Felgi 18" a polskie drogi :)

forum użytkowników modelu ProCeed
Mopencjusz
Posty: 6
Rejestracja: 04 maja 2021, 10:05
model samochodu: ProCeed GT

Felgi 18" a polskie drogi :)

Post autor: Mopencjusz »

Witam!

Mam pytanie odnośnie 18-calowych felg oraz niskoprofilowych opon zainstalowanych w ProCeedzie w wersji GT (szczególnie wobec braku możliwości ich zamiany na mniejsze) - nadaje się to do jazdy po polskich drogach? także w zimę? Można podjechać pod niewysoki krawężnik bez uszkodzenia opony/felgi? Będę wdzięczny za Wasze opinie :)
tomkiewicz.mateusz
Posty: 10
Rejestracja: 29 cze 2020, 15:24
model samochodu: ProCeed GT MY'19

Re: Felgi 18" a polskie drogi :)

Post autor: tomkiewicz.mateusz »

Witam :)
Jeździć się da, trzeba tylko trochę bardziej uważać na dziury aby nie wpaść w jakąś większą. Jeżdżę od ponad roku na tych 18 (lato/zima) i do tej pory nie miałem problemów. Pod niskie krawężniki da się podjechać, aczkolwiek staram się ich unikać jak mogę.

Co do komfortu - myślę że przy tym rozmiarze felg/profilu opony/ zestrojeniu zawieszenia trzeba się liczyć z tym że płynąć ten samochód po nierównościach nie będzie, ale jak dla mnie jest wystarczająco komfortowo. Tutaj zresztą każdy będzie miał inne oczekiwania i odczucia.
Mopencjusz
Posty: 6
Rejestracja: 04 maja 2021, 10:05
model samochodu: ProCeed GT

Re: Felgi 18" a polskie drogi :)

Post autor: Mopencjusz »

W miejscu zamieszkania praktycznie wszystkie miejsca parkingowe na chodniku z dość niskim krawężnikiem... I tak waham się czy nie zamorduję kół/zawieszenia na 18" felgach i czy jednak nie lepszą opcją byłaby wersja Proceeda GT Line z felgami 17" ...
vladi
Posty: 70
Rejestracja: 28 wrz 2020, 17:12
model samochodu: Proceed 1.6 TGDI MY20
Lokalizacja:

Re: Felgi 18" a polskie drogi :)

Post autor: vladi »