C3 1.0 T-GDI w kombi
Re: C3 1.0 T-GDI w kombi
Pamiętaj że te 1.4 120km w brawo to 4 cylindry, napewno inna kultura pracy. Jeździłem też ceedem 1.4 140km i mocy było dużo więcej i inny dzwiek silnika taki bardziej aksamitny. 1.0 żeby zbierał się tak jak 1.4 trzeba kręcić wyżej z jakieś 500 obr do 1000 Jeśli chodzi o spokojna jazdę, nie pisze tu o emeryckiej 1.0 powinno być bardziej ekonomiczne. Nie wiem jak z trwałością, ale wiem że te silniki mają już ponad 150 tys przelotu i jeżdżą dalej. Może jest ktoś na forum kto ma większe doświadczenia i podzieli się tu nimi z nami:-)
Re: C3 1.0 T-GDI w kombi
Obowiązkowo daj znać jak odbierzesz samochód i napisz jakie wrażenia. Na kiedy masz termin odbioru? Bierzesz z nowego rocznika czy wyprzedaż? Za ile udało Ci się go kupić?
- bielaPL
- Posty: 331
- Rejestracja: 06 maja 2021, 14:20
- model samochodu: Kia Ceed 3 SW 1.0 T-GDi (M) 120KM
Re: C3 1.0 T-GDI w kombi
Wyprzedaż 2020 biały wersja M. 71k PLN. Koniec maja powinienem odebrać
Re: C3 1.0 T-GDI w kombi
Wow cena rewelacja:-) Ładne upusty musisz mieć:-D
- bielaPL
- Posty: 331
- Rejestracja: 06 maja 2021, 14:20
- model samochodu: Kia Ceed 3 SW 1.0 T-GDi (M) 120KM
Re: C3 1.0 T-GDI w kombi
Odebrałam dzisiaj. I kilka odpowiedzi na moje pytania
-dzwiek 3 cylindrów słychać, głównie jak się daje gazu, jak ktoś ma na to uczulenie to lepiej 4 cyl brać
-150 jeszcze nie sprawdzałem, przy jakiś 125-130 licznikowych ma już 3tys obrotów
-na 2 biegu pociągnie przy toczeniu się
-odcinke później będę testował
-spalanie z kompa na spokojnej trasie Łódź Warszawa + trochę lokalnych korków wyszło 5.9
Ciąg dalszy nastąpi za 1000km
-
- Posty: 717
- Rejestracja: 22 maja 2020, 12:55
- model samochodu: Stonic 1.0 120
Re: C3 1.0 T-GDI w kombi
Miałem ceeda 1.6 122, Rio 1,4 109 teraz stonic 1.0 120. 1.0 120 najdynamiczniejszy ale nie wiem jak w innych modelach - stonic słabo wyciszony.
Re: C3 1.0 T-GDI w kombi
Czyli jesteś zadowolony?bielaPL pisze: ↑28 maja 2021, 21:53Odebrałam dzisiaj. I kilka odpowiedzi na moje pytania
-dzwiek 3 cylindrów słychać, głównie jak się daje gazu, jak ktoś ma na to uczulenie to lepiej 4 cyl brać
-150 jeszcze nie sprawdzałem, przy jakiś 125-130 licznikowych ma już 3tys obrotów
-na 2 biegu pociągnie przy toczeniu się
-odcinke później będę testował
-spalanie z kompa na spokojnej trasie Łódź Warszawa + trochę lokalnych korków wyszło 5.9
Ciąg dalszy nastąpi za 1000km
Czekam na Twoje dalsze spostrzeżenia:-D
A jak oceniasz wygłuszenie?
- bielaPL
- Posty: 331
- Rejestracja: 06 maja 2021, 14:20
- model samochodu: Kia Ceed 3 SW 1.0 T-GDi (M) 120KM
Re: C3 1.0 T-GDI w kombi
Za tą kasę zadowolony. Jako rodzinne autko jest super. Wygłuszenie jest średnie. Te nadkola rzeczywiście są skromnie wyciszone. W fiacie był taki filcowaty materiał. Tutaj takie plasticzki.
Jestem też już po pierwszym tankowaniu. 6.7 z kompa i 6.3 z wyliczeń. Jest dobrze .
Re: C3 1.0 T-GDI w kombi
fajnie bo nowy - ja za 71 mialem opcje 2020 1.4Tgdi L + Biznes Line z przebiegiem 12 tys, pakiet zima, kombi.. brązowy..
a co do wyciszenia to kombi faktycznie sie od bagaznika niesie.. jak masz zaprzyjaznione caraudio w okolicy to mozna pomyslec o przyklejeniu maty wygluszajacech pod te polki kolo zapasowe schowki nadkola itd.. caly tyl wyciszyc troche.. pomoże na hałas.
Mess with the best
Die like the rest
Die like the rest