Modyfikacje.
Modyfikacje.
Hej,
W ciagu 2-3tyg odbieram nowa KIA ProCeed GT 1.6T 204km z 7dct i na wstepie bede robil kilka małych ale znaczacych dla mnie modyfikacji i potrzebuje pomocy w specyfikacji
1. Wszystkie zarówki zólte w srodku wylatuja i wlatuja ledy. Czy ktos moze powiedziec co tam teraz siedzi ? -
2. Dodatkowo dorzuciłem do auta opcje : oswietlenie nóg białymi ledami
3. Oklejenie wnek klamek ,to równiez wykona serwis cenie.
4. Powerbox Racechip ale to po 3-4k km.
W ciagu 2-3tyg odbieram nowa KIA ProCeed GT 1.6T 204km z 7dct i na wstepie bede robil kilka małych ale znaczacych dla mnie modyfikacji i potrzebuje pomocy w specyfikacji
1. Wszystkie zarówki zólte w srodku wylatuja i wlatuja ledy. Czy ktos moze powiedziec co tam teraz siedzi ? -
2. Dodatkowo dorzuciłem do auta opcje : oswietlenie nóg białymi ledami
3. Oklejenie wnek klamek ,to równiez wykona serwis cenie.
4. Powerbox Racechip ale to po 3-4k km.
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 18 maja 2019, 17:08
- model samochodu: Proceed GT 1.6 T-GDI 7DCT 204KM
- Lokalizacja: Toruń
Re: Modyfikacje.
1. W instrukcji jest full rozpiska jakie żarówki i jak wymienić
2. Nie warto było, wygląda to strasznie
3. To dobry krok
4. Utrata gwarancji
2. Nie warto było, wygląda to strasznie
3. To dobry krok
4. Utrata gwarancji
Re: Modyfikacje.
1. A sorry to juz aptrze Dzieki
2. Czemu ? Ma ktos moze fotki ? Pytanie czy wyglada to na zimny led czy cieply i czy chociaz odrobine rozjasni ? zawsze moge to anulowac.
3. Obowiakowy Docelowo maske i przod caly okleje
4. W seacie leonie mialem i przed serwisem odpisanelm i nie bylo problemu Ale KIA nie znam w ogole wiec pytanie do was
Tylko nie moge znalesc instrukcji do wymiany.. podesles link dla zóltodzioba
2. Czemu ? Ma ktos moze fotki ? Pytanie czy wyglada to na zimny led czy cieply i czy chociaz odrobine rozjasni ? zawsze moge to anulowac.
3. Obowiakowy Docelowo maske i przod caly okleje
4. W seacie leonie mialem i przed serwisem odpisanelm i nie bylo problemu Ale KIA nie znam w ogole wiec pytanie do was
Tylko nie moge znalesc instrukcji do wymiany.. podesles link dla zóltodzioba
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 18 maja 2019, 17:08
- model samochodu: Proceed GT 1.6 T-GDI 7DCT 204KM
- Lokalizacja: Toruń
Re: Modyfikacje.
Poproś sprzedawcę czy Ci udostępni instrukcję, online niestety nie ma, tylko do Ceeda.
Gdzieś czytałem, że spece potrafią wyciągnąć niewyobrażalne rzeczy z komputera pokładowego
Gdzieś czytałem, że spece potrafią wyciągnąć niewyobrażalne rzeczy z komputera pokładowego
Re: Modyfikacje.
przy oryginalnej mocy i tak traci przyczepnosc na 1 i 2 wiec szczerze nie widze za bardzo sensu podbijac moc, no chyba ze dla osiagow przy wyzszych biegach. kontrola trakcji to porazka.
-
- Posty: 57
- Rejestracja: 19 lut 2019, 12:37
- model samochodu: Proceed GT
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Modyfikacje.
Ja brałem to poświetlenie czerwone. Jako, że akcenty na fotelach i drzwiach są czerwone, większość kontrolek i przycisków podświetla się w środku na czerwono, to moim zdaniem spoko to wygląda. Traktuj to jednak jako lekko ozdobny bajer. Nie świeci to zbyt mocno.
Oklejenie zrobiłem całego przodu:
- przednie lampy i lusterka
- zderzak i maska
- słupki A oraz nadszybie (kawałek dachu)
- przednie błotniki oraz progi
- ranty wszystkich drzwi (super sprawa, aby sobie nie obić) no i wnęki klamek
Wykonane wsystko w jednej firmie w fajnym pakiecie ze zniżką. Jeśli planujesz zrobić podobnie, to nie ma sensu płacić osobno za klamki od ASO KIA. Wyjdzie po prostu drożej.
Jak ktoś już wczesniej wspomniał, będziesz mial probem z trakcją po podniesieniu mocy. Przy tylnym napędzie byłoby to jeszcze w miarę przyjemne, ale przy przednim będzie jedynie denerwować. Auta z mocą 200KM+ moim zdaniem mają sens tylko z napędem na cztery łapy. Koronnym przykładem jest badziew jakim jest Skoda Octavia RS.
Edytowane literówki.
