Podsumowanie usterek CEED3

forum użytkowników modelu Ceed
raulmaster
Posty: 6
Rejestracja: 11 paź 2021, 12:49
model samochodu: Kia Ceed III

Re: Podsumowanie usterek CEED3

Post autor: raulmaster »

W moim przypadku po pierwsze czuć pod pedałem delikatny skok w jednym miejscu, 1/3 głębokości sprzęgła. A z czasem zaczyna to dosyć mocno stukać zarówno przy wciskaniu jak i popuszczaniu sprzęgła.
Slaw.O
Posty: 7
Rejestracja: 11 paź 2021, 17:23
model samochodu: KIA CEED III SW 2021 L+BL+AEB
1.5 T-GDI 7DCT

Re: Podsumowanie usterek CEED3

Post autor: Slaw.O »

krgorny pisze: 11 paź 2021, 17:55 Nie wiem czy ceed coś zaoszczędziło, ale no brakuje tutaj kropki nad i.
Mam Ceed'21 L+BL3 SW i hałas faktycznie pochodzi głównie od opon, przez bagażnik, który robi za pudło rezonansowe (szczególnie słyszalne, gdy bagażnik jest pusty). Niestety, ale w bagażniku, nawet w tej wersji wyposażenia, nie ma żadnego wygłuszenia... Zastanawiam się nad zrobieniem tego na własną rękę, oklejając odpowiednimi matami. Opony Michelin w zestawie też do najcichszych nie należą.
pepe3
Posty: 26
Rejestracja: 07 lut 2021, 23:04

Re: Podsumowanie usterek CEED3

Post autor: pepe3 »

Wystarczy podkleić wygłuszeniem półkę- podłogę bagażnika i już jest dużo lepiej. Bez klejenia do blach nadwozia - żaden ekspert przy zakupie nie będzie zarzucał ukrywania napraw blacharskich.
ryj3k
Posty: 69
Rejestracja: 12 kwie 2021, 11:25
model samochodu: CEED 1.5 TGDI DCT

Re: Podsumowanie usterek CEED3

Post autor: ryj3k »

Zrobiłem w SW wygłuszenia nadkoli i bagażnika. Opony jak było słychać tak słychać je dalej :lol:
tomanek
Posty: 197
Rejestracja: 17 maja 2020, 12:36
model samochodu: Ceed SW 1.4 T-GDI

Re: Podsumowanie usterek CEED3

Post autor: tomanek »

pepe3 pisze: 11 paź 2021, 19:09 Wystarczy podkleić wygłuszeniem półkę- podłogę bagażnika i już jest dużo lepiej. Bez klejenia do blach nadwozia - żaden ekspert przy zakupie nie będzie zarzucał ukrywania napraw blacharskich.
Zrobiłeś cos takiego u siebie? Widać różnicę? Mógłbyś polecić czym to podkleić, jakiś link... Tak podpytuje bo dla mnie to zupelnie obcy temat..
a8kaminski
Posty: 9
Rejestracja: 03 paź 2021, 23:25
model samochodu: Renault Thalia

Re: Podsumowanie usterek CEED3

Post autor: a8kaminski »

Będę niebawem testował proceed.
Zobaczymy czy będzie różnica czy nie.
Wersja 1.5 w automacie w gtline.
Jak będzie tak samo to wówczas będę myślał nad Leonem lub nowym 308.
lethaljelly
Posty: 167
Rejestracja: 05 paź 2020, 19:46
model samochodu: Proceed GT MY24 AEB+PRE+Orange Fusion

Re: Podsumowanie usterek CEED3

Post autor: lethaljelly »

a8kaminski pisze: 12 paź 2021, 15:46 Będę niebawem testował proceed.
Zobaczymy czy będzie różnica czy nie.
Wersja 1.5 w automacie w gtline.
Jak będzie tak samo to wówczas będę myślał nad Leonem lub nowym 308.
Testowałem Leona i przy ceedzie to jest pudełeczko z ledami choinkowymi w środku :( Strasznie czuć jak odchudzili to auto, no i w tej samej cenie to tapicerki straszna bieda i jeszcze ta belka skrętna na tylnej osi to już totalnie porażka i bagażnik w hatchback homeopatyczny bo wciskają mild hybrid na siłę.

