@cristoforos95
- tak, jest na to akcja, ale tylko dla tych co się zgłoszą z problemem, tak jak z podłokietnikiem. Powodem jest źle dobrane małe łożysko w mechanizmie wspomagania które najzwyczajniej nie wytrzymuje występujących sił. Skutkuje to "szuraniem" z kolumny kierownicy. Ta usterka zapewne czeka wielu z nas.Kierownica zaczęła „trzeć”
Co do krzywości naszych ceedów. Moim poprzednim autem było Clio 4 RS (nowe), jeździło ok, zero zdarzeń. Po pewnym czasie ~4 lata po tym jak opony miały już nabite trochę kilometrów, zaczęło mocno ściągać w prawo. Geometria sprawdzona w 2 punktach. Wynik, auto było tak krzywe że po wyregulowaniu prawego na max do przodu, lewego na max do tyłu, i tak brakowało 1,5mm! Tył nie dawał dużego pola manewru bo tam jest belka.
Piszę to po to żeby pokazać że akurat Renault nie jest wzorem jeśli chodzi o trzymanie wymiarów.
Natomiast z drugiej strony, nie będąc adwokatem diabła, miałem pod tyłkiem wiele różnych samochodów i takie zachowanie występuje prawie zawsze i nasila się wraz ze wzrostem rozmiaru kół. Potwierdzę też "hipotezę rocznikową", moja sztuka jest produkcji Q2 2020 i ściąga, jednak nieznacznie w porównaniu z filmikiem. Powiedzmy tak 1/3 tego co można obejrzeć. Dodatkowo, w moim odczuciu argument o braku prawdziwego zera w układzie kierowniczym jest trafny bo to wygląda tak że jak zostawisz kierownice tak będzie jechało. Trochę w lewo lub trochę w prawo.