W "L" nie ma 360.
Pakiety TECH i NAV czy warto?
Re: Pakiety TECH i NAV czy warto?
Jak na audio "premium" za dopłatą do samochodu z tego segmentu to ten Harman jest jak dla mnie słabiutki. Słabo się KIA postarała w tej sytuacji
Re: Pakiety TECH i NAV czy warto?
kon jakie premium? HK w optimize to średniak a nie premium I nikt tego tak nie nazywa (a przynajmniej ja sie z czymś takim nie spotkałem). Poza tym czego się spodziewasz za 2500zł? Nagłośnienie premium masz w markach premium bo wtedy I materiały użyte do produkcji system dżwiekowego I wyciszenie samochodu są inne.
Kia Optima L DOHC 2.0 Pb
Re: Pakiety TECH i NAV czy warto?
Premium - mam na myśli to, że muszę sobie osobno zamówić i dopłacić (4300) i otrzymuje za to produkt, który ma być lepszy od standardu. Sygnowane znaną marką, która chyba jest "premium".
(przynajmniej tak się to próbuje sprzedawać)
A to że gra jak średniak to wiem.
(przynajmniej tak się to próbuje sprzedawać)
A to że gra jak średniak to wiem.
Re: Pakiety TECH i NAV czy warto?
Premium to jest Mark Levinson w Lexusie. W Kia mamy jakiś prosty zestaw HK, który na pewno nie jest premium, ale wielu osobom to wystarcza (ja się do nich zaliczam).
Optima GT (2018)
-
- Posty: 528
- Rejestracja: 27 lut 2017, 00:27
- model samochodu: Optima SW GTLine
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Pakiety TECH i NAV czy warto?
Słuchałem różnych zestawów i jakie źródło taka będzie muzyka. Ten harman za mocno dźwięku nie podbija, ale jak się do niego wrzuci bardzo dobrej jakości plik po kablu albo USB to gra jak sprzęty premium i praktycznie różnicy nie widać, powiedziałbym nawet że jak na te pieniądze i tą klasę to gra bardzo dobrze.
A sam pakiet, po ponad 100k km przejechanych ja bardzo polecam.
A sam pakiet, po ponad 100k km przejechanych ja bardzo polecam.
SW GTLine Black & SW GT Black
Re: Pakiety TECH i NAV czy warto?
Według mnie są dwa główne powody dla, których warto brać Tech Nav.
1. Aktywny tempomat 0 - 180 km/h z szerokim zakresem ustawienia odległości od poprzedzającego pojazdu. I to na prawdę działa tak na autostradzie jak i w korkach.
2. Nawigacja, oczywiście o ile jest online i może pokazywać natężenie ruchu.
W trakcie użytkowania 70k km mogę dorzucić jeszcze kilka plusów tego pakietu: system automatycznego ostrzegania przed kolizjami i hamowania, który na prawdę działa ale dopiero kiedy musi. Asystent pasa ruchu też działa poprawnie, ale tylko przy prędkościach dopuszczalnych, tzn. na drogach krajowych poprawnie skręca (wyrabia się w zakrętach) przy prędkościach do 90 km/h. Na ekspresówkach 120-130, a na autostradach daje radę do ok 160 km/h.
Ja brałem ten pakiet głównie ze względu na tempomat, ale teraz korzystam w zasadzie ze wszystkiego, automatyczne światła też są wygodne, więc ja mogę spokojnie polecić.
1. Aktywny tempomat 0 - 180 km/h z szerokim zakresem ustawienia odległości od poprzedzającego pojazdu. I to na prawdę działa tak na autostradzie jak i w korkach.
2. Nawigacja, oczywiście o ile jest online i może pokazywać natężenie ruchu.
W trakcie użytkowania 70k km mogę dorzucić jeszcze kilka plusów tego pakietu: system automatycznego ostrzegania przed kolizjami i hamowania, który na prawdę działa ale dopiero kiedy musi. Asystent pasa ruchu też działa poprawnie, ale tylko przy prędkościach dopuszczalnych, tzn. na drogach krajowych poprawnie skręca (wyrabia się w zakrętach) przy prędkościach do 90 km/h. Na ekspresówkach 120-130, a na autostradach daje radę do ok 160 km/h.
Ja brałem ten pakiet głównie ze względu na tempomat, ale teraz korzystam w zasadzie ze wszystkiego, automatyczne światła też są wygodne, więc ja mogę spokojnie polecić.
OPTIMA GT +tech 2017
-
- Posty: 67
- Rejestracja: 05 lip 2018, 14:23
Re: Pakiety TECH i NAV czy warto?
A ja dodam że asystent pasa ruchu jest słaby, z jednego względu. Jak "puszcza",znaczy zielona ikonka gaśnie, to w żaden sposób o tym nie informuje, kończy się tym że najczęściej jadąc na jednopasmowej jezdni na zakręcie wjeżdżamy w buraki... tj. na wprost.
Na drogach ekspresowych/autostradach trzyma dobrze. Co nie zmienia faktu że moim zdaniem powinna w takich przypadkach wibrować kierownica.
Na drogach ekspresowych/autostradach trzyma dobrze. Co nie zmienia faktu że moim zdaniem powinna w takich przypadkach wibrować kierownica.
KIA OPTIMA 2.0 Pb CVVL MT L 2018 SW
Re: Pakiety TECH i NAV czy warto?
Gdyby za każdym razem były wibracje kierownicy, to dłuższą trasa byłaby tak samo przyjemna jak szychta z młotem pneumatycznym albo szlifierką oscylacyjną. Przecież to co chwilę się włącza i wyłącza.
Ja bardzo chwale sobie asystenta.
Pytanie w jakim trybie pracy masz go ustawionego?
Ja bardzo chwale sobie asystenta.
Pytanie w jakim trybie pracy masz go ustawionego?
Re: Pakiety TECH i NAV czy warto?
No asystent pasa ruchu to jak nazwa wskazuje asystent, a nie autopilot i ma za zadanie pomóc w sytuacjach kryzysowych, a nie prowadzić za nas auto... ja osobiście nie wyobrażam sobie jazdy jakby mi kierownica co chwilę wibrowała bo asystent przestaje ogarniać linie (na drogach jednopasmowych jest to baaaardzo częste...)marcus1212 pisze: ↑01 sie 2019, 17:42 A ja dodam że asystent pasa ruchu jest słaby, z jednego względu. Jak "puszcza",znaczy zielona ikonka gaśnie, to w żaden sposób o tym nie informuje, kończy się tym że najczęściej jadąc na jednopasmowej jezdni na zakręcie wjeżdżamy w buraki... tj. na wprost.
Na drogach ekspresowych/autostradach trzyma dobrze. Co nie zmienia faktu że moim zdaniem powinna w takich przypadkach wibrować kierownica.
Kia Optima 1.6 T-GDI GT Line +TECH