Podsumowanie usterek CEED3

forum użytkowników modelu Ceed
tomanek
Posty: 197
Rejestracja: 17 maja 2020, 12:36
model samochodu: Ceed SW 1.4 T-GDI

Re: Podsumowanie usterek CEED3

Post autor: tomanek »

U mnie skrzypiała tylna klapa, ale dawała taki efekt, że nieraz wydawalo mi się ze to coś w srodkowym słupku. Po wyregulowaniu wszystko ok.
Kiedyś tez wydawało mi sie że coś w kokpicie lata, okazało sie że to okulary przeciwsłoneczne w schowku koło lusterka wstecznego postukiwały :D
Teraz po 45 tyś km jak mocno docisnę łokieć, to lekko trzeszczy podłokietnik, poza tym ok. Gdzieś chyba było na forum jak to naprawić, ale nie mogę znaleźć. Proszę o linka jak ktoś wie gdzie to jest.
Ogóle uważam ze to solidnie zmontowane auto.
pepe3
Posty: 26
Rejestracja: 07 lut 2021, 23:04

Re: Podsumowanie usterek CEED3

Post autor: pepe3 »

Dzisiaj przy okazji corocznej konserwacji poprawiłem odstającą klapkę wlewu paliwa. Po demontażu nadkola wszystko widać jak na dłoni i bezproblemowo można ją wyregulować przez właściwe przykręcenie rury wlewowej paliwa.
ziomekw715
Posty: 10
Rejestracja: 06 sie 2021, 13:42
model samochodu: KIA CEED 3 gen

Re: Podsumowanie usterek CEED3

Post autor: ziomekw715 »

@krgorny:
Też tak mam że po prawej stronie mi coś trzeszczy/strzela. Mój co prawda jest z 2018r a użytkuję go od marca tego roku ale pod względem dźwięków strasznie mnie wkurza. Klapa bagażnika puka, z prawej strony strzela coś przy drzwiach chyba te plstyki piano black i przy szybie przedniej mam jakieś dziwne dźwięki jakby piasek dostał się między szybę a plastik przy wycieraczkach.... meh
Adriano32
Posty: 1
Rejestracja: 07 paź 2021, 18:37
model samochodu: KIA CEED 1,5 T-GDI, 160 KM, 6 MT

Re: Podsumowanie usterek CEED3

Post autor: Adriano32 »

Dobry, za trzy tygodnie dostanę swoją kijankę o silniku 1,5T-GDI, 160 KM, 6 MT za 83 tys. Jeszcze jest w produkcji i nigdy nie brałem z salonu, ma ktoś jakieś cenne rady na co zwracać uwagę , co w tych nowych modelach może strzelić na dzień dobry. Chodzi o to żeby dobrze go sprawdzić przed wpłatą wkładu własnego. Co ewentualnie może mnie zaskoczyć?
tadzionowy
Posty: 42
Rejestracja: 23 cze 2021, 19:08
model samochodu: Kia ceed sw

Re: Podsumowanie usterek CEED3

Post autor: tadzionowy »

Odbierałem koniec sierpnia zamówiony w maju ,kolor wyposażenie wiedziałem jakie będzie ,jazdy próbnej nie chciałem jedynie siadłem sobie jak jest w środku bo to był manual a zamówiłem w automacie , papiery salon dosłał zapłaciłem zarejestrowałem ,umówienie potem telefoniczne dnia odbioru i zobaczyłem pierwszy raz autko ,parę zdań informacji dostałem ,flaszeczkę wina Kia i wyjazd ,oglądać szczegółowo nie ma co ,nawalone elektroniki czy coś innego zawsze może się zepsuć ale gdyby tak myśleć to nawet roweru byś nie kupił ,odbierac i jazda ,
Awatar użytkownika
bielaPL
Posty: 321
Rejestracja: 06 maja 2021, 14:20
model samochodu: Kia Ceed 3 SW 1.0 T-GDi (M) 120KM

Re: Podsumowanie usterek CEED3

Post autor: bielaPL »

Adriano32 pisze: 07 paź 2021, 18:44 Dobry, za trzy tygodnie dostanę swoją kijankę o silniku 1,5T-GDI, 160 KM, 6 MT za 83 tys. Jeszcze jest w produkcji i nigdy nie brałem z salonu, ma ktoś jakieś cenne rady na co zwracać uwagę , co w tych nowych modelach może strzelić na dzień dobry. Chodzi o to żeby dobrze go sprawdzić przed wpłatą wkładu własnego. Co ewentualnie może mnie zaskoczyć?
obejrzyj karoserię czy nie ma rys oraz wnętrze czy tapicerka/podsufitka nie uwalona jakimś smarem lub plastiki porysowane
jedyne co cię może zaskoczyć że nie będzie za 3 tygodnie tylko później :D
zarathos
Posty: 258
Rejestracja: 08 cze 2018, 07:45
model samochodu: Kia Ceed 1.4 M T-GDI + manual
Kontakt:

