Modyfikacje.

forum użytkowników modelu ProCeed
KubaaBia
Posty: 4
Rejestracja: 18 lip 2019, 12:37
model samochodu: w trakcie kupna

Modyfikacje.

Post autor: KubaaBia »

Hej,
W ciagu 2-3tyg odbieram nowa KIA ProCeed GT 1.6T 204km z 7dct i na wstepie bede robil kilka małych ale znaczacych dla mnie modyfikacji i potrzebuje pomocy w specyfikacji :)

1. Wszystkie zarówki zólte w srodku wylatuja i wlatuja ledy. Czy ktos moze powiedziec co tam teraz siedzi ? -
2. Dodatkowo dorzuciłem do auta opcje : oswietlenie nóg białymi ledami
3. Oklejenie wnek klamek ,to równiez wykona serwis cenie.
4. Powerbox Racechip ale to po 3-4k km.
Kubitomakita
Posty: 14
Rejestracja: 18 maja 2019, 17:08
model samochodu: Proceed GT 1.6 T-GDI 7DCT 204KM
Lokalizacja: Toruń

Re: Modyfikacje.

Post autor: Kubitomakita »

1. W instrukcji jest full rozpiska jakie żarówki i jak wymienić
2. Nie warto było, wygląda to strasznie ;)
3. To dobry krok
4. Utrata gwarancji
KubaaBia
Posty: 4
Rejestracja: 18 lip 2019, 12:37
model samochodu: w trakcie kupna

Re: Modyfikacje.

Post autor: KubaaBia »

1. A sorry to juz aptrze ;) Dzieki
2. Czemu ? Ma ktos moze fotki ? Pytanie czy wyglada to na zimny led czy cieply i czy chociaz odrobine rozjasni ? zawsze moge to anulowac.
3. Obowiakowy :) Docelowo maske i przod caly okleje
4. W seacie leonie mialem i przed serwisem odpisanelm i nie bylo problemu ;) Ale KIA nie znam w ogole wiec pytanie do was :)

Tylko nie moge znalesc instrukcji do wymiany.. podesles link dla zóltodzioba ;)
Kubitomakita
Posty: 14
Rejestracja: 18 maja 2019, 17:08
model samochodu: Proceed GT 1.6 T-GDI 7DCT 204KM
Lokalizacja: Toruń

Re: Modyfikacje.

Post autor: Kubitomakita »

Poproś sprzedawcę czy Ci udostępni instrukcję, online niestety nie ma, tylko do Ceeda.
Gdzieś czytałem, że spece potrafią wyciągnąć niewyobrażalne rzeczy z komputera pokładowego ;)
Robas
Posty: 137
Rejestracja: 18 lip 2019, 22:08
model samochodu: Proceed GT max

Re: Modyfikacje.

Post autor: Robas »

przy oryginalnej mocy i tak traci przyczepnosc na 1 i 2 wiec szczerze nie widze za bardzo sensu podbijac moc, no chyba ze dla osiagow przy wyzszych biegach. kontrola trakcji to porazka.
Fahrenheit
Posty: 57
Rejestracja: 19 lut 2019, 12:37
model samochodu: Proceed GT
Lokalizacja: Wrocław

Re: Modyfikacje.

Post autor: Fahrenheit »

Ja brałem to poświetlenie czerwone. Jako, że akcenty na fotelach i drzwiach są czerwone, większość kontrolek i przycisków podświetla się w środku na czerwono, to moim zdaniem spoko to wygląda. Traktuj to jednak jako lekko ozdobny bajer. Nie świeci to zbyt mocno.

Oklejenie zrobiłem całego przodu:
- przednie lampy i lusterka
- zderzak i maska
- słupki A oraz nadszybie (kawałek dachu)
- przednie błotniki oraz progi
- ranty wszystkich drzwi (super sprawa, aby sobie nie obić) no i wnęki klamek

Wykonane wsystko w jednej firmie w fajnym pakiecie ze zniżką. Jeśli planujesz zrobić podobnie, to nie ma sensu płacić osobno za klamki od ASO KIA. Wyjdzie po prostu drożej.

Jak ktoś już wczesniej wspomniał, będziesz mial probem z trakcją po podniesieniu mocy. Przy tylnym napędzie byłoby to jeszcze w miarę przyjemne, ale przy przednim będzie jedynie denerwować. Auta z mocą 200KM+ moim zdaniem mają sens tylko z napędem na cztery łapy. Koronnym przykładem jest badziew jakim jest Skoda Octavia RS.

Edytowane literówki.
Adrian88
Posty: 53
Rejestracja: 29 sie 2019, 08:41
model samochodu: Kia proceed gt

Re: Modyfikacje.

Post autor: Adrian88 »

Ten 1.6 i tak ma więcej niż 204km. Kwestia też dotarcia.
Mi kazali przyjechać na gratisowa wymianę oleju po tysiacu km i nie przekraczać 3k obrotów przez pierwszy tysiąc kilometrów. Zastosowałem się. I tak daje radę autom po 200 KM mocy.
Na Facebooku znalazłem stronę bodajże MB power i tam po zhamowaniu to seria miała 214 km.
Pozdrawiam.
babypanamera
Posty: 66
Rejestracja: 27 lis 2019, 00:08
model samochodu: Proceed 204hp (full spec)
Lokalizacja: Mazowieckie

Re: Modyfikacje.

Post autor: babypanamera »

O ile serwis nie wgrywa aktualizacji oprogramowania (warto pytać), to nie powinni zaglądać do softu.
Lepszym wyjściem jest box, który sobie odpinamy kiedy chcemy, a i w wyższych opcjach są apki i można wybrać eco / normal / sport.
To nigdy nie będzie auto do 1/4, natomiast wzmocnienie się przyda na trasie w elastyczności, np. 80-200 kmh.

Mi auto całkiem styka, a przejeździłem tysiące km w autach +450, np. V8 w Audi serii S, z trybami żeglowania etc. (btw. w trasie da radę 8.9 L).
Nie widzę potrzeby go modować ogólnie, chociaż też bym szybciej polatał, natomiast z uwagi na ośkę chyba nie ma to sensu, tak jak mówię, jedynie pod elastyczność (taki boxik daje w podstawie +33hp +77Nm za 200 jurków).

peace&love!
:arrow: 11000 km | 6-m | brak usterek :ugeek:
bolton
Posty: 1
Rejestracja: 14 kwie 2020, 08:14

Re: Modyfikacje.

Post autor: bolton »

Hmm...a ja jeżdżę - póki co - "badziewiem" Skodą RS TSI i jak się umie, to ośka daje radę. Miałem Focusa ST 250KM i też dawał radę na ośce. Co kto lubi :)

A zmodyfikował ktoś tego Proceeda np. boxem tak by gwary nie tracić? Bo ja się cały czas biję - czy kupić hot hatcha (np. Megane RS) czy jednak Proceeda. Niby potrzebuję czegoś większego a drugi raz Skody RS nie chcę brać (lubię coś zmienić), w podobnych pieniądzach jest ten Proceed ale 200KM to nie jest bardzo dużo jak dla mnie. Więc? Robił ktoś? Jakieś odczucia, wrażenia?
Kefir
Posty: 61
Rejestracja: 29 sty 2020, 21:55
model samochodu: Proces gt

Re: Modyfikacje.

Post autor: Kefir »

A ja bym zaczął całą tą przygodę od poprawienia hałasującej klapy tylnej 😂😂😂😂
ODPOWIEDZ

Wróć do „Kia ProCeed”