Typowe usterki i niedoróbki Kia ProCeed
-
- Posty: 93
- Rejestracja: 20 maja 2020, 21:42
- model samochodu: Xceed 1.6 DCT 204 PS.
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Typowe usterki i niedoróbki
Do wymiany łożysko/ślimak. Niczemu nie zagraża ale wydaje taki dźwięk szurania. ASO wymienia bez problemu.
Re: Typowe usterki i niedoróbki
ad1) na sporcie często szarpnie przy zmianie, chyba tak ma byćLisu pisze: ↑20 sie 2021, 14:52 ...
-parę razy szarpnął przy zmianie biegów podczas dynamicznej jazdy w trybie sport.
-ruszajacy i trzeszczący element do zamykania lewych drzwi kierowcy -to za co się ciągnie (podczas zamykania odgina się o około 1cm i trzeszczy) -nie wiem czy zgłaszać bo pourywają mi w ASO zaczepy i będzie gorzej...?
ad2) zdejmij zaślepki ze śrubek i dokręć sam - jedna w środku łokcia, druga tuż pod uchwytem drzwi (możliwe że jeszcze jest gdzieś trzecia, nie pamiętam). Jeśli to nie pomoże to w ASO muszą zdjąć boczek i popatrzeć co się stało - zgodnie ze sztuką powinni wymienić wszystkie klipsy na nowe, więc powinno trzymać mocno, a nawet jak nie wymienią to będzie OK
Re: Typowe usterki i niedoróbki
Ach to moje wścibskie oko. Obawiałem się o ten lakier ale masz rację, niepotrzebnie. Po prostu taki proces technologiczny ma KIA sprawdziłem kilka innych egzemplarzy i w każdym widoczne są równomierne pofaldowania na całej powierzchni. Skoda i Mitsubishi też tak ma. Również trzymam auto pod chmurką jednak bez dodatkowych zabezpieczeń - niech rdzewieje popieram fajne auto.Impress pisze: ↑21 sie 2021, 18:25 U mnie lakier jest spoko. Też miałem obawy czytając takie posty jak Twoje ale jak się okazuje niepotrzebnie. Przód auta mam zabezpieczony folią a na aucie ceramikę i lakier po przeszło 3 miesiącach i ponad 5000km ma perfekcyjny stan. Ceramika dużo daje. Auto trzymam pod chmurką, pod pokrowcem i bardzo go polecam. Nie warto sugerować się opiniami w internecie, że rysuje lakier itp... Jak pokrowiec jest dobrej jakosci to nic nie rysuje. Co do innych popularnych problemów z for u mnie nic nie wystąpiło: ani klapa, ani podłokietnik, ani wtryski. Auto dla mnie ideane i bardzo doracowane.
Spróbuję, dzięki za info!Ryba pisze: ↑22 sie 2021, 16:56ad1) na sporcie często szarpnie przy zmianie, chyba tak ma byćLisu pisze: ↑20 sie 2021, 14:52 ...
-parę razy szarpnął przy zmianie biegów podczas dynamicznej jazdy w trybie sport.
-ruszajacy i trzeszczący element do zamykania lewych drzwi kierowcy -to za co się ciągnie (podczas zamykania odgina się o około 1cm i trzeszczy) -nie wiem czy zgłaszać bo pourywają mi w ASO zaczepy i będzie gorzej...?
ad2) zdejmij zaślepki ze śrubek i dokręć sam - jedna w środku łokcia, druga tuż pod uchwytem drzwi (możliwe że jeszcze jest gdzieś trzecia, nie pamiętam). Jeśli to nie pomoże to w ASO muszą zdjąć boczek i popatrzeć co się stało - zgodnie ze sztuką powinni wymienić wszystkie klipsy na nowe, więc powinno trzymać mocno, a nawet jak nie wymienią to będzie OK
Re: Typowe usterki i niedoróbki
Trzecia śrubka jest pod maskownicą w klamce
-
- Posty: 203
- Rejestracja: 06 paź 2020, 22:13
- model samochodu: CEED 1,4 T-GDI SW 2020
- Lokalizacja: SR
Re: Typowe usterki i niedoróbki
Pokrowiec mam 5 warstwowy, polskiej produkcji od firmy polcover, dokładnie taki https://polcover.sklep.pl/pokrowiec-na- ... 12834.htmlmarcinek82 pisze: ↑24 sie 2021, 18:11Co to masz za pokrowiec jesli mozna wiedziec? Tez sie zastanawiam nad jakims, ale takim z grubsza gora zeby od gradu ochronil.
