Auto Świat test ProCeeda 1.6 - tgi GT
Re: Auto Świat test ProCeeda 1.6 - tgi GT
Prawie tyle samo czyli prawie 200kg różnicy...
-
- Posty: 480
- Rejestracja: 22 lis 2021, 22:20
Re: Auto Świat test ProCeeda 1.6 - tgi GT
Jak będzie cieplej, podjedzie obok motocykl turystyczny o pojemności 600cm3 i 75KM i objedzie obu
Re: Auto Świat test ProCeeda 1.6 - tgi GT
Z aktualnych cenników, gdzie są też dane techniczne:
Kia 1363kg
Mazda 1532kg (sedan)
Już na pierwszy rzut oka, pomysł że kompakt z silnikiem 1.6 z DCT może ważyć tyle samo co segment D z silnikiem 2.5 i skrzynią hydrauliczną nie trzyma się kupy.
Kia 1363kg
Mazda 1532kg (sedan)
Już na pierwszy rzut oka, pomysł że kompakt z silnikiem 1.6 z DCT może ważyć tyle samo co segment D z silnikiem 2.5 i skrzynią hydrauliczną nie trzyma się kupy.
Re: Auto Świat test ProCeeda 1.6 - tgi GT
O widzisz. Człowiek ślepo zawierzył wyszukiwarce i pierwszym wpisom.
Co do „oczywistości” to przy tym co się dzieje na świecie i runku nie tylko motoryzacyjnym. To nie zrobiło to na mnie wrażenia ze małe może być cięższe
Co do „oczywistości” to przy tym co się dzieje na świecie i runku nie tylko motoryzacyjnym. To nie zrobiło to na mnie wrażenia ze małe może być cięższe
Re: Auto Świat test ProCeeda 1.6 - tgi GT
Akurat mazda i tak ma dobre osiagi do 100 gdzie mondeo 240 ps robi 8sec a insignia wycofana 4x4 260 ps kolo 7,5 sec
Realnie sinter 2,0 260ps robi 7,5 do 8sec, mazda nie liczac suberba ma najlepsze przyspieszenie do 100 liczac konie w klasie D.
Mazdy 6 2,5 192;z 2016 robily 7,3 do 100 ,Zachar sam testowal ale aktualne 2022 maja +150 kg i inny soft silnika i robia realnie 8sec.
Realnie sinter 2,0 260ps robi 7,5 do 8sec, mazda nie liczac suberba ma najlepsze przyspieszenie do 100 liczac konie w klasie D.
Mazdy 6 2,5 192;z 2016 robily 7,3 do 100 ,Zachar sam testowal ale aktualne 2022 maja +150 kg i inny soft silnika i robia realnie 8sec.
Re: Auto Świat test ProCeeda 1.6 - tgi GT
Pewnie nie, dlatego go zostawiłem
A propos odjechania ze świateł na motorze, nie trzeba turystycznego 600cc 75km.
Ja mam Hondę PCX 125cc 12,5km do prędkości 60-70km auto nie ma szans. Predkość max 110km ale czy do miasta potrzeba coś więcej ? Legalnie bus pasem można jechać, korki mnie nie interesują.
-
- Posty: 597
- Rejestracja: 06 paź 2020, 10:52
- model samochodu: ProCeed GT 1.6 T-GDI 6MT 2020
- Lokalizacja: POMORSKIE
Re: Auto Świat test ProCeeda 1.6 - tgi GT
Gdzieś przeoczyłem ten post. Tak wymieniono mi dwa wtryski. Także nie świece nie przewody nie rozrusznik. A co do powierzchownej rdzy. Czy to jest powierzchowna rdza czy cała klapa od środka na dole rdzewieje? Jak myślicie? Tylko dodam, że samochód ma 2,5 roku i 29 tys przebieguGrundi pisze: ↑12 sty 2022, 23:17 Roman nie możemy chyba porównywać problemów grupy VAG z silnikami TSI i ich zamiłowaniem do oleju, do „wyimaginowanych” problemów kii myśle ze powierzchowna rdza jest czymś naturalnym w naszym klimacie, u kolegi Marek3003 występują problemu z wtryskami które u kilku innych kolegów zostały wymienione w ramach gwarancji a kolega Marek z tego co kojarzę nadal szuka przyczyny nie sprawdzając podstawowych rzeczy ktore były mu doradzane
- świece
- przewody
- rozrusznik
- akumulator
Natomiast do narzekania staje w pierwszym szeregu. Ot takie moje wieczorne przemyślenia.
Co do prawdziwości…. Może być to prawdziwe, ale jak słusznie ktoś zauważył jakiś czas temu „dość obficie padało” u naszych sąsiadów. Skąd pewność ze to nie jedna z „ocalałych” perełek
-
- Posty: 505
- Rejestracja: 07 maja 2023, 11:14
- model samochodu: ProCeed 1.6 T-GDI
Re: Auto Świat test ProCeeda 1.6 - tgi GT
Plamki rdzy zdarzają się we wszystkich samochodach. Wystarczyło nieznacznie czymś stuknąć lub zarysować, będzie mikropęknięcie lakieru i będzie wilgoć tam się zbierać, a później rdza.
Auto Świat zawsze doszukiwał się usterek u innych zamiast pisać o wadach samochodów niemieckich, francuskich i włoskich. Mieliby zapewnione tematy dożywotnio. Dobrze, że już ten żałosny tygodnik zniknął z polskiego rynku.
Auto Świat zawsze doszukiwał się usterek u innych zamiast pisać o wadach samochodów niemieckich, francuskich i włoskich. Mieliby zapewnione tematy dożywotnio. Dobrze, że już ten żałosny tygodnik zniknął z polskiego rynku.
Największym wrogiem postępu nie jest błąd, ale lenistwo.
-
- Posty: 597
- Rejestracja: 06 paź 2020, 10:52
- model samochodu: ProCeed GT 1.6 T-GDI 6MT 2020
- Lokalizacja: POMORSKIE
Re: Auto Świat test ProCeeda 1.6 - tgi GT
Niestety nie masz racji. Te tzw plamki rdzy to zgrzewy. Takie zgrzewy są na całej klapie ale rdzewieją tylko te na dole. Według mnie w klapie gromadzi się woda a w miejscach zgrzewu blacha jest cieńsza i pewnie niedostatecznie zabezpieczona od środka. Jak będę miał czas to wyjmę lampki oświetlenia tablicy i zobaczę sobie kamerką co jest w środku. I oczywiście to się zdarza ale najczęściej w 20 letnim aucie. Jest masa samochodów co maja problem z rdzewiejącą klapą od fordów, bmw, mercedesów kl c, itd. Ale nie słyszałem i nie widziałem problemu w 30 miesięcznym samochodzie z przebiegiem 29 tys.