Jasna sprawa.
Bardzo pokrętna ta logika
ile ludzi tyle opini. moze niektorzy faktycznie jezdzą po krzywej drodze i z wiatrem.Sid pisze: ↑21 cze 2021, 15:37 A ja się powtórze, że moje auto nie ściąga. Nie neguje, że są problemy ze ściąganiem. Tylko zastanawiam się, dlaczego jednym ściąga, a drugim nie i co jest powodem ściągania? Raz wychodzi partia aut z problemami, a raz jest wszystko w porządku? Zawodzi kontrola w fabryce? A może jest to "nalot" konkurencji? Dziwne to jest.
Stuki w zawieszeniu to jakiś nowy problem? Zauważyłem je na jeździe testowej i właśnie modelem 2021 z przebiegiem 10k, poprzednie modele nic nie stukałyDomin_Kielce pisze: ↑22 cze 2021, 19:15 na 4 serwisie podczas jazdy próbnej mechanik stwierdził ze co 2 dzień ma ceed z problemem jak nie sprecanie ,to sprzeglo to brzecząca osłona turbiny, to stuki w zawieszeniu.
Manual czy automat? U mnie nie ma takiego problemu. Zbiera sie ladnie. Moze masz "znana usterke" w postaci zaolejonego sprzegla? Jakis oring potrafil puszczac olej i objawiaja sie to brakiem przyspieszenia lub jakimis dziuramikszysian pisze: ↑05 gru 2021, 23:14 Dane techniczne podają, że 1.5 T-GDI ma 20 KM i 11 Nm więcej niż 1.4. To jakiś żart. Jeździłem 2 lata 1.4. Po przesiadce na 1.5 mam wrażenie jakbym jechał jakimś 1.0. To jakaś porażka. 1.4 szedł żwawo od 1500 obrotów, a ten ma problem od 2000. Po naciśnięciu pedału najpierw słychać silnik, a za chwilę coś dopiero zaczyna się dziać. KIA zrobiła tym silnikiem spory krok w tył.