Jeśli komuś faktycznie zależy na jakichkolwiek doznaniach ciszy to tylko superb, reszta kompaktów to nawet 1db się nie różnią. Wszystkie te pomiary "udawadniające" cokolwiek idą w piach gdy lekko inna nawierzchnia lub dziury produkuje kilka decybeli więcej... Testowałem chyba 6-7 modeli i to było niemożliwe do zróżnicowania (oczywiście oprócz superba - tam jest prawdziwe wyciszonko i komfort)

Jakbym miał Ceeda ocenić dźwiękowo na początku skali 1/10 to Leon miałby 1.5/10 a Superb 9/10 :D
a8kaminski
Posty: 9
Rejestracja: 03 paź 2021, 23:25
model samochodu: Renault Thalia

Re: Podsumowanie usterek CEED3

Post autor: a8kaminski »

lethaljelly pisze: 12 paź 2021, 18:15
a8kaminski pisze: 12 paź 2021, 15:46 Będę niebawem testował proceed.
Zobaczymy czy będzie różnica czy nie.
Wersja 1.5 w automacie w gtline.
Jak będzie tak samo to wówczas będę myślał nad Leonem lub nowym 308.
Testowałem Leona i przy ceedzie to jest pudełeczko z ledami choinkowymi w środku :( Strasznie czuć jak odchudzili to auto, no i w tej samej cenie to tapicerki straszna bieda i jeszcze ta belka skrętna na tylnej osi to już totalnie porażka i bagażnik w hatchback homeopatyczny bo wciskają mild hybrid na siłę.

Jeśli komuś faktycznie zależy na jakichkolwiek doznaniach ciszy to tylko superb, reszta kompaktów to nawet 1db się nie różnią. Wszystkie te pomiary "udawadniające" cokolwiek idą w piach gdy lekko inna nawierzchnia lub dziury produkuje kilka decybeli więcej... Testowałem chyba 6-7 modeli i to było niemożliwe do zróżnicowania (oczywiście oprócz superba - tam jest prawdziwe wyciszonko i komfort)

Jakbym miał Ceeda ocenić dźwiękowo na początku skali 1/10 to Leon miałby 1.5/10 a Superb 9/10 :D
Tylko jaki sens patrzeć na superb skoro to inna klasa auta? Nie można porównać limuzyny do kompaktu bo nie do końca to samo. Wiadomo że Superb, Passat, a4 czy insignia to zupełnie inna bajka. Auta na trasę idealne, ale do miasta lepsza alternatywa to kompakt i małe auta. Jak ktoś robi km po autostradzie to lepiej kupić klasę D niż kompakt bo to inna kultura jazdy i trochę inne pieniądze.
pepe3
Posty: 26
Rejestracja: 07 lut 2021, 23:04

Re: Podsumowanie usterek CEED3

Post autor: pepe3 »

tomanek pisze: 12 paź 2021, 15:32 Zrobiłeś cos takiego u siebie? Widać różnicę? Mógłbyś polecić czym to podkleić, jakiś link... Tak podpytuje bo dla mnie to zupelnie obcy temat..
Dałem do oklejenia matą głuszącą jakąś - taka samoprzylepna którą się dociska wałkiem. Dużo ciszej, dla mnie jest OK. Nie chcę dokładać kolejnych kilogramów i demontować wnętrza do lepszego wyciszania.
tomanek
Posty: 197
Rejestracja: 17 maja 2020, 12:36
model samochodu: Ceed SW 1.4 T-GDI

Re: Podsumowanie usterek CEED3

Post autor: tomanek »

Też nie chcialbym rozkładać wnetrza, zawsze cos pęknie, nie wskoczy na swoj miejce... Szkoda ze nie robiłeś sam, coś byś podpowiedział 😁
ODPOWIEDZ

Wróć do „Kia Ceed”