Typowe usterki i niedoróbki Kia ProCeed
Re: Typowe usterki i niedoróbki
Na upartego to i można zakupić 4 Grolshe, będą i podkładki i piwko pod robotę
-
- Posty: 608
- Rejestracja: 06 paź 2020, 10:52
- model samochodu: ProCeed GT 1.6 T-GDI 6MT 2020
- Lokalizacja: POMORSKIE
Re: Typowe usterki i niedoróbki
Ani to usterka ale trochę niedoróbka. Gaszę silnik, okno otwarte… i siedząc w środku nie mogę już zamknąć okna. Słabe, bardzo. Trzeba nacisnąć start bez sprzęgła czyli zapłon by zamknąć. Drugie - kolega na fotelu pasażera odpiął pasy jak samochód się jeszcze toczył na parkingu. Pika niezapietosc pasa. Zatrzymuje się - pika dalej, zaciągam ręczny pika dalej on otwiera drzwi pika dalej musiałem go zgasić by przestał. Słabe. Mam taki garaż ciasny na dwa auta wjeżdżam 1 tyłem do lewej krawędzi i wychodzę przez drzwi pasażera. Gaszę ją radio gra. Wychodzę od pasażera radio gra. Zamykam centralny zamek …..radio gra czyli radio wyłącza się tylko po otwarciu drzwi kierowcy. Te przykłady świadczą o tej taniości Kii. Kurcze, pojezdzilem wczoraj nowa A klasa tylko 160 kM. Jest niestety różnica. Teraz wiem skąd ta cena. Trochę mi się emocje wystudziły.
Żałosny, rozpaczający i niedouczony krytykant Proceeda
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 29 cze 2020, 15:24
- model samochodu: ProCeed GT MY'19
Re: Typowe usterki i niedoróbki
Co do otwartego okna po zgaszeniu samochodu, to jeśli przytrzymasz przycisk na kluczyku od zamykania auta to szyba się zamknie.
Re: Typowe usterki i niedoróbki
Ale na przykład szyberdach się nie zamknie - i to jest mega lipa. Niestety w 100% zgadzam się ze to auto jest tańsze bo jest… niedopracowane w wielu drobnych szczegółach które nie zrobiłyby różnicy w cenie
Re: Typowe usterki i niedoróbki
To jak działa samochód w tym przypadku jest logicznie Jakby radio się wyłączało kiedy drzwi otwierane po lewej stronie to było by nie logicznieMarek3003 pisze: ↑11 maja 2021, 02:19 Słabe. Mam taki garaż ciasny na dwa auta wjeżdżam 1 tyłem do lewej krawędzi i wychodzę przez drzwi pasażera. Gaszę ją radio gra. Wychodzę od pasażera radio gra. Zamykam centralny zamek …..radio gra czyli radio wyłącza się tylko po otwarciu drzwi kierowcy. Te przykłady świadczą o tej taniości Kii.
Re: Typowe usterki i niedoróbki
Dokładnie tak miałem w Volvo i było to bardzo wkurzające. Jak wychodziłem np. zatankować to radio się wyłączało i reszta pasażerów musiała ponownie wciskać włącznik.Phaust pisze: ↑11 maja 2021, 10:00To jak działa samochód w tym przypadku jest logicznie Jakby radio się wyłączało kiedy drzwi otwierane po lewej stronie to było by nie logicznieMarek3003 pisze: ↑11 maja 2021, 02:19 Słabe. Mam taki garaż ciasny na dwa auta wjeżdżam 1 tyłem do lewej krawędzi i wychodzę przez drzwi pasażera. Gaszę ją radio gra. Wychodzę od pasażera radio gra. Zamykam centralny zamek …..radio gra czyli radio wyłącza się tylko po otwarciu drzwi kierowcy. Te przykłady świadczą o tej taniości Kii.
Re: Typowe usterki i niedoróbki
Również myślę, że to nie niedoróbki, a zaplanowane działanie. Każde auto działa trochę inaczej, według pewnej specyfiki marki. U jednych auto hold działa od razu, u innych nie, itd. Nie posądzałbym koreańczyków o brak logiki, w końcu robią najlepszą elektronikę na świecie, więc akurat na tym polu zrezygnowałbym ze słowa "niedoróbka".
Re: Typowe usterki i niedoróbki
Wg to mnie to jednak niedoróbki z powodu cięcia kosztów - u mnie np nie da się domknąć szyby z kluczyka, ani otworzyć. Do tego w samym sofcie/elektronice widzę mnóstwo 'niedoróbek' spowodowanych cięciem kosztów i robieniem po tzw taniości. Niestety stosunkowo niska cena nie wzięłą się z kosmosu albo z dobroci koncernu Kia
Oprócz tego co już zostało wspomniane, brakuje np opcji wyłączenia ESG, a to teoretycznie jeden IF w kodzie oraz checkbox w UI, brak zmiany motywów/kolorów wyświetlaczy (obu), brak customizacji wielu teoretycznie przydatnych rzeczy na ekranach, niedpracowana, niespójna grafika we właściwie całym UI, brak grzania lusterek po termostacie (albo kolejnym ifie w kodzie), a jedynie po przycisku (masakra), automatyczne wycieraczki pozostawiające wieeeele do życzenia, np w innych markach wycieraczka, jeśli akurat działa, zawsze przetrze szybę po ruszeniu ze świateł (po wciśnieciu gazu), w Kijance niestety przez 10-20m jedziesz bez widoczności, itp itd.
Ale jednak patrząc na całokształt zakupu nie żałowałem nawet przez sekundę
Oprócz tego co już zostało wspomniane, brakuje np opcji wyłączenia ESG, a to teoretycznie jeden IF w kodzie oraz checkbox w UI, brak zmiany motywów/kolorów wyświetlaczy (obu), brak customizacji wielu teoretycznie przydatnych rzeczy na ekranach, niedpracowana, niespójna grafika we właściwie całym UI, brak grzania lusterek po termostacie (albo kolejnym ifie w kodzie), a jedynie po przycisku (masakra), automatyczne wycieraczki pozostawiające wieeeele do życzenia, np w innych markach wycieraczka, jeśli akurat działa, zawsze przetrze szybę po ruszeniu ze świateł (po wciśnieciu gazu), w Kijance niestety przez 10-20m jedziesz bez widoczności, itp itd.
Ale jednak patrząc na całokształt zakupu nie żałowałem nawet przez sekundę
Re: Typowe usterki i niedoróbki
Niska cena to nie zawsze dobry kryterium oceny dla towaru. Sam fakt ze porównujemy Kia do samochodów segmentu premium jak to Volvo czy Mercedes to już komplement dla Kia
Z mojej strony to największa problemu tego samochodu - to mały pojemnik na paliwo