Jesteś jak ludzie dla których elektryka szyb to Full opcja. Dla mnie dużo rzeczy dopiero o tym czyamochod jest coś warty i czy różni się czymkolwiek od taniego samochodu sprzed 15 lat:Blues Brothers pisze: ↑30 gru 2021, 14:50 I za te parę zbędnych gadżetów mam dopłacić 14 tys ?. Klapę dam radę podnieść sam, pewnie z przyzwyczajenia , i innych bzdetach już wyżej napisano, navi, itp . Zgary wirtualne, padają w VAG Renault&co, Mercedesach, kto wie jak będzie w Kia Na co mi ładowarka indukcyjna, nie mam takiego telefonu i mieć nie będę. Jedyne za co warto dopłacić to fotele. Radzę poczytać konfiguratora Mercedesa...i porównać do Kia
W Kijance zawieszenie silnik i wielkość kabiny/bagażnika, jest takie samo bez względu na wersję i to się liczy najbardziej
- AutoHold - bez tego trzeba trzymać hamulec na światłach w automacie
- tempomat aktywny - przeż miasto często przejeżdżam prawie bez dotykania pedałów za drugim samochodem
- nawigacja. - a komu chce się bawić. Android Auto jak UvoConnect pobiera informacje o korkach i utrudnieniach ruchu, dodatkowo można do Navi wysłać adres docelowy
- dostęp bezkluczykowy - Mega wygoda, jak wyjmujesz śpiące dziecko z samochodu i niesiesz do domu to lepiej jak nie trzeba go trzymać w jednej ręce a druga szukać kluczyka i przyciskow
- kamera cofania i czujniki przód, / tył - nie trzeba tłumaczyć, można podjechać na milimetry
- cyfrowe zegary - wyglądają o wiele lepiej i wyświetlają informacje o wiele czytelniej
- elektryczna klapa bagażnika - przy ciężkich bagaznicach (lub z zawiasami wyhamowujwcymi) bardzo się przydaje
- utrzymanie pasa ruchu w długiej trasie pozwala odpocząć bez konieczności ciągłego korygowania kierownica
Oczywiście jeśli te opcje są dobrze zaimplementowane