Stukanie przy maksymalnym skręcie po ust zbieżności?

forum użytkowników modelu Ceed
qiub
Posty: 2
Rejestracja: 02 maja 2019, 23:27
model samochodu: Kia ceed kombi 2010

Stukanie przy maksymalnym skręcie po ust zbieżności?

Post autor: qiub »

Witam,
Kilka dni temu miałem komputerowo ustawianą zbiezność, po tym zabiegu zauważyłem, że stuka przy pełnym skręcie przy wolnej jeździe.
Czy to zbieg okoliczności czy mogło być coś uszkodzone przy ustawianiu? Mam podstawy by reklamować i prosić o korektę/naprawę czy to raczej zbieg okoliczności? Proszę o doradzenie,

Auto kia ceed kombi 2010r
JaWa
Posty: 277
Rejestracja: 10 paź 2018, 12:45
model samochodu: Rio

Re: Stukanie przy maksymalnym skręcie po ust zbieżności?

Post autor: JaWa »

Komputerowo w sensie: geometria w 3D była robiona?
Co Twoim zdaniem stuka? - mogły się zmienić naprężenia i zawieszenie złapało gdzieś luzy (wtedy dana część do wymiany i jeszcze raz geometria do zrobienia), albo np opona może delikatnie trzeć o nadkole, albo zawieszenie jeszcze się układa po geometrii i obserwować, albo coś jeszcze innego :P
qiub
Posty: 2
Rejestracja: 02 maja 2019, 23:27
model samochodu: Kia ceed kombi 2010

Re: Stukanie przy maksymalnym skręcie po ust zbieżności?

Post autor: qiub »

Nie wiem czy 3d, poprostu komputerowo bylo mierzone . Zerkne jeszcze jutro czy cos nie ociera, z tymi luzami i ponownym ustawianiem to niestety slaba opcja, oby sie obylo bez tego :) nie wiem co stuka, na sluch cos przy lewym kole, ale moze po otwarciu prawego okna okaze sie ze z prawej ..., raczej lewa ale kto wie, nawet zona zauwazyla stukanie i dziwne ze akurat po geometrii :(
ODPOWIEDZ

Wróć do „Kia Ceed”