Cześć, właśnie otrzymałem w pełni serwisowaną Kia Venga 2 z 2013 r., 26 tys. mil do następnego lipca 2017 r.
Czy ktoś może doradzić zalety i wady (poza kosztami usług) od Kia w stosunku do innych warsztatów.
Kia wyceniła 23 GBP miesięcznie przez 36 miesięcy (828 GBP) za czwartą, piątą i szóstą usługę, w tym kontrolę perforacji. Wydaje się to bardzo drogie, co stanowi około 3 razy więcej niż uzyskanie 2 usług i przeglądów technicznych od dealera, w którym kupiłem samochód.
Czy mogę teoretycznie uzyskać serwis, a następnie zabrać go do Kia, jeśli jakieś części wymagają wymiany w ramach gwarancji?
Kia Venga 2 2013 Porady serwisowe
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 14 cze 2021, 15:31
- alexaa
- Posty: 20
- Rejestracja: 03 kwie 2019, 20:57
- model samochodu: Venga XL 1.6 CRDI 128KM+BOX 2010r.
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: Kia Venga 2 2013 Porady serwisowe
Zalet ASO nie widzę, poza utrzymaniem gwarancji. Perforacja blach / lakieru jest ważna i warto robić ten serwis z pieczątką. Jak masz swojego, dobrego mechanika to wszystko ci zrobi co trzeba.