Dałem za niego około 230zł jednak w ostatnim czasie podrożały te pokrowce o 100zł ale moim zdaniem WARTO! W ofercie mają również pokrowce antygradowe o 2 grubościach więc znajdziesz to czego potrzebujesz. Co do samych pokrowców od tej firmy to muszę powoedzieć że są naprawdę solidne. Dobrze się trzymają, nie latają, a od wewnątrz mają delikatną warstwę jakiegoś filcu więc nie rysują lakieru. Do tego ładnie oddychają. Zawsze przed założeniem myje samychód i zakładam pokrowiec na delikatnie mokry lakier, a po zdjęciu jest suchutko. Pokrowce perfekcyjnie chronią przed odchodami, szyszkami czy piachem. Jedyna ich wada jest taka że zakładanie i składanie chwile trwa (pokrowce są duże) i lepiej zakładać jak się wie że auto będzie stało pare dni.
Wiem że brzmi to trochę jak reklama ale serio jestem bardzo zadowolony bo spełnia swoją funkcję i gdybym miał się sugerować opiniami o jakiś kiepskich pokrowcach z lidla w internecie to bym w życiu go nie kupił.
- KaReS
- Posty: 160
- Rejestracja: 07 lip 2020, 09:51
- model samochodu: Proceed GT '20
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Typowe usterki i niedoróbki
Nie rozważałeś zakupu pokrowca antygradowego? Wg opisu spełnia rolę tego EXCLUSIVE plus ochrona przed gradem.Impress pisze: ↑25 sie 2021, 06:10 Pokrowiec mam 5 warstwowy, polskiej produkcji od firmy polcover, dokładnie taki https://polcover.sklep.pl/pokrowiec-na- ... 12834.html
Re: Typowe usterki i niedoróbki
Powiem szczerze, że później trochę żałowałem, że nie kupiłem jednak wersji antygradowej, chociaż ta już kosztuje sporo bo wcześniej 500, a teraz 600zł no ale cóż wybrałem wersję exclusive i suma summarum nie żałuję. Myślę, że na niewielki grad spokojnie ten mój pokrowiec i tak wystarczy. Szyszkom spadającym ze sporej wysokości z nadmorskich sosen spokojnie się oparł W moim wypadku głównie miał chronić przed ptasim g*wnem bo mnie już krew zalewała i auto właściwie codziennie trzeba było myć.KaReS pisze: ↑25 sie 2021, 10:51Nie rozważałeś zakupu pokrowca antygradowego? Wg opisu spełnia rolę tego EXCLUSIVE plus ochrona przed gradem.Impress pisze: ↑25 sie 2021, 06:10 Pokrowiec mam 5 warstwowy, polskiej produkcji od firmy polcover, dokładnie taki https://polcover.sklep.pl/pokrowiec-na- ... 12834.html
-
- Posty: 608
- Rejestracja: 06 paź 2020, 10:52
- model samochodu: ProCeed GT 1.6 T-GDI 6MT 2020
- Lokalizacja: POMORSKIE
Re: Typowe usterki i niedoróbki
Wczoraj pobiłem rekord. Spalanie na trasie długości 300 km - średnie według komputera 11,6. Po zatankowaniu do pełna tego naszego zbiorniczka zasięg na wyświetlaczu - 440 km.
I jeszcze podzielę się opinią, że opony Michelin są super na suchym ale na mokrym - bardzo przeciętne. Powiedziałbym ,że nawet słabe. Bardzo niestabilne przy szybkiej jezdzie, trudno wychwycić moment gdy gubią przyczepność.
A do wad muszę dodać wycieraczki. Powyżej 180 km/h praktycznie w bólach ledwo chodzą. Silnik jest zdecydowanie za słaby. Pomyślę o jakiejś chemicznej niewidzialnej wycieraczce,
I jeszcze podzielę się opinią, że opony Michelin są super na suchym ale na mokrym - bardzo przeciętne. Powiedziałbym ,że nawet słabe. Bardzo niestabilne przy szybkiej jezdzie, trudno wychwycić moment gdy gubią przyczepność.
A do wad muszę dodać wycieraczki. Powyżej 180 km/h praktycznie w bólach ledwo chodzą. Silnik jest zdecydowanie za słaby. Pomyślę o jakiejś chemicznej niewidzialnej wycieraczce,
Żałosny, rozpaczający i niedouczony krytykant Proceeda