Oklejenie zrobiłem całego przodu:
- przednie lampy i lusterka
- zderzak i maska
- słupki A oraz nadszybie (kawałek dachu)
- przednie błotniki oraz progi
- ranty wszystkich drzwi (super sprawa, aby sobie nie obić) no i wnęki klamek
Wykonane wsystko w jednej firmie w fajnym pakiecie ze zniżką. Jeśli planujesz zrobić podobnie, to nie ma sensu płacić osobno za klamki od ASO KIA. Wyjdzie po prostu drożej.
Jak ktoś już wczesniej wspomniał, będziesz mial probem z trakcją po podniesieniu mocy. Przy tylnym napędzie byłoby to jeszcze w miarę przyjemne, ale przy przednim będzie jedynie denerwować. Auta z mocą 200KM+ moim zdaniem mają sens tylko z napędem na cztery łapy. Koronnym przykładem jest badziew jakim jest Skoda Octavia RS.
Edytowane literówki.
Re: Modyfikacje.
Ten 1.6 i tak ma więcej niż 204km. Kwestia też dotarcia.
Mi kazali przyjechać na gratisowa wymianę oleju po tysiacu km i nie przekraczać 3k obrotów przez pierwszy tysiąc kilometrów. Zastosowałem się. I tak daje radę autom po 200 KM mocy.
Na Facebooku znalazłem stronę bodajże MB power i tam po zhamowaniu to seria miała 214 km.
Pozdrawiam.
Mi kazali przyjechać na gratisowa wymianę oleju po tysiacu km i nie przekraczać 3k obrotów przez pierwszy tysiąc kilometrów. Zastosowałem się. I tak daje radę autom po 200 KM mocy.
Na Facebooku znalazłem stronę bodajże MB power i tam po zhamowaniu to seria miała 214 km.
Pozdrawiam.
-
- Posty: 66
- Rejestracja: 27 lis 2019, 00:08
- model samochodu: Proceed 204hp (full spec)
- Lokalizacja: Mazowieckie
Re: Modyfikacje.
O ile serwis nie wgrywa aktualizacji oprogramowania (warto pytać), to nie powinni zaglądać do softu.
Lepszym wyjściem jest box, który sobie odpinamy kiedy chcemy, a i w wyższych opcjach są apki i można wybrać eco / normal / sport.
To nigdy nie będzie auto do 1/4, natomiast wzmocnienie się przyda na trasie w elastyczności, np. 80-200 kmh.
Mi auto całkiem styka, a przejeździłem tysiące km w autach +450, np. V8 w Audi serii S, z trybami żeglowania etc. (btw. w trasie da radę 8.9 L).
Nie widzę potrzeby go modować ogólnie, chociaż też bym szybciej polatał, natomiast z uwagi na ośkę chyba nie ma to sensu, tak jak mówię, jedynie pod elastyczność (taki boxik daje w podstawie +33hp +77Nm za 200 jurków).
peace&love!
Lepszym wyjściem jest box, który sobie odpinamy kiedy chcemy, a i w wyższych opcjach są apki i można wybrać eco / normal / sport.
To nigdy nie będzie auto do 1/4, natomiast wzmocnienie się przyda na trasie w elastyczności, np. 80-200 kmh.
Mi auto całkiem styka, a przejeździłem tysiące km w autach +450, np. V8 w Audi serii S, z trybami żeglowania etc. (btw. w trasie da radę 8.9 L).
Nie widzę potrzeby go modować ogólnie, chociaż też bym szybciej polatał, natomiast z uwagi na ośkę chyba nie ma to sensu, tak jak mówię, jedynie pod elastyczność (taki boxik daje w podstawie +33hp +77Nm za 200 jurków).
peace&love!
11000 km | 6-m | brak usterek
Re: Modyfikacje.
Hmm...a ja jeżdżę - póki co - "badziewiem" Skodą RS TSI i jak się umie, to ośka daje radę. Miałem Focusa ST 250KM i też dawał radę na ośce. Co kto lubi
A zmodyfikował ktoś tego Proceeda np. boxem tak by gwary nie tracić? Bo ja się cały czas biję - czy kupić hot hatcha (np. Megane RS) czy jednak Proceeda. Niby potrzebuję czegoś większego a drugi raz Skody RS nie chcę brać (lubię coś zmienić), w podobnych pieniądzach jest ten Proceed ale 200KM to nie jest bardzo dużo jak dla mnie. Więc? Robił ktoś? Jakieś odczucia, wrażenia?
A zmodyfikował ktoś tego Proceeda np. boxem tak by gwary nie tracić? Bo ja się cały czas biję - czy kupić hot hatcha (np. Megane RS) czy jednak Proceeda. Niby potrzebuję czegoś większego a drugi raz Skody RS nie chcę brać (lubię coś zmienić), w podobnych pieniądzach jest ten Proceed ale 200KM to nie jest bardzo dużo jak dla mnie. Więc? Robił ktoś? Jakieś odczucia, wrażenia?
Re: Modyfikacje.
A ja bym zaczął całą tą przygodę od poprawienia hałasującej klapy tylnej