Re: Podsumowanie usterek CEED3

Post autor: zarathos »

Adriano32 pisze: 07 paź 2021, 18:44 Dobry, za trzy tygodnie dostanę swoją kijankę o silniku 1,5T-GDI, 160 KM, 6 MT za 83 tys. Jeszcze jest w produkcji i nigdy nie brałem z salonu, ma ktoś jakieś cenne rady na co zwracać uwagę , co w tych nowych modelach może strzelić na dzień dobry. Chodzi o to żeby dobrze go sprawdzić przed wpłatą wkładu własnego. Co ewentualnie może mnie zaskoczyć?
Obchodzisz, sprawdzasz czy lakier jest ok, otwierasz drzwi i zamykasz czy coś nie puka nie wali, to samo klapa bagażnika, sprawdzasz czy jest wymagany ekwipunek (gaśnica, trójkąt). Możesz zerknąć pod maskę czy są wszystkie płyny ok jak masz wyjątkowe parcie. W środku czy czegoś nie połamali i tyle. Nie ma się co specjalnie przejmować. Jak coś ma paść, to po miesiącu coś z elektroniki :P
lethaljelly
Posty: 167
Rejestracja: 05 paź 2020, 19:46
model samochodu: Proceed GT MY24 AEB+PRE+Orange Fusion

Re: Podsumowanie usterek CEED3

Post autor: lethaljelly »

Adriano32 pisze: 07 paź 2021, 18:44 Dobry, za trzy tygodnie dostanę swoją kijankę o silniku 1,5T-GDI, 160 KM, 6 MT za 83 tys. Jeszcze jest w produkcji i nigdy nie brałem z salonu, ma ktoś jakieś cenne rady na co zwracać uwagę , co w tych nowych modelach może strzelić na dzień dobry. Chodzi o to żeby dobrze go sprawdzić przed wpłatą wkładu własnego. Co ewentualnie może mnie zaskoczyć?
Obejrzyj tylko czy ktoś czegoś nie zniszczył (najbardziej wnętrze czy tapicerka i pianoblacki są ok) później lakier. Jeżeli mechanicznie coś to masz gwarancje i i tak ci naprawią. Grunt żeby nie było jakiegoś uderzenia i przetarcia które może wyjść "na ciebie"

A tak poza tym, to kase wpłacasz zanim przychodzisz na oficjalny odbiór samochodu i wtedy protokół odbioru podpisujesz że wszystko jest ok...
emilek
Posty: 84
Rejestracja: 09 paź 2021, 19:46
model samochodu: Ceed GT-Line 1.5 MT Orange Fusion

Re: Podsumowanie usterek CEED3

Post autor: emilek »

Ma ktoś wersję po FL i może się wypowiedzieć na temat wyciszenia (zwłaszcza tyłu i tylnych nadkoli). Jest lepiej niż w wersji przed FL?
Poważnie zastanawiam się nad wersją GT-Line. Testowałem rok temu i to wyciszenie było słabe.
lethaljelly
Posty: 167
Rejestracja: 05 paź 2020, 19:46
model samochodu: Proceed GT MY24 AEB+PRE+Orange Fusion

Re: Podsumowanie usterek CEED3

Post autor: lethaljelly »

emilek pisze: 09 paź 2021, 19:48 Ma ktoś wersję po FL i może się wypowiedzieć na temat wyciszenia (zwłaszcza tyłu i tylnych nadkoli). Jest lepiej niż w wersji przed FL?
Poważnie zastanawiam się nad wersją GT-Line. Testowałem rok temu i to wyciszenie było słabe.
Mam FL hatchback. Wyciszenie chyba tylko w kombii było problematyczne, hatchback niczym nie odstaje od głupiego Leona Octavii i Civica (porównywałem wszystko i jeżdżę teraz Ceedem)

Najgorsze jest 70-80kph i szorstki asfalt wtedy słychać nadkola ale znowu przy autostradowych prędkościach jest OK (na poziomie innych aut ale lepiej niż Civic) - przy niskich prędkościach <50km/h ceed wygrywa bo silnik 1.5t-gdi praktycznie jest niesłyszalny, leci sie jak elektrykiem

Aktualnie żaden kompakt nie wyróżnia się wyciszeniem, nie ma co na to zwracać uwagi. Dopiero od Skody Superb zaczyna się naprawdę cicha jazda

No dobra, wyróżnia się wyciszeniem Corolla bo tam silnik ryczy przy każdym wciśnięciu gazu

Najbardziej zwracałem uwagę na komfort ale tłumienia dziur naszych polskich i tutaj Ceed i o dziwo Corolla były chyba najlepszymi samochodami, biły całego VAGa i resztę na głowę
ODPOWIEDZ

Wróć do „Kia Ceed”