kasują za to jakieś chore pieniądze!
To chyba wystarczające argumenty żeby pochylić się nad kupnem oleju we własnym zakresie
Witam wszystkich.
Z ciekawością przeczytałem dotychczasowe wpisy i w sumie potwierdzam zastrzeżenia dotyczące świateł i lekkiego szarpania na zimno.
Moją Optimę zamówiłem pod koniec grudnia. Wyprodukowali ją na początku stycznia a odebrałem w drugiej połowie marca. Spalanie wg. Fuelio mam średnie 7,8. Ale spokojnie potrafię zejść poniżej 6.
Jeździ się super.
Z nieprzyjemnych historii to jak na razie jedynie złamane mocowanie siatki w bagażniku. W sedanie te dalsze uchwyty zrobili ze słabej jakości plastiku i jeden złamał się mimo że siatka nie była naciągnięta nadmiernie. Serwis wziął to na klatę i wymienił ale twierdzą że tego gwarancja nie obejmuje...
Mam pytanie czy już coś się wyklarowało w sprawach:
1. Szarpanie na zimnym/ograniczona moc
2. Uślizg przedniej osi
3. Dziura między światłami
Czy po zgłoszeniach do serwisu pomogli coś? Pomogą coś się dzieje wyżej?
PS. Nie jestem ekspertem, ale na forum zrobiło się dużo tematów o Optimie 1.6 T-GDI i jest mały chaos (wg mnie).
hubearth pisze: ↑13 cze 2019, 12:36
Witam wszystkich serdecznie!
Mam pytanie czy już coś się wyklarowało w sprawach:
1. Szarpanie na zimnym/ograniczona moc
2. Uślizg przedniej osi
3. Dziura między światłami
Czy po zgłoszeniach do serwisu pomogli coś? Pomogą coś się dzieje wyżej?
PS. Nie jestem ekspertem, ale na forum zrobiło się dużo tematów o Optimie 1.6 T-GDI i jest mały chaos (wg mnie).
Endi501 pisze: ↑07 cze 2019, 09:09
Bo serwis leje orlen platinum a w książce serwisowej producent rekomenduje Total Quartz o specyfikacji 5w30 ACEA A5/B5 ja zrobiłem już 1000 km i będę wymieniał olej po ok 1500 i olej Millers Oils EE Longlife ECO 5w30 5l bardzo dobry
ps. jak to jest że w książce piszą total quartz, a na szybie bagażnika mam naklejkę orlen platinum
Importer (tutaj KMP) podpisuje po prostu umowę z dostawcą smarowideł i płynów na dany rynek. Dostawca ma wyłączność na ASO danego producenta i może się tym chwalić publicznie i tyle.
Normalny deal.
A to że producent dostał na innym etapie jakąś kwotę za umieszczenie czyjegoś logo w instrukcji to inna sprawa.
A co do ciśnienia w oponach: oficjalne zalecenie to 2,35 przód i tył na lekko. Jak dla mnie zdecydowanie za mało, jeżdżę na 2,7.
Natomiast dla pełnego obciążenia to 2,35 / 2,9. Przyznam, że nigdy nie jeździłem na takiej dysproporcji i wygląda to dziwnie.
Mówa o kombi na felgach 